Greek English French German Italian
Pin It

Οι προκλήσεις της υγείας, οι νέες τάσεις στην πολιτική υγείας, η ψηφιακή θεραπευτική, οι διαφημίσεις των φαρμάκων θα δεχθούν νέες προκλήσεις το 2019.  Αυτά άλλωστε ήταν μερικά από τα μεγαλύτερα θέματα για το pharma marketing το 2018, αλλά είναι και οι τάσεις που θα συνεχιστούν και το επόμενο έτος.

Σε μια χρονιά κατά την οποία η πολιτική χαρακτηριζόταν εμφανώς σε πολλά θέματα των επιχειρήσεων της Αμερικής, ο χώρος του φαρμάκου δεν αποτελούσε εξαίρεση. Από τη διατίμηση των τιμών των φαρμάκων και από τις προτεινόμενες αλλαγές στο Medicare και το Medicaid από την πλευρά της νομοθεσίας έως την αύξηση των δαπανών άσκησης πίεσης και των εθελοντικών ανώτατων τιμών από την πλευρά του φαρμακευτικού τομέα, το 2018 φάνηκε να είναι μια ατέρμονη ροή αντιπαραθέσεων στον αμερικανικό πολιτικό χώρο.

Δεν έχει ακόμη τελειώσει. