Αυτοφροντίδα

Αναπνευστικές ασκήσεις: Κάντε αυτές τις αναπνευστικές ασκήσεις για να δυναμώσετε τους πνεύμονές σας

Αναπνευστικές ασκήσεις: Κάντε αυτές τις αναπνευστικές ασκήσεις για να δυναμώσετε τους πνεύμονές σας

Αναπνευστικές ασκήσεις: Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να ενισχύσετε τους πνεύμονές σας, ειδικά εάν είστε ευαίσθητοι σε εποχικές ασθένειες και λοιμώξεις.

Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να ενισχύσετε τους πνεύμονές σας, ειδικά εάν είστε ευαίσθητοι σε εποχικές ασθένειες και λοιμώξεις. Το βασικό θα ήταν να μείνετε μακριά από ερεθιστικούς παράγοντες, ρύπους και να κόψετε τελείως το κάπνισμα. Εκτός από αυτό, υπάρχουν πολλές ασκήσεις αναπνοής που μπορείτε να δοκιμάσετε για να ενισχύσετε την υγεία των πνευμόνων σας που είναι κρίσιμα όργανα. Φυσιοθεραπεύτριες υγείας γυναικών και σύμβουλοι γαλουχίας λένε ότι η αναπνοή είναι μια «αυτοματοποιημένη λειτουργία» για τον άνθρωπο, αλλά κανείς δεν έχει σκεφτεί ποτέ τα πολυάριθμα οφέλη που έχει στους πνεύμονες και την αναπνευστική υγεία.

  • Η αναπνευστική άσκηση βοηθά στη γενικευμένη κόπωση.
  • Παρέχει ανακούφιση από τη δύσπνοια (δύσπνοια) βελτιώνοντας την οξυγόνωση.
  • Βελτιώνει τη λειτουργία και τη δύναμη των αναπνευστικών μυών.
  • Βοηθά στην απομάκρυνση των εκκρίσεων και των πτυέλων.
  • Χαλαρώνει το σώμα μειώνοντας την αυξημένη αρτηριακή πίεση και τον καρδιακό ρυθμό.

Σύμφωνα με τον ειδικό, για να διαχειριστεί κανείς την υγεία του αναπνευστικού και να μείνει μακριά από ασθένειες, χρειάζεται να κάνει τις ακόλουθες ασκήσεις αναπνοής.

  1. Άσκηση διαφραγματικής αναπνοής: Περιλαμβάνει την πλήρωση αέρα στους πνεύμονές σας ενώ αφήνετε την κοιλιά σας να επεκταθεί. εκπνεύστε σταδιακά και πιάστε την κοιλιά σας προς τα μέσα. Αυτή η άσκηση αναπνοής βοηθά στην απελευθέρωση της έντασης γύρω από τους μεσοπλεύριους μύες, χαλαρώνει το σώμα μειώνοντας την αρτηριακή πίεση και παρέχει ενέργεια για καθημερινές δραστηριότητες.
  2. Αναπνοή με σφιγμένα χείλη: Πρέπει να εισπνέετε και να εκπνέετε σταδιακά από το στόμα σας. Ο χρόνος εκπνοής σας πρέπει να είναι μεγαλύτερος από την εισπνοή. Αυτή η αναπνοή, ιδιαίτερα με δύσπνοια, ηρεμεί το σύστημα. Είναι κυρίως χρήσιμο σε περιπτώσεις άσθματος και ΧΑΠ.
  3. Αναπνευστική άσκηση διαστολής τμημάτων: Αυτή η άσκηση βοηθά σε καταστάσεις όπου υπάρχει συσσώρευση υγρού γύρω από το τμήμα του πνεύμονα όπως στην πνευμονία. Βελτιώνει την κίνηση του θωρακικού τοιχώματος. Ο στόχος είναι να βελτιωθεί η οξυγόνωση και ο αερισμός που ακολουθείται από υποκείμενη αναπνευστική νόσο.

Οι ειδικοί πρόσθετουν ότι άλλα «προγράμματα πνευμονικής αποκατάστασης» περιλαμβάνουν τις παρακάτω τεχνικές αναπνοής:

    1. Τεχνική εξαναγκασμένης εκπνοής: Το FET εστιάζει στη δύναμη της πλήρους εκπνοής στους όγκους των πνευμόνων. αυτή η τεχνική της αναπνοής βοηθά στον αποτελεσματικό βήχα και στην απομάκρυνση της βλέννας που έχει συλλεχθεί.
    2. Τεχνική Ενεργού Κύκλου Αναπνοής: Το μοτίβο αναπνοής ACBT, όταν εκτελείται με κυκλικό τρόπο, βοηθά στην κινητοποίηση της βλέννας, βελτιώνοντας τον όγκο και την ικανότητα των πνευμόνων.
    3. Αυτογενής παροχέτευση: Αυτή η τεχνική αναπνοής είναι όταν αναπνέετε βαθιά από τη μύτη, λαμβάνοντας υπόψη τον ρυθμό και το βάθος της. Έχει στάδια όπου βοηθά στην ανακούφιση από τη συμφόρηση στο στήθος κινητοποιώντας τις εκκρίσεις.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς μπορείτε να φροντίσετε τον εαυτό σας μετά από μια επέμβαση;

Καρδιαγγειακή προπόνηση: Πρωταρχικός άξονας για μια υγιεινή ζωή

Πώς να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα μετά από γρίπη ή COVID-19

Συμβουλές για να αναπνέετε εύκολα και να κρατάτε μακριά τα αναπνευστικά προβλήματα το χειμώνα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς μπορούν οι νυχτερινές βάρδιες να επηρεάσουν την υγεία των γυναικών;

Νυχτερινές βάρδιες: Το να κάνεις νυχτερινές βάρδιες απαιτεί τεράστια πειθαρχία και ορμή. Πολλές βιομηχανίες έχουν μετατοπίσεις νεκροταφείων για να εξυπηρετήσουν τις υπηρεσίες τους όλο το εικοσιτετράωρο. 

Εύκολοι τρόποι για να βοηθήσετε την πρόκληση τοκετού στο 3ο τρίμηνο εγκυμοσύνης

Εγκυμοσύνη πρόκληση: Η εγκυμοσύνη μπορεί να είναι δύσκολη στο τρίτο τρίμηνο, ειδικά καθώς πλησιάζετε την ημερομηνία τοκετού. Με την αύξηση βάρους, η συνεχής δυσφορία είναι κοινή. 

Γιατί δεν μπορώ να μυρίσω το άρωμά μου;

Ο εγκέφαλός σας το επεξεργάζεται και αποφασίζει αν είναι ενδιαφέρον ή όχι. Αν χρησιμοποιείτε ένα άρωμα συνεχώς, η αντίδραση δεν είναι τόσο έντονη και οι οι υποδοχείς σας θα είναι λιγότερο ευαίσθητοι σε αυτό.