Αυτοφροντίδα

Animal flow: Τι είναι οι ασκήσεις Animal Flow και ποιες είναι οι καλύτερες;

Animal flow: Τι είναι οι ασκήσεις Animal Flow και ποιες είναι οι καλύτερες;

Animal flow: Για τους αγνώστους, υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη προπονήσεων που μιμούνται τις κινήσεις διαφόρων ζώων. Αυτές είναι γνωστές ως ασκήσεις animal flow που συνδυάζουν τη γιόγκα και τις πρωταρχικές κινήσεις.

Όσον αφορά τη φυσική κατάσταση, μερικές φορές πρέπει να βγάλετε το εσωτερικό σας ζώο έξω, κυριολεκτικά. Για τους αγνώστους, υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη προπονήσεων που μιμούνται τις κινήσεις διαφόρων ζώων. Αυτές είναι γνωστές ως ασκήσεις animal flow που συνδυάζουν τη γιόγκα και τις πρωταρχικές κινήσεις. Δεν απαιτούν χαλάκι ή εξοπλισμό γυμναστικής. Απλά πρέπει να γνωρίζετε τα ονόματα των βασικών ασκήσεων και να τις κάνετε σωστά παίρνοντας τη σωστή μορφή. Οι γυμναστές γιόγκα και γυμναστικής προτείνουν ασκήσεις animal flow, δηλώνοντας ότι είναι «έντονες και προκλητικές προπονήσεις» που απασχολούν όλες τις μυϊκές ομάδες του σώματος.

Το πρώτο ονομάζεται «πήδημα βατράχου». Όπως υποδηλώνει το όνομα, πρέπει να πηδάς σαν βάτραχος με το να είσαι στα τέσσερα. Σπρώξτε τον εαυτό σας προς τα εμπρός τοποθετώντας τα χέρια σας στο πάτωμα και πηδώντας χρησιμοποιώντας τα πόδια σας. Πάρτε μια θέση squat για αρχή. Στη συνέχεια, προχωρήστε στη «βόλτα με τα καβούρια». Τοποθετήστε τα χέρια σας στο πάτωμα και σηκώστε τη λεκάνη σας. Χρησιμοποιώντας τα πόδια σας, μετακινηθείτε προς τα πίσω για να μιμηθείτε την κίνηση ενός καβουριού άμμου.

Η τρίτη άσκηση ονομάζεται «πάπια περίπατος». Σαν να περπατάς σαν πάπια, λυγίζεις τα γόνατά σου και περπατάς σηκώνοντας λίγο τους γοφούς, μαζί με έντονες κινήσεις του χεριού. Βεβαιωθείτε ότι έχετε τοποθετήσει το σωματικό σας βάρος στα δάχτυλα των ποδιών σας. Μετά από αυτό, μπορείτε να δοκιμάσετε αυτό που ονομάζεται «ταξιδιώτης πίθηκος». Σε αυτό, πηγαίνετε στα τέσσερα και μετά μετακινείτε το σώμα στο πλάι χρησιμοποιώντας τα χέρια και τα πόδια σας. Τοποθετήστε τα χέρια σας στο πάτωμα και γείρετε πρώτα το πάνω μέρος του σώματός σας, πριν πηδήσετε και φέρετε το κάτω μέρος του σώματός σας σε ένα σημείο. Επαναλάβετε από την άλλη πλευρά. 

Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε την «έρπουσα αρκούδας», η οποία συνεπάγεται τη στάση σας στα τέσσερα. Η ανατροπή είναι ότι τα γόνατά σας δεν μπορούν να αγγίξουν το πάτωμα. Τοποθετήστε το βάρος σας στις παλάμες και τα δάχτυλα των ποδιών σας για να μετακινηθείτε. Σύμφωνα με τον ειδικό, οι ασκήσεις animal flow έχουν τα ακόλουθα οφέλη:

  • Ενισχύουν τη λειτουργική κίνηση, βελτιώνοντας την ευκινησία και τον συντονισμό.
  • Οι ροές των ζώων εμπλέκουν τους μυς του πυρήνα, βελτιώνοντας την κοιλιακή δύναμη.
  • Οι ροές των ζώων απαιτούν ισχυρή εστίαση και συγκέντρωση, βελτιώνοντας έτσι τη σύνδεση μυαλού-σώματος.
  • Βελτιώνουν τη συνολική ευλυγισία του σώματος, την κινητικότητα και το εύρος κίνησης.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Οφέλη της τεχνικής HypnoBirthing για τον τοκετό.

Κάντε αυτές τις αναπνευστικές ασκήσεις για να δυναμώσετε τους πνεύμονές σας

Ασκήσεις γιόγκα με τούβλα που βοηθούν στην ενίσχυση της ισορροπίας

Πώς η καθημερινή προπόνηση μας επηρεάζει ψυχικά;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Συμβουλές αυτοφροντίδας μετά τον χωρισμό

Χωρισμός: Η εξάσκηση της αυτοφροντίδας μετά από έναν χωρισμό είναι απαραίτητη για τη θεραπεία, την ανακάλυψη του εαυτού και, τελικά, για να προχωρήσουμε με ανανεωμένη δύναμη και ανθεκτικότητα.

Tips για την αντιμετώπιση του hangover

Hangover: Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές, μπορείτε να φροντίσετε αποτελεσματικά τον εαυτό σας μετά από ένα hangover και να υποστηρίξετε τις φυσικές διαδικασίες επούλωσης του σώματός σας.

Προφυλάξεις για τον πόνο του νεύρου ισχιαλγίας στην εγκυμοσύνη

Εγκυμοσύνη ισχιαλγία: Το κλασικό ενδεικτικό σύμπτωμα της ισχιαλγίας είναι ο ακτινοβολούμενος πόνος που ξεκινά από το κάτω μέρος της πλάτης, τους γοφούς ή τους γλουτούς και πέφτει στους μηρούς, φτάνοντας μέχρι τα πόδια και τα δάχτυλα των ποδιών. 

Ποια είναι η ιδανική διάρκεια προπόνησης;

Άσκηση: Μην ψάχνεις για την τέλεια διάρκεια αλλά βρες το δικό σου ρυθμό, προσαρμόσου το πρόγραμμα στα μέτρα σου και κάνε τη γυμναστική ευχάριστο κομμάτι της καθημερινότητάς σου. Καλή προπόνηση!