Greek English French German Italian
Pin It

Διατροφή σεξουαλική ζωή: Γνωρίζουμε ότι τα θαλασσινά αποτελούν μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, βιταμίνης D και λιπαρών οξέων Ω3. Μόλις ανακαλύψαμε έναν ακόμα λόγο να τα βάλουμε στη διατροφή μας: Μπορούν να εκτοξεύσουν τη σεξουαλική επιθυμία στα ύψη, σύμφωνα με έρευνα του Harvard T.H. Chan School of Public Health. Για τις ανάγκες της έρευνας, 501 ζευγάρια που προσπαθούσαν να κάνουν παιδί σημείωναν τη καθημερινή τους κατανάλωση θαλασσινών -ψαριών και οστρακόδερμων- για 4 χρόνια, καθώς και το πόσο συχνά έκαναν σεξ. Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι το 92% όσων κατανάλωναν θαλασσινά πάνω από 2 φορές τη βδομάδα, περίμεναν παιδί μέχρι το τέλος του χρόνου. Άντρες και γυναίκες με την υψηλότερη πρόσληψη θαλασσινών -πάνω από 8 μερίδες το μήνα- έκαναν επίσης σεξ κατά 22% περισσότερο.

Πού αποδίδεται αυτό; Μπορεί να έχεις ακούσει ότι τα όστρακα είναι αφροδισιακά χάρη στον ψευδάργυρο που περιέχουν, ωστόσο οι ερευνητές δεν απέδωσαν την αυξημένη σεξουαλική επιθυμία εκεί, καθώς δεν ασχολήθηκαν με την περιεκτικότητα των θαλασσινών στο εν λόγω θρεπτικό συστατικό. «Είναι πιθανό τα ζευγάρια που καταναλώνουν μεγαλύτερη ποσότητα θαλασσινών μαζί να μοιράζονται περισσότερα γεύματα και έτσι να περνούν περισσότερο χρόνο μαζί», σημειώνει η συγγραφέας της έρευνας, Audrey Gaskins. Όσο για την αύξηση της γονιμότητας, τα Ω3 λιπαρά στα ψάρια έχει αποδειχθεί ότι μπορούν να βελτιώσουν το σπέρμα και την ποιότητα του εμβρύου, να αυξήσουν την πιθανότητα ωορρηξίας και τα επίπεδα προγεστερόνης (μιας ορμόνης που εμπλέκεται στην εγκυμοσύνη), εξηγεί η Audrey.

harvard_fish_arthro.jpg

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΡΩΜΕ ΕΝΩ ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΡΤΑΣΕΙ

Extra tips

  • Αυτό το μυστικό «όπλο» του σεξ, που βρίσκεται στους ξηρούς καρπούς, τα πουλερικά και τα θαλασσινά, προωθεί την κυκλοφορία του αίματος στα σεξουαλικά όργανα, με αποτέλεσμα να νιώθεις τη μέγιστη απόλαυση.
  • Αντίθετα, η κατανάλωση βαριών τροφών πριν από το μεγάλο γεγονός μπορεί να σε καταβάλλει και να εκτρέψει το αίμα από τις ερωτογενείς ζώνες.
  • Προτίμησε πιο ελαφριά γεύματα που θα περιέχουν ισορροπημένες ποσότητες υδατανθράκων (για ενέργεια), πρωτεϊνών (για αντοχή) και καλών λιπαρών (τα οποία χρησιμοποιεί το σώμα για να παράγει τεστοστερόνη και οιστρογόνα, τις δύο ορμόνες που διατηρούν υψηλή τη λίμπιντο).

Ημερήσιο πλάνο διατροφής για ερωτική διάθεση:

Πρωινό: Βρόμη + καρύδια + αποξηραμένα φρούτα, όπως δαμάσκηνα

Snack: Σέλερι + ταχίνι

Μεσημεριανό: Πράσινη σαλάτα + κοτόπουλο + λαδολέμονο

Δείπνο: Ζυμαρικά ολικής αλέσεως και γαρίδες σε ελαιόλαδο + επιδόρπιο με φράουλες

pws-swsti-diatrofi-sexoualikotita.jpg

 

 

 

Pin It

Cook name small