Top News

Ανακαλύφθηκε το “κλειδί ” εκκίνησης για τον όγκο στον εγκέφαλο

Οι ερευνητές στο Νοσοκομείο Έρευνας Παιδιών έχουν εφαρμόσει έναν νέο τρόπο για να ενεργοποιήσουν το μυελοβλάστωμα του όγκου στον εγκέφαλο στα νευρικά κύτταρα που θα οδηγήσει στην ικανότητα να δοκιμάσουν μια πολλά υποσχόμενη κατηγορία αντικαρκινικών φαρμάκων. Η τεχνολογία που χρησιμοποίησαν, που ονομάζεται ενεργοποίηση CRISPR / dCas9, ισοδυναμεί με τη χρήση ενός κλειδιού για την εκκίνηση ενός αυτοκινήτου, ενώ οι προηγούμενες προσεγγίσεις για την παραγωγή όγκων μοιάζουν περισσότερο με την παράκαμψη του κλειδιού στο θερμικό καλώδιο του οχήματος.

Η διεπιστημονική ερευνητική ομάδα περιλάμβανε τη Martine F. Roussel, Ph.D., μέλος του Τμήματος Βιολογίας Κυττάρων Όγκου και συν-ηγέτη του Προγράμματος Βιολογίας του Καρκίνου.

Οι ερευνητές μελέτησαν το Medulloblastoma της Ομάδας 3, το οποίο είναι ο πιο κοινός επιθετικός υποτύπος του μεταλλοβλαστώματος στα παιδιά. Το medulloblastoma της ομάδας 3 ενεργοποιείται από την υπερ-ενεργοποίηση ενός γονιδίου που ονομάζεται MYC.

Προηγουμένως οι επιστήμονες είχαν δημιουργήσει όγκους μεταλλοβλαστώματος σε ποντικούς για δοκιμή φαρμάκων με την εισαγωγή ενός ιού που φέρει ενεργοποιημένο MYC σε νευρικά κύτταρα. Ωστόσο, αυτά τα μοντέλα ποντικών παρακάμπτουν τους κρίσιμους γενετικούς ελέγχους MYC – το βιολογικό ισοδύναμο ενός κλειδιού αυτοκινήτου. Το πρόβλημα με τα μοντέλα αυτά είναι ότι δεν επέτρεψαν στους ερευνητές να δοκιμάσουν μια πολλά υποσχόμενη κατηγορία φαρμάκων που ονομάζονται αναστολείς BET που θα μπορούσαν να καταστείλουν την MYC παρεμβαίνοντας στον υποκινητή του γονιδίου.

Στην έρευνά τους, ο συν-πρώτος συγγραφέας Chunliang Li, Ph.D. σε συνεργασία με τον Jin-Ha Kwon Ph.D. και η BaoHan Vo, Ph.D, εφάρμοσαν την τεχνολογία CRISPR για να ενεργοποιήσουν το MYC σε νευρικά κύτταρα με την προσέλκυση του υποκινητή. Πολλές εφαρμογές της τεχνολογίας χρησιμοποιούν την CRISPR / Cas9, η οποία είναι μια μοριακή συνάθροιση που μπορεί να στοχεύσει σε μια συγκεκριμένη γενετική ακολουθία και να την αποκόψει.

Ωστόσο, ο Li χρησιμοποίησε μια “ανεπαρκή” έκδοση, που ονομάζεται CRISPRa / dCas9, στην οποία η ικανότητα κοπής ήταν ακρωτηριασμένη. Αντ ‘αυτού, σχεδίασε το συγκρότημα για να έρθει στο σπίτι στον υποστηρικτή του MYC και να το ενεργοποιήσει. Σχεδιασμένα νευρικά κύτταραεμφυτεύτηκαν σε ποντίκια. Τα κύτταρα αναπτύχθηκαν σε όγκους που ήταν μυελοβλάστωμα. Ο Li και ο Kwon εργάζονται στο εργαστήριο του συν-συγγραφέα Charles J. Sherr, MD, Ph.D., μέλους και προέδρου του Τμήματος Βιολογίας του Όγκου και ενός ερευνητή του Ιατρικού Ινστιτούτου Howard Hughes.

Μια κεντρική ερώτηση ήταν εάν το CRISPRa / dCas9 παρήγαγε όγκους που μίλησαν ακριβώς για τα κλινικά μυελλοβλαστώματα. Πράγματι, η παθολογική εξέταση των όγκων από τον συν-συγγραφέα Brent Orr, MD, Ph.D., – χρησιμοποιώντας μια τεχνική που ονομάζεται ανοσοχρώση – έδειξε ότι οι όγκοι είχαν όλα τα χαρακτηριστικά κλινικά εμφανιζόμενων όγκων. Επίσης, η γενετική ανάλυση από τον συν-συγγραφέα David Finkelstein, Ph.D., διαπίστωσε ότι οι όγκοι ήταν γενετικά πανομοιότυποι με τα κλινικά μεταλλοβλαστώματα. Και κριτικά, η Vo διαπίστωσε ότι ένα φάρμακο αναστολής BET κατέστειλε τη δραστηριότητα του MYC σε όγκους.

“Η χρήση αυτής της τεχνολογίας αντιπροσωπεύει την πρώτη φορά που έχει χρησιμοποιηθεί για την πρόκληση ανάπτυξης όγκων “, δήλωσε ο Roussel. “Τώρα, χρησιμοποιούμε το μοντέλο ποντικών για να δοκιμάσουμε τους αναστολείς του BET σε διάφορους συνδυασμούς με άλλα φάρμακα σε κλινική χρήση, για να καθορίσουμε αν μπορούμε να επιτύχουμε μια συνέργεια που θα είναι αποτελεσματική ενάντια στο μυελόβλαστωμα “. Ο Roussel είπε ότι οι αποτελεσματικοί συνδυασμοί φαρμάκων που ανακαλύπτουν ενδέχεται να ενταχθούν σε κλινικές δοκιμές στο St. Jude.

Ο Roussel επεσήμανε επίσης ότι η τεχνική CRISPRa / dCas9 θα μπορούσε εύκολα να προσαρμοστεί για να παράγει μοντέλα ποντικών άλλων καρκίνων που οδηγούνται από υπερβολικά ενεργοποιημένο MYC. Αυτά περιλαμβάνουν τον καρκίνο του μαστού, του παχέος εντέρου, του παγκρέατος, του γαστρικού και του μηρού. Και καταρχήν, η τεχνολογία θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε οποιονδήποτε καρκίνο για να παράγει πιο ακριβή μοντέλα ποντικών που χρησιμοποιούν τους φυσικούς μηχανισμούς ελέγχου για τα γονίδια που οδηγούν τους καρκίνους, είπε.