Αυτοφροντίδα

New Year’s Resolution: Γιατί παίρνεις τις ίδιες αποφάσεις κάθε χρόνο

New Year’s Resolution: Γιατί παίρνεις τις ίδιες αποφάσεις κάθε χρόνο

New Year’s Resolution: Για να αλλάξετε πραγματικά τη ζωή σας, πρέπει να παρατηρήσετε, να ακούσετε και να συσχετιστείτε με τον κόσμο διαφορετικά.

Θα διαβάζω περισσότερο, θα ασκηθώ περισσότερο, θα τρέφομαι σωστά, θα κόψω τις κακές συνήθειες, θα σέβομαι περισσότερο τους φίλους, την οικογένεια και τους συναδέλφους μου, θα μάθω μία ξένη γλώσσα κι ένα μουσικό όργανο ή μάλλον θα ασχοληθώ με το gardening.

Για μισό λεπτό. Τα ίδια δεν έλεγες και το 2020;

Όπως λένε και οι Γάλλοι “plus ça change, plus c’est la même chose” ή όπως λέμε εμείς εδώ στην Ελλάδα “όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν” ή κάπως έτσι. Ενώ η Rilke είπε: “Πρέπει εσύ να αλλάξεις τη ζωή σου”.

Πώς όμως μπορούμε πραγματικά να αλλάξουμε τη ζωή μας με υγιείς, παραγωγικούς, ουσιαστικούς τρόπους, που θα διαρκέσουν στο πέρασμα του χρόνου; Και γιατί κολλάμε τόσο συχνά στο ίδιο σημείο επαναλαμβάνοντας τα ίδια λάθη;

Ίσως κάνουμε τα πράγματα με λάθος τρόπο. Και για να μην παρεξηγηθώ, λατρεύω τις λίστες και τα διαγράμματα.

Όμως η τήρηση των κανόνων και των προγραμμάτων και των οδηγιών, δεν εξυπηρετεί πάρα μόνο έναν σκοπό: Η πρόοδος σας να γίνει μετρήσιμη.

Για παράδειγμα, σήμερα είναι η 5η ημέρα που κατάφερα να είμαι σε ηρεμία, ή βρίσκομαι στο επίπεδο B2 της γλώσσας που μαθαίνω, ή μαγειρεύω δείπνο τρεις φορές την εβδομάδα και το τηλέφωνό μου δείχνει ότι έκανα 9.116 βήματα, δηλαδή 1.108 περισσότερα βήματα από χθες, ενώ δεν έχω καταναλώσει ζάχαρη για δύο εβδομάδες.

Και παρότι μετράτε όλα τα παραπάνω, εσείς εξακολουθείτε να αισθάνεστε ο ίδιος άνθρωπος που θέλετε να αλλάξετε, αυτό το ενοχλητικό άτομο, όχι για τους άλλους, αλλά για τον ίδιο σας τον εαυτό. Πιθανά να μην έχετε δεχτεί ακόμα τον εαυτό σας και αυτό το κενό σας εμποδίζει από το να δεχτείτε και τους άλλους.

Ωστόσο, για να αλλάξετε πραγματικά τη ζωή σας, πρέπει να παρατηρήσετε, να ακούσετε και να συσχετιστείτε με τον κόσμο διαφορετικά. Να αποδεχθείτε, να αφουγκραστείτε τη χρονικότητα των πραγμάτων και να έρθετε πιο κοντά στη φύση. Πρόκειται ουσιαστικά για έναν τρόπο ζωής: Δεν προσπαθούμε να είμαστε ευτυχισμένοι, αλλά προσπαθούμε να αποδεχθούμε ποιοι είμαστε και πού είμαστε. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι να αισθάνεσαι συντονισμένος όχι πρωτίστως με τον εσωτερικό σου κόσμο, αλλά με τον κόσμο στον οποίο ζεις. Κάνοντας αυτό, εστιάζοντας δηλαδή στο εξωτερικό περιβάλλον, υπάρχει μια αλλαγή, που ξεφεύγει από τις συνήθειες και φτάνει στην προσαρμογή. Προσαρμόζεστε αποδεχόμενοι, αλλά για να αποδεχθείτε, πρέπει να ξέρετε σε τι προσαρμόζεστε. Πρέπει να παρατηρήσετε και να ακούσετε.

