Διατροφή

Cheat Meals: Πώς συνδέονται τα cheat meals με τις διατροφικές διαταραχές;

Cheat Meals: Πώς συνδέονται τα cheat meals με τις διατροφικές διαταραχές;

Cheat Meals: Ενώ τα cheat meals αποτελούνταν από τρόφιμα πλούσια σε θερμίδες σε ολόκληρο το δείγμα, βρέθηκαν σημαντικές διαφορές μεταξύ των τύπων cheat meals που καταναλώνονταν από άνδρες και γυναίκες.

Μια νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal of Eating Disorders διαπίστωσε ότι, κατά τη διάρκεια ενός έτους, περισσότεροι από τους μισούς άνδρες, γυναίκες και τρανς ή μη συμμορφούμενους με το φύλο συμμετέχοντες συμμετείχαν σε τουλάχιστον ένα “cheat meal”, την πρακτική της απόκλισης από τις διατροφικές πρακτικές για την κατανάλωση “απαγορευμένων” γευμάτων πλούσια σε θερμίδες, για να επιστρέψει αργότερα στις προηγούμενες διατροφικές πρακτικές. Μεταξύ των γυναικών, η ενασχόληση με cheat meals τους προηγούμενους 12 μήνες συσχετίστηκε και με τους επτά τύπους συμπεριφορών διατροφικής διαταραχής. Μεταξύ των ανδρών συνδέθηκε με την υπερφαγία, την καταναγκαστική άσκηση και τις συμπεριφορές νηστείας. Τέλος, μεταξύ των τρανσέξουαλ ή των συμμετεχόντων που δεν συμμορφώνονται με το φύλο, συσχετίστηκε με συμπεριφορές υπερφαγίας.

Cheat meals

“Η έρευνα δεν έχει διερευνήσει πλήρως τις διατροφικές συμπεριφορές που υποτίθεται ότι αυξάνουν τη μυϊκότητα και την αδυνατότητα, όπως τα cheat meals”, λέει ο επικεφαλής συγγραφέας Kyle T. Ganson, Ph.D., MSW, επίκουρος καθηγητής στο Factor-Inwentash Faculty of Social του Πανεπιστημίου του Τορόντο. “Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό δεδομένης της δημοτικότητας των cheat meals που είναι καλά τεκμηριωμένη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Χρειαζόμασταν να διερευνήσουμε εάν υπάρχουν συσχετίσεις μεταξύ των cheat meals και της ψυχοπαθολογίας των διατροφικών διαταραχών”.

Ο Ganson και οι συνεργάτες του ανέλυσαν ένα εθνικό δείγμα περισσότερων από 2.700 εφήβων και νεαρών ενηλίκων από την Καναδική Μελέτη 2021-2022 για τις συμπεριφορές υγείας των εφήβων. Τα ευρήματά τους αποκάλυψαν επίσης ότι η ενασχόληση με cheat meals ήταν υψηλότερη μεταξύ των ανδρών. “Τα cheat meals έχουν σχεδιαστεί και προωθηθεί στις κοινότητες μυϊκής ανάπτυξης και φυσικής κατάστασης των ανδρών. Ως αποτέλεσμα, οι άντρες σε αυτή τη μελέτη μπορεί να χρησιμοποιούν στρατηγικά cheat meals για να καταλύσουν την ανάπτυξη των μυών”, λέει ο Ganson. “Ομοίως, μεταξύ των γυναικών, η χρήση cheat meals μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πρόληψη ή τον περιορισμό των επεισοδίων υπερφαγίας ή την ανακούφιση της λαχτάρας για περιορισμένα τρόφιμα”.

Ενώ τα cheat meals αποτελούνταν από τρόφιμα πλούσια σε θερμίδες σε ολόκληρο το δείγμα, βρέθηκαν σημαντικές διαφορές μεταξύ των τύπων cheat meals που καταναλώνονταν από άνδρες και γυναίκες. Συγκεκριμένα, οι άνδρες ανέφεραν ότι κατανάλωναν τροφές υψηλότερες σε πρωτεΐνη, ενώ οι γυναίκες κατανάλωναν γαλακτοκομικά, αλμυρά και γλυκά. “Οι κλινικοί επαγγελματίες θα πρέπει να γνωρίζουν τη συχνή εμφάνιση cheat meals μεταξύ εφήβων και νεαρών ενηλίκων και την εγκεκριμένη φύση αυτών των συμπεριφορών στις κοινότητες φυσικής κατάστασης και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης”, λέει ο Ganson. “Η μελλοντική έρευνα θα πρέπει να συνεχίσει να εννοιολογεί αυτούς τους τύπους διατροφικών συμπεριφορών και τις επιπτώσεις τους στη δημόσια υγεία”.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Nέα Βρετανική Επιστημονική Έρευνα προειδοποιεί τις γυναίκες για τους κινδύνους της φυτοφαγικής διατροφής

Γιατί μια δίαιτα χαμηλών θερμίδων μπορεί να μην βοηθήσει όλους να χάσουν βάρος;

Αυτό είναι το Νο. 1 σύμπτωμα του διαβήτη που οι άνθρωποι αγνοούν

4 Σνακ για απώλεια βάρους

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τροφές που πρέπει να τρώμε όταν είμαστε άρρωστοι για ταχύτερη ανάρρωση

Τροφές ανάρρωση: Είτε πρόκειται για κρυολόγημα είτε βήχα, στομαχικές διαταραχές ή πυρετό, το φαγητό είναι γενικά το τελευταίο πράγμα στο οποίο τείνουμε να εστιάζουμε όταν είμαστε άρρωστοι.

Συμβουλές για να χάσετε βάρος γρήγορα

Απώλεια βάρους: Εφαρμόζοντας αυτές τις συμβουλές και κάνοντας βιώσιμες αλλαγές στον τρόπο ζωής, μπορείτε να επιτύχετε τους στόχους σας για απώλεια βάρους και να βελτιώσετε τη συνολική υγεία και ευεξία σας.

Λαχανικά χωρίς άμυλο: Οι θρεπτικοί σύμμαχοι της διατροφής σας

Λαχανικά χωρίς άμυλο: Τα μη αμυλούχα λαχανικά είναι μια εξαιρετική προσθήκη στη διατροφή σας. Είναι νόστιμα, θρεπτικά και μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τους διατροφικούς σας στόχους.

Λαζάνια με σπανάκι, ντομάτα και πράσο

Περιέχει αρκετά λαχανικά, μυρωδικά και τα λαζάνια, ως βασική πηγή υδατάνθρακα. Η μερίδα είναι χορταστική και μας δίνει 570 θερμίδες, κάτι που αποτελεί ένα πλούσιο και χορταστικό γεύμα.