Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Πολύτιμη θεραπεία για όσους υποφέρουν από στομαχικές διαταραχές

Πολύτιμη θεραπεία για όσους υποφέρουν από στομαχικές διαταραχές

Το γιαούρτι είναι ένα νόστιμο και ευεργετικό τρόφιμο που μπορεί να ωφελήσει σημαντικά την υγεία του πεπτικού σας συστήματος.

Το γιαούρτι είναι ένα δημοφιλές τρόφιμο παγκοσμίως, γνωστό για την κρεμώδη υφή του και την ποικιλία των γεύσεων του. Ωστόσο, εκτός από την ευχάριστη γεύση του, το γιαούρτι προσφέρει επίσης μια σειρά από οφέλη για την υγεία, ειδικά για την υγεία του πεπτικού συστήματος. Σε αυτό το άρθρο, θα εξερευνήσουμε γιατί το γιαούρτι είναι τόσο σημαντικό για άτομα με προβλήματα στομάχου και παχέος εντέρου.

Πλούσιο σε προβιοτικά: Οι σύμμαχοι του εντέρου σας

Ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους το γιαούρτι είναι ευεργετικό για το στομάχι και το παχύ έντερο είναι η παρουσία προβιοτικών. Τα προβιοτικά είναι ζωντανά βακτήρια που βρίσκονται στο έντερο μας και παίζουν ζωτικό ρόλο στη διατήρηση μιας υγιούς μικροβιακής χλωρίδας. Η μικροβιακή χλωρίδα είναι η κοινότητα των βακτηρίων που κατοικούν στο έντερο μας και συμβάλλει στην πέψη, την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Το γιαούρτι που παρασκευάζεται με ζωντανές και ενεργές καλλιέργειες προβιοτικών, όπως το Lactobacillus και το Bifidobacterium, μπορεί να βοηθήσει στην αποκατάσταση της ισορροπίας της μικροβιακής χλωρίδας μετά από διάρροια ή χρήση αντιβιοτικών. Επιπλέον, ορισμένα προβιοτικά στελέχη μπορεί να βοηθήσουν στην καταπολέμηση επιβλαβών βακτηρίων, μειώνοντας τον κίνδυνο φλεγμονωδών νόσων του εντέρου όπως η ελκώδης κολίτιδα.

Ήπιο για το στομάχι και υποστηρίζει την πέψη

Το γιαούρτι είναι επίσης γνωστό για την ήπια του επίδραση στο στομάχι. Η διαδικασία της ζύμωσης διασπά τη λακτόζη, ένα σάκχαρο που βρίσκεται φυσικά στο γάλα, σε γαλακτικό οξύ. Το γαλακτικό οξύ κάνει το γιαούρτι πιο εύπεπτο για άτομα με δυσανεξία στη λακτόζη και μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ανακούφιση από συμπτώματα όπως ο φούσκωμα, ο πόνος στο στομάχι και η διάρροια. Επιπλέον, το γιαούρτι περιέχει επίσης πρωτεΐνες, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στην αίσθηση πληρότητας και να βελτιώσουν την κινητικότητα του εντέρου, συμβάλλοντας στην πιο τακτική κένωση.

Το γιαούρτι είναι ένα νόστιμο και ευεργετικό τρόφιμο που μπορεί να ωφελήσει σημαντικά την υγεία του πεπτικού σας συστήματος. Τα προβιοτικά που περιέχει βοηθούν στη διατήρηση μιας υγιούς μικροβιακής χλωρίδας, ενώ η ήπια του φύση το καθιστά κατάλληλο για άτομα με ευαίσθητο στομάχι. Εάν αντιμετωπίζετε περιστασιακά προβλήματα στομάχου ή πάσχετε από χρόνιες διαταραχές του εντέρου, ο συμπεριλαμβανόμενο του γιαουρτιού στη διατροφή σας μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της συνολικής σας υγείας του πεπτικού συστήματος. Ωστόσο, είναι σημαντικό να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας για εξατομικευμένες διατροφικές συμβουλές.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς το ρόδι ωφελεί το πεπτικό μας σύστημα;

Ντομάτες: Σύμμαχος της πεπτικής σας υγείας

Καούρες: Γαστρο-οισοφαγική παλινδρόμηση ή διαφραγματοκήλη;

Ότι πρέπει να γνωρίζουμε για την γαστροισοφαγική παλινδρόμηση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Συμβουλές άσκησης για ηλικιωμένους που οδηγούν σε μια υγιέστερη και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής

Ηλικιωμένοι: Εκτός από δραστηριότητες μέτριας ή έντονης έντασης, είναι επίσης ζωτικής σημασίας για τους ηλικιωμένους να ενσωματώνουν ασκήσεις ενδυνάμωσης και ασκήσεις ισορροπίας τουλάχιστον δύο ημέρες την εβδομάδα.

Λιγότερο προφανείς λόγοι για τους οποίους δεν μπορείτε να χάσετε βάρος

Απώλεια βάρους: Οι ανεπάρκειες της βιταμίνης D, του σιδήρου και των βιταμινών Β, η αντίσταση στην ινσουλίνη και τέλος το σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών (PCOS) μπορούν να οδηγήσουν σε ευαισθησία στην ινσουλίνη και να συμβάλουν στην αύξηση βάρους.

Πώς να κάθεστε λιγότερο και να κινείστε περισσότερο

Κίνηση: Η καθιστική συμπεριφορά σχετίζεται με μια σειρά κινδύνων για την υγεία, από αυξημένες πιθανότητες για χρόνιες ασθένειες όπως καρδιακές παθήσεις, διαβήτη τύπου 2 και καρκίνο έως δυνητικά μικρότερη διάρκεια ζωής, λέει κάθε μελέτη.

Χρειάζεστε περισσότερο αντηλιακό όταν κάνει ζέστη έξω;

Αντηλιακό θερμοκρασία: Όταν κάνει ζέστη, γίνεται προφανές ότι χρειάζεστε αντηλιακό γιατί νιώθετε ζεστασιά και αισθάνεστε ότι ο ήλιος καίει πάνω στο δέρμα σας. Αλλά η θερμότητα δεν είναι το ίδιο πράγμα με την υπεριώδη ακτινοβολία.

Close Icon