Αυτοφροντίδα

Χρειάζομαι ξεκούραση: Ποια σημάδια δεν πρέπει να αγνοήσεις

Χρειάζομαι ξεκούραση: Ποια σημάδια δεν πρέπει να αγνοήσεις

Χρειάζομαι ξεκούραση: Ποια σημάδια δεν πρέπει να αγνοήσεις. Βυθισμένος στην καθημερινή ρουτίνα περνά η μέρα μας μέρα, αφήνουμε τους εαυτούς μας να παρασυρθούν από την αδράνεια. Αυτή η αδράνεια δεν περιλαμβάνει μια σημαντική δραστηριότητα, την ακρόαση των μηνυμάτων που μας στέλνει το σώμα μας. Επιπλέον, εάν ταξινομήσουμε αυτά τα σήματα με το βαθμό σπουδαιότητάς τους, τότε στο υψηλότερο επίπεδο της ιεραρχίας θα υπήρχαν εκείνα τα σήματα που δείχνουν ότι πρέπει να ξεκουραστούμε.

Όταν πρέπει να ξεκουραστούμε, το σώμα μας συνήθως ενημερώνει με διαφορετικούς τρόπους. Η παράβλεψη αυτών των σημείων όχι μόνο δεν θα τερματίσει το πρόβλημα, αλλά συχνά το επιδεινώνει. Αυτά τα σημάδια είναι σημάδια άγχους, κόπωσης, αποθάρρυνσης, απογοήτευσης και πρέπει να αντιμετωπιστούν.

Νιώθετε κουρασμένοι, πιο κουρασμένοι από το συνηθισμένο. Το να είσαι κουρασμένος λόγω παρατεταμένης ή / και έντονης σωματικής ή διανοητικής άσκησης είναι φυσιολογικό . Αυτό που δεν είναι φυσιολογικό είναι να σύρετε αυτή την κούραση μέρα με τη μέρα, καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας, από την αρχή της εβδομάδας έως το τέλος, από τη στιγμή που σηκώνεστε μέχρι να κοιμηθείτε. Δεν μπορείτε να περάσετε την ημέρα χωρίς διεγερτικά. Είτε πρόκειται για καφεΐνη, αλκοόλ, καπνό, ζάχαρη ή οποιοδήποτε είδος ναρκωτικού, η εξαπάτηση του σώματος με διεγερτικά προσφέρει μόνο μια προσωρινή λύση στην κούραση. Στην πραγματικότητα, μακροπρόθεσμα, οι πιθανότητες είναι υψηλές ότι θα το κάνουν χειρότερο. Για αυτό ακριβώς χρειαζόμαστε υψηλότερη δόση αυτών των διεγερτικών για να επιτύχουμε το ίδιο αποτέλεσμα.

Αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη μνήμη των πληροφοριών. Η κούραση και το άγχος μπορεί να σας δυσκολέψει να θυμηθείτε τις πιο απλές πληροφορίες. Εάν διαπιστώσετε ότι συχνά ξεχνάτε απλά πράγματα όπως το πού βάζετε τα κλειδιά ή δεν θυμάστε να προσθέσετε ένα βασικό συστατικό όταν μαγειρεύετε, συγχέετε κοινά πράγματα ή μετακινείτε αντικείμενα, πιθανότατα χρειάζεστε ένα διάλειμμα: επανεκκινήστε το μυαλό σας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Τι είναι η ασθένεια της βιασύνης και γιατί πρέπει να επιβραδύνετε άμεσα

Πιθανές αιτίες που αισθάνεσαι μόνιμη κόπωση

Η περιποίηση που πρέπει να ενσωματώσεις στη ρουτίνα σου για ξεκούραστο βλέμμα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Δώδεκα υπέροχες ιδέες αυτοφροντίδας

Αυτοφροντίδα: Εάν προσπαθείς να αυξήσεις τη συνείδησή σου, φυσικά θα έχεις ήδη ακούσει για την έννοια του self – care ή αλλιώς της αυτοφροντίδας.

Νιώθει κουρασμένη μέσα στη μέρα... Ρίξε μια ματιά εδώ

Κόπωση ενέργεια: Πώς να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένος κατά τη διάρκεια της ημέρας. Είναι φυσιολογικό να έχεις μια περιστασιακά τεμπέλικη μέρα. Αλλά αν τραντάζεις στη ζωή ψάχνοντας για μια κατσαρόλα καφέ χωρίς πάτο, και λαχταράς για το κρεβάτι σου όποτε δεν είσαι μέσα σε αυτό, είναι καιρός να αξιολογήσεις τις συνήθειες σου και να αλλάξεις αυτές που αποστραγγίζουν την ενέργειά σου.

