Ομορφιά

Κοιλιακοί στο σπίτι: Υπάρχει βασιλική οδός;

Κοιλιακοί στο σπίτι: Υπάρχει βασιλική οδός;

Κοιλιακοί στο σπίτι: Εκτός από τους αθλητές, οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν ανεπτυγμένους κοιλιακούς μυς που καλύπτονται από ένα στρώμα λίπους. Μερικό από αυτό είναι κοντά στην επιφάνεια του δέρματος (υποδόριο λίπος). Μερικό από αυτό είναι βαθιά στην κοιλιακή χώρα (σπλαχνικό λίπος).

Ο κύριος μυς της κοιλιάς που είναι υπεύθυνος για την εμφάνιση τους είναι ο ορθός κοιλιακός. Είναι μια μακριά, επίπεδη λωρίδα ινών που εκτείνεται κάθετα από το ηβικό οστό έως κάτω από τα πλευρά. Βρίσκεται πάνω από τα εσωτερικά όργανα και λειτουργεί για να κρατήσει αυτά τα όργανα στη σωστή θέση τους. Είναι ένας διαιρεμένος μυς με το δεξί και το αριστερό μισό που τρέχουν παράλληλα μεταξύ τους. Κάθε μισό χωρίζεται σε τρία τμήματα με συνδετικό ιστό. Αυτές οι έξι ζώνες του συνδετικού ιστού είναι αυτές που δίνουν στην κοιλιά το λεγόμενο six-pack. 

Η μείωση του ποσοστού σωματικού λίπους μπορεί να είναι μια μακρά και επίπονη διαδικασία. Η έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό ObesityTrusted Source σημειώνει ότι στις Ηνωμένες Πολιτείες, η μέση γυναίκα έχει περίπου 40 τοις εκατό σωματικό λίπος και ο μέσος άνδρας έχει περίπου 28 τοις εκατό. Οι γυναίκες έχουν φυσικά περισσότερο λίπος από τους άνδρες λόγω της ορμόνης οιστρογόνου. Οι περισσότεροι άνδρες και γυναίκες πρέπει να χάσουν τουλάχιστον το μισό σωματικό λίπος για να δείξουν τους κοιλιακούς τους. Το Αμερικανικό Συμβούλιο Άσκησης λέει ότι η απώλεια σωματικού λίπους 1% ανά μήνα είναι ασφαλής και εφικτή. Δεδομένων αυτών των μαθηματικών, θα μπορούσε να πάρει μια γυναίκα με μέσο σωματικό λίπος περίπου 20 έως 26 μήνες για να επιτύχει την κατάλληλη ποσότητα απώλειας λίπους για κοιλιακούς. Ο μέσος άντρας θα χρειαζόταν περίπου 15 έως 21 μήνες.

Τα καλά νέα είναι ότι έχετε κοιλιακούς. Τα κακά νέα είναι ότι δεν υπάρχει γρήγορος και εύκολος τρόπος για να τους απόκαλυψετε. Η άσκηση των κοιλιακών μυών σας με στοχευμένες ασκήσεις θα σας βοηθήσει να τους ενισχύσετε και να τους διαμορφώσετε. Μειώστε τις θερμίδες. Κόψτε περίπου 500 θερμίδες από την καθημερινή σας διατροφή. Εάν ασκείστε, μπορεί να μειώσετε λιγότερες θερμίδες. Εάν καίτε 250 θερμίδες ασκώντας καθημερινά, ίσως χρειαστεί να μειώσετε μόνο τις θερμίδες κατά 250. Αυξήστε την πρόσληψη πρωτεϊνών. Όταν χάνετε βάρος, χάνετε επίσης άπαχο μυ. Για να διατηρήσετε τη μυϊκή μάζα, είναι σημαντικό να καταναλώνετε επαρκείς ποσότητες πρωτεΐνης, το δομικό στοιχείο του μυός. Στοχεύστε περίπου 1 έως 1,5 γραμμάρια για κάθε δύο κιλά που ζυγίζετε.

