Διατροφή

Οι πρακτικές χρήσεις του μαύρου πιπεριού

Οι πρακτικές χρήσεις του μαύρου πιπεριού

 

Το μαύρο πιπέρι κατάγεται από την Ινδία και χρησιμοποιούνταν αρχικά κατά κόρον στην Ινδική, Κινεζική και Ιαπωνική κουζίνα και σήμερα σε όλο τον κόσμο, για να νοστιμίσει τα φαγητά μας και να τους δώσει πικάντικη γεύση. Βοηθά στην πέψη, καταπολεμά το κρύωμα και έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία μας. Εάν όμως δεν θέλετε να το προσθέσετε στα φαγητά σας, είναι χρήσιμο να γνωρίζετε τις παρακάτω χρήσεις του:

1. Κρατήστε τα μυρμήγκια μακριά:

Βάλτε πιπέρι στους πάγκους της κουζίνας και στα σοβατεπί και αποτρέψτε τα μυρμήγκια από το να περιφέρονται στο σπίτι σας.

2. Κρατήστε τα χρωματιστά ρούχα σας λαμπερά:

Προσθέστε ένα κουταλάκι μαύρο πιπέρι στην πλύση με τα μαύρα στο πλυντήριο σας και θα δείτε τα χρωματιστά πιο λαμπερά από ποτέ.

3. Σταματήστε την αιμορραγία:

Σε μικρά κοψίματα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μαύρο πιπέρι κατευθείαν στην πληγή αφού την έχετε ήδη πλύνει και θα σταματήσει η αιμορραγία αμέσως.

4. Σταματήστε τη διαρροή του καλοριφέρ του αυτοκινήτου σας:

Μπορείτε να βάλετε μαύρο πιπέρι στο καλοριφέρ του αυτοκινήτου σας σε περίπτωση διαρροής και αυτό θα σταματήσει την διαρροή μέχρι να πάτε στο συνεργείο. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε πάπρικα, μουστάρδα σε σκόνη ή βρασμένο αυγό

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Λίστα με φρούτα και λαχανικά με λιγότερη ή μεγαλύτερη επιβάρυνση από φυτοφάρμακα

"Μπαμπάς": Το γλυκό με την υπέροχη γεύση

Ζυμαρικά με άσπρη σάλτσα και μπλε τυρί

Ρίξτε τη σάλτα τυριών στην κατσαρόλα με τα ζυμαρικά, προσθέστε το μπλε τυρί και τα καρύδια, ανακατέψτε (αν χρειαστεί προσθέστε και το νερό που κρατήσατε) και σερβίρετε με το ψιλοκομμένο σχοινόπρασο (προαιρετικά).

Tips για ουσιαστική καθαριότητα στην κουζίνα

Το αιθέριο έλαιο λεμονιού και ο χυμός λεμονιού περιέχουν μια χημική ένωση που λέγεται psoralen. Αυτή η ένωση μπορεί να αυξήσει την ευαισθησία στο φως. Όταν συνδυάζεται με τη δύναμη της φυσικής λεύκανσης του ήλιου, μπορείτε κυριολεκτικά να καθαρίσετε τους λεκέδες σε ώρες χωρίς πολύ τρίψιμο.

Μακαρόνια: Λάθη που κάνεις συχνά από την αρχή μέχρι το τέλος

Δεν αλατίζουμε συνήθως το νερό όσο πρέπει, αν και το βραστό νερό είναι το μόνο σημείο της διαδικασίας όπου καρυκεύονται ομοιόμορφα τα μακαρόνια. Το νερό πρέπει να είναι πολύ αλμυρό, θυμίζοντας το θαλασσινό νερό που γεύεσαι μετά τη βουτιά. Τα μακαρόνια δεν θα το απορροφήσουν όλο, άνοστα μια φορά δεν θα ξαναβγούν ποτέ...

Χούμους σε τρεις εκδοχές

Τα ρεβίθια είναι μια σπουδαία πηγή φυτικών πρωτεϊνών, σύνθετων υδατανθράκων και φυτικών ινών. Αλλά και το ταχίνι περιέχει υγιεινά λιπαρά και πρωτεΐνη.

Καυτερή πιπεριά έρευνα: Συμβάλλει στην μακροζωία

Οι καυτερές πιπεριές δεν αρέσουν σε όλους. Πολλοί τις αγνοούν εντελώς από τις διατροφικές τους συνήθειες. Νέα έρευνα, όμως δείχνει, πως η κατανάλωση της φαίνεται να συμβάλλει στην μακροζωία. Η Αμερικάνικη καρδιολογική εταιρεία δημοσιοποιεί νέα έρευνα της η οποία υποστηρίζει την καυτερή πιπεριά ως το μπαχαρικό της ζωής.