ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιστημονικά Νέα

Γιατί δεν πρέπει να κάνουμε «κρακ» τα δάχτυλά μας;

Γιατί δεν πρέπει να κάνουμε «κρακ» τα δάχτυλά μας;

Η άσχημη (και ομολογουμένως αγενής) συνήθεια του σπάσιμου των δαχτύλων, του λεγόμενου «κρακ», αποτελεί ασυναίσθητη κίνηση πληθώρας ατόμων στον κόσμο. Τι κινδύνους κρύβει ωστόσο για την υγεία μας;

Σύμφωνα με τον καθηγητή ρευματολογίας και ερευνητή του Πανεπιστήμιου Johns Hopkins, Δημήτριο Παππά, για μερικούς ανθρώπους η κίνηση αυτή είναι μία μια νευρική συνήθεια, ενώ σε άλλους προσφέρει ανακούφιση.

Υπάρχουν στοιχεία που αναφέρουν ότι ορισμένες ζημιές στις αρθρώσεις ενδεχομένως να συνδέονται με τις ρωγμές από τον τραυματισμό των συνδέσμων που περιβάλλουν την άρθρωση ή με την εξάρθρωση των τενόντων, καταστάσεις οι οποίες βέβαια μπορούν να βελτιωθούν με κάποια συντηρητική αγωγή.

Μια μελέτη διαπίστωσε, μάλιστα, ότι ύστερα από πολλά χρόνια «σπασίματος» των δαχτύλων, οι αρθρώσεις μπορεί να προκαλέσουν μειωμένη δύναμη της λαβής σε σχέση με τους ανθρώπους που δε «σπάνε» τα δάχτυλά τους.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ανθρώπινη "νευρική πυξίδα" επισημάνθηκε σε νέα μελέτη

Τα υψηλά επίπεδα CO2 αυξάνουν τον κίνδυνο μόλυνσης από αερομεταφερόμενους ιούς

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μηχανισμοί μνήμης - Γιατί ξεχνάμε ονόματα;

Αν και το να ξεχνάς ονόματα είναι συνηθισμένο φαινόμενο, δεν είναι αναπόφευκτο. Η μνήμη δεν είναι μόνο μια απλή διαδικασία ή τοποθεσία μέσα στον εγκέφαλο.

Πώς η μουσική επηρεάζει τη γνωστική υγεία των ηλικιωμένων

Η ακρόαση μουσικής μπορεί να είναι ευεργετική για ηλικιωμένους με νευροεκφυλισμό, όπως η νόσος του Αλτσχάιμερ, καθώς μπορεί να βοηθήσει στην ανάκτηση αναμνήσεων και παρέχει έναν τρόπο να παραμείνουν συνδεδεμένοι με το παρελθόν τους.

Πώς η χημεία του εγκεφάλου επηρεάζει τη διαμόρφωση πολιτικών απόψεων

Το άγχος μπορεί να αλλάξει την επεξεργασία των πληροφοριών μετατοπίζοντας τα συστήματα μάθησης και μνήμης από στοχοθετημένες, δηλωτικές διαδικασίες μνήμης προς τη συνήθεια και τη στατιστική μάθηση.