Πώς να ζητήσεις ευγενικά "Alone Time" μέσα στη σχέση

Αυτοφροντίδα Alone Time: «Οι ικανοποιημένοι, χαρούμενοι και ολόκληροι άνθρωποι κάνουν καλούς συντρόφους», λέει η Cicely Horsham-Brathwaite, Ph.D., ψυχολόγος και coach. "Και μερικές φορές, προκειμένου να αισθανθούμε έτσι, χρειαζόμαστε κάποια ευκαιρία να είμαστε μόνοι μαζί μας συναισθηματικά ή σωματικά". Μόνο που ο χρόνος σημαίνει διαφορετικά πράγματα για διαφορετικούς ανθρώπους. Έτσι, ενώ για κάποιους από εσάς μια χαλαρή πεζοπορία, μπορεί να είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεστε, άλλοι μπορεί να είστε πιο χαρούμενοι όταν κάθεστε στο ίδιο δωμάτιο με τον σύντροφό σας χωρίς να μιλάτε.

Πώς να ανακάμψεις μετά από συναισθηματική κακοποίηση

Συναισθηματική κακοποίηση: Πώς να ανακάμψεις. Η ανάκαμψη από τη συναισθηματική κακοποίηση συνεπάγεται πρωτίστως την επεξεργασία μιας τραυματικής εμπειρίας που έχει υπονομεύσει την αυτοεκτίμησή μας. Για να το κάνουμε αυτό, ας αποφύγουμε να κατηγορήσουμε τον εαυτό μας, γιατί το λάθος δεν είναι ποτέ σε ποιον εμπιστεύεται, σε ποιος δίνει τα πάντα για αυτήν τη σχέση.

Όταν κανείς δεν στηρίζει την απόφασή σου

Χωρίς καμία υποστήριξη: Όταν κανείς δεν σε στηρίζει θυμήσου αυτά.. Αυτή τη στιγμή κάνω το όλο θέμα "παραιτούμαι από τη δουλειά μου για να επιδιώξω ένα όνειρο". Εγκατέλειψα την ασφάλεια και τη σταθερότητα του να έχω μισθό μαζί με μια υποτιθέμενη καριέρα. Τότε, δεν ήξερα πραγματικά τι έκανα. Δεν είχα εμπειρία συν ότι δεν είχα ακριβώς την εμπιστοσύνη να προωθήσω την αγορά και να ξεκινήσω να διευθύνω μια επιχείρηση.

Trataka Sadhana μια ιδιαίτερη άσκηση διαλογισμού

Διαλογισμός άσκηση: Με το βλέμμα στα κεριά αλλιώς... Trataka Sadhana. Μπορεί να είναι δύσκολο για κάποιους να κάνουν διαλογισμό και να αφήσουν τις σκέψεις τους να φύγουν. Το βλέμμα με κεριά, ή αλλιώς trataka sadhana, είναι ένας τρόπος να εστιάσεις στα μάτια σου σε κάτι ώστε να πάρεις περισσότερα από το διαλογισμό σου. Εδώ είναι το θέμα, συν το πώς να το κάνετε μόνοι σας.

Ενυδάτωσε τον οργανισμό σου με νερό όχι μόνο τους θερινούς μήνες

Αφυδάτωση υγρά: Ήρθε η ώρα να πιείτε νερό. Επειδή μπορεί να συσχετίσετε τον ιδρώτα με την ανάγκη για περισσότερο νερό, το χειμώνα (όταν συνήθως δεν ιδρώνετε τόσο πολύ), η επιθυμία για υγρά μπορεί να μείνει πίσω. Ωστόσο, απλά και μόνο επειδή μπορεί να μην ιδρώνεις τόσο πολύ δεν σημαίνει ότι δεν χάνεις υγρά. Η αφυδάτωση ακολουθεί διαφορετική πορεία κατά τη διάρκεια του χειμώνα. 

Οι καλύτερες ασκήσεις για να ξεκινήσεις την μέρα σου στη δουλειά

Προετοιμασία για την δουλειά: Οι καλύτερες ασκήσεις για να ξεκινήσει η μέρα σου. Δεν χρειάζεστε ιδιότητα μέλους σε κάποιο γυμναστήριο, εξοπλισμό ή ακόμα και ένα μεγάλο κομμάτι του χρόνου για να αποκομίσετε τα οφέλη της άσκησης. Στην πραγματικότητα, μπορείτε να πιέσετε μερικές από τις καλύτερες κινήσεις για το σώμα σας σε μια πολυάσχολη εργάσιμη ημέρα.