Μια ανάλυση που δημοσιεύτηκε στο Nutrition Reviews, σημείωσε ότι ενώ προσπαθούσαν να χάσουν βάρος, εκείνοι που έτρωγαν υψηλότερες από τον μέσο όρο ποσότητες πρωτεΐνης μπόρεσαν να διατηρήσουν τη μυϊκή μάζα και να βελτιώσουν τη σύνθεση του σώματος σε σύγκριση με όσους έτρωγαν μέσες ποσότητες πρωτεΐνης. Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες περιλαμβάνουν κοτόπουλο, βόειο κρέας, γαλοπούλα, όσπρια, ξηρούς καρπούς και ορισμένα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το ελληνικό γιαούρτι.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

"Καλύτερα να προετοιμαζόμαστε για ένα κύμα επαναλοιμώξεων" επισημαίνουν οι επιστήμονες

Άγχος συμπτώματα: Συμβουλές για να αισθανθείτε καλύτερα

Πέντε λάθη που καταστρέφουν τον ύπνο μας

Οι αιτίες που λεπταίνουν το δέρμα σας

Λέπτυνση επιδερμίδας: Το δέρμα γίνεται λεπτότερο καθώς ένα άτομο γερνά, ή ως αποτέλεσμα ηλιακής βλάβης, φαρμάκων ή παραγόντων του τρόπου ζωής.

Πυκνά φρύδια: 3 hacks που λειτουργούν πραγματικά

Φρύδια: Το 2020 ήταν αναμφισβήτητα μια ...ενδιαφέρουσα χρονιά, που μας έκανε να ξοδέψουμε πολύ περισσότερο χρόνο στο σπίτι, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να παχύνουμε τα φρύδια μας.

Πόσο συμμετρικό είναι το πρόσωπο σας;

Πρόσωπο Σχήμα: Το να έχετε χαρακτηριστικά που δεν αντανακλούν τέλεια το ένα το άλλο και στις δύο πλευρές του προσώπου σας ονομάζεται ασυμμετρία. Ο τραυματισμός, η γήρανση, το κάπνισμα και άλλοι παράγοντες μπορούν να συμβάλουν στην ασυμμετρία. Η ασυμμετρία του προσώπου όταν είναι ήπια είναι μάλλον φυσιολογική.

Γιατί οι πλαστικές επεμβάσεις είναι τόσο δημοφιλείς

Πλαστικές Επεμβάσεις: Όσο και αν το body positivity αποτελεί μια κυρίαρχη πολιτισμική τάση των καιρών μας, ο αριθμός των ατόμων που λαμβάνουν καλλυντικές επεμβάσεις αυξήθηκε σταθερά τα τελευταία πέντε χρόνια, σύμφωνα με τα στοιχεία της Αμερικάνικης Εταιρείς Πλαστικών Χειρουργών.

Αντιμετωπίστε μόνοι σας την τριχόπτωση των φρυδιών

Φρύδια Σχήμα: Εάν τα φρύδια αραιώνουν, μπορεί να οφείλεται σε λοίμωξη, δερματικές παθήσεις, ορμονικές αλλαγές ή υπερβολικό ανοσοποιητικό σύστημα. Διατροφικές ανεπάρκειες, σωματικό τραύμα ή συναισθηματικό άγχος μπορούν επίσης να προκαλέσουν μείωση των φρυδιών.

7 βασικοί λόγοι γιατί το δέρμα σου είναι λιπαρό

Λιπαρότητα Δέρματος: Οι εξάρσεις του λιπαρού δέρματος είναι επίσης πιο πιθανές επειδή το σμήγμα αναμιγνύεται με νεκρά κύτταρα του δέρματος και κολλάει στους πόρους σας. Οι αιτίες του λιπαρού δέρματος περιλαμβάνουν γενετικούς και περιβαλλοντικούς λόγους μέχρι και λόγους που σχετίζονται με τον τρόπο ζωής σας.