Πρωτοσέλιδο

Ο ρόλος της ψηφιακής τεχνολογίας στην σχέση γιατρού/ασθενή

Ο ρόλος της ψηφιακής τεχνολογίας στην σχέση γιατρού/ασθενή
Της Νικολέτας Ντάμπου  Η ψηφιακή τεχνολογία άλλαξε την σχέση του γιατρού με τον ασθενή καθώς σήμερα ψάχνουν στο διαδίκτυο για να ενημερωθούν για την ασθένεια τους και τα θέματα Υγείας , αποκτώντας ενεργό και δυναμικό ρόλο. Το μονοπάτι που ψάχνουν οι ασθενείς να βρουν την πληροφορία δεν είναι ο γιατρός ή το νοσοκομείο αλλά στην […]

Της Νικολέτας Ντάμπου 

Η ψηφιακή τεχνολογία άλλαξε την σχέση του γιατρού με τον ασθενή καθώς σήμερα ψάχνουν στο διαδίκτυο για να ενημερωθούν για την ασθένεια τους και τα θέματα Υγείας , αποκτώντας ενεργό και δυναμικό ρόλο.

Το μονοπάτι που ψάχνουν οι ασθενείς να βρουν την πληροφορία δεν είναι ο γιατρός ή το νοσοκομείο αλλά στην πραγματικότητα ξεκινάνε από το διαδίκτυο ώστε να ενημερωθούν για την ασθένεια και τα συμπτώματα και στο τέλος καταλήγουν να αναζητήσουν κάποιο γιατρό ή νοσοκομείο , είπε ο κ. ΄Άγγελος Μπαξεβάνης Vice President, Marketing Communication and Marketing Excellence Global at Smith & Nephew μιλώντας χθες στο 11ο Συνέδριο της ΕΕΦΑΜ. Στο επίκεντρο της θεματολογίας στην χθεσινή δεύτερη ημέρα του συνεδρίου ήταν οι αλλαγές που φέρνουν στην αγορά οι σύγχρονες ψηφιακές εφαρμογές καθώς και τα καινούρια επιχειρησιακά μοντέλα . Συντονιστές των εργασιών ήταν ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής και αντιπρόεδρος της Βιανέξ κ. Κωνσταντίνος  Παναγούλιας και ο Πρύτανης του ALBA Graduate Business School Κώστας Αξαρλόγλου.

Σύμφωνα με έρευνα της publicis παγκοσμίως για το ποιος είναι ο ρόλος του γιατρού στο σύστημα υγείας καθώς υπάρχει άγχος από τους ίδιους εάν έκαναν σωστή διάγνωση ή εάν έδωσαν το σωστό φάρμακο , όπως είπε ο κ. Μπαξεβάνης, οι εφαρμογές δίνουν την λύση απαλλάσσοντας τους από το πρόβλημα αυτό . Επίσης βοηθάνε και τους ασθενείς όπως για παράδειγμα να τους υπενθυμίσουν ότι πρέπει να πάρουν τα φάρμακα τους αλλά και να βρουν γιατρό αμέσως χωρίς να περιμένουν να βρουν ραντεβού κ.π.α

Το διαδίκτυο είναι μόνο για λίγους; 4 μύθοι.

Τα στατιστικά στοιχεία του Ιανουαρίου 2018 περίπου το 42% του παγκόσμιου πληθυσμού ουσιαστικά έχει πρόσβαση και είναι χρήστες στα social media, αντίστοιχα το 39% του παγκόσμιου πληθυσμού δηλαδή 3 δις κόσμος χρησιμοποιούν τα distal media κάθε μέρα, ανέφερε ο κ. Άγγελος Μπαξεβάνης.

Δεύτερος μύθος ο οποίος υπάρχει τα social media είναι μόνο για νέους. (15-18 ετών) Ας δούμε τα στατιστικά του facebook. 2,1 δις χρήστες παγκοσμίως εκ των οποίων τα 600 εκατομμύρια είναι 35 + Ας πάμε σε μια άλλη πλατφόρμα youtube. Ένα δις χρήστες μηνιαίως 11% αυτών 65+ .

Μύθος  3 . Είμαστε σε μία αίθουσα συζητάμε για το λανσάρισμα ενός προϊόντος , συζητάμε για μια καμπάνια και λέμε ας κάνουμε και ένα web site. Και αν είμαστε και λίγο πιο καινοτόμοι θα συζητήσουμε για LinkedIn, θα συζητήσουμε για f/b δεν συζητάμε καν για SNATCHUP και για twitter φυσικά αλλά η όλη κουβέντα που γίνεται αυτή τη στιγμή με με τον ασθενή , τον καταναλωτή, τον πελάτη, είναι πολύ πιο πολύπλοκη. Π.χ. ο εαυτός μου – f/b λογαριασμός, Instagram λογαριασμός, twitter λογαριασμός, iphones, όλα μου τα event όλη η διαδικασία με την οποία αρχίζουμε την επικοινωνία με τον καταναλωτή περιλαμβάνει πολύ περισσότερες εφαρμογές.

Μύθος 4 . Λόγω των πολύπλοκων διαδικασιών που έχουμε ανανεώνουμε το website μια φορά το μήνα, μια φορά το δίμηνο όμως ο κόσμος δείχνει ότι δεν είναι έτσι. Σε ένα λεπτό έχουμε αυτά τα πράγματα. Σε ένα λεπτό έχουμε 16 εκατομμύρια μηνύματα, έχουμε 156 εκατομμύρια emails αυτός είναι ο κόσμος του ίντερνετ. Και όμως εμείς συνεχίζουμε να λέμε ότι είναι μια χαρά που ανανεώνουμε το website μας μια φορά το μήνα. Τα social media δεν είναι για λίγους, δεν είναι μόνο για νέους, ο κόσμος του ίντερνετ είναι πάρα πολύ γρήγορος και εμείς πρέπει να δούμε πως αλλάζει το marketing σε αυτή τη διαδικασία. To digital δεν είναι για προϊόντα δεν είναι πλατφόρμες.

Το digital είναι πως μπορούμε όλα αυτά μαζί να δημιουργήσουμε υπηρεσίες, γύρω από τα προϊόντα μας. Αυτό κάνει το digital. Ένα παράδειγμα είναι το Intercodinental RBNB. Είναι ένα προϊόν, έχει 770.000 δωμάτια, 5.000 περίπου ξενοδοχεία και παρέχει τις υπηρεσίες του. Το RBNB τι έχει; Τίποτα. Δεν του ανήκει τίποτα. Είναι μία εφαρμογή, η οποία συνδέει αυτόν που θέλει να ταξιδέψει, με αυτόν που έχει ένα δωμάτιο ή έχει ένα σπίτι που δεν κατοικεί και έχει 4 εκατομμύρια λίστες αυτή τη στιγμή. Δεύτερο παράδειγμα. Εφημερίδα σε σχέση με το F/b. Η εφημερίδα είναι ένα προϊόν. Το δεύτερο είναι μια υπηρεσία. Έτσι λοιπόν υπάρχει μια ολόκληρη κουβέντα στο μάρκετινγκ.