Το νέο έτος φέρνει μαζί του την ευκαιρία να αλλάξετε τη συμπεριφορά σας: Εκτός από τις σχηματικές προσεγγίσεις, οι οποίες έχουν αξία, δοκιμάστε να κοιτάξετε μια κατάσταση από διαφορετική οπτική ή να αναγνωρίσετε τι μπορεί να αλλάξει, καθώς η κατάσταση αυτή μπορεί να είναι αγχωτική, αλλά έχετε τη δύναμη να καθορίσετε πώς θα αντιδράσετε σε αυτό.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Self – care ιδέες για ένα πραγματικά επαναστατικό New Year’s Resolution

Πώς συμπεριφέρονται οι άνθρωποι που εμπιστεύονται τον εαυτό τους

Τρεις τρόποι για να φροντίσετε τον εαυτό σας καλύτερα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να αντιμετωπίσετε φυσικά τον πονοκέφαλο

Πονοκέφαλος Φυσική Αντιμετώπιση: Για πολλούς ανθρώπους, ο πονοκέφαλος είναι μια δυσφορική κατάσταση που αντιμετωπίζουν καθημερινά με αποτέλεσμα ο πόνος να επηρεάζει συνολικά τη ζωή τους. Στο κείμενο που ακολουθεί θα βρείτε τρόπους να απαλλαγείτε από τους ενοχλητικούς πονοκεφάλους φυσικά.

Αυτοφροντίδα: Πρακτικές για να την πετύχετε

Αυτοφροντίδα: Αυτό-φροντίδα είναι οποιαδήποτε σκόπιμη ενέργεια που αναλαμβάνεται για την κάλυψη των σωματικών, διανοητικών, πνευματικών ή συναισθηματικών αναγκών ενός ατόμου . Δηλαδή είναι όλοι οι μικροί τρόποι που φροντίζουμε τον εαυτό μας για να αποφύγουμε μια βλάβη στους αντίστοιχους τομείς της υγείας.

Η άσκηση στη φύση είναι ηρεμιστική

Αθλητισμός στη φύση: Οι ζωές μας είναι γεμάτες άγχος. Η προσπάθεια να διατηρηθεί μια ισορροπία μεταξύ της επαγγελματικής μας ζωής, των κοινωνικών και οικογενειακών υποχρεώσεων μπορεί να μην είναι πάντα μια εύκολη υπόθεση. Τα καλά νέα είναι πώς η σύνδεση με τη φύση και ειδικότερα η άσκηση σε εξωτερικούς χώρους μπορεί να σας βοηθήσει να αποσυνδεθείτε από το άγχος και να επαναφορτίσετε τις μπαταρίες σας, ενώ παραμένετε fit.

Αυτοφροντίδα επιστήμη: Συμβουλές για την καλύτερη φροντίδα σας

Αυτοφροντίδα επιστήμη: Αυτο-φροντίδα είναι οποιαδήποτε ενέργεια ή συμπεριφορά που βοηθά ένα άτομο να αποφύγει προβλήματα υγείας. Το υπερβολικό στρες μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακών προβλημάτων. Έτσι, να έχει την ανάγκη να ανακούφιστεί από το άγχος.

Απελευθερώστε την καταπιεσμένη σας ενέργεια μέσω των πολεμικών τεχνών

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Το άγχος δεν επηρεάζει μόνο την ψυχική σας υγεία, αλλά έχει επίσης ορατές επιπτώσεις στο σώμα. Εάν είστε συνεχώς σε κατάσταση άγχους, οι μύες και το μυαλό σας είναι συνεχώς σε ένταση. Τα καλά νέα είναι πώς μπορείτε να κάνετε κάτι γι' αυτό. Ακολουθούν τρόποι με τους οποίους η εξάσκηση πολεμικών τεχνών μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε το άγχος στη ζωή σας.

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Λύσεις για να την πετύχεις

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Αν και εσείς ανήκετε στα άτομα με μείζονα κατάθλιψη και γενικευμένη αγχώδη διαταραχή, και νιώθετε ότι έχετε προσπαθήσει να φροντίσετε καλύτερα τον εαυτό σας. Τότε διαβάστε συμβουλές για να το επιτύχετε.

10 συμβουλές για να απελευθερωθείτε από τους τοξικούς γονείς

Τοξικοί Γονείς: Οι τοξικοί γονείς μπορεί να ελέγχουν τη ζωή σας και να σας προκαλέσουν σημαντική ψυχολογική βλάβη. Δεν είναι ασυνήθιστο για πολλά ενήλικα παιδιά να είναι δυσλειτουργικά, αλκοολικά ή να νιώθουν παγιδευμένα από τους τοξικούς γονείς, χωρίς να μπορούν να σταθούν στα πόδια τους και να προσπαθούν μάταια να καθησυχάσουν τους γονείς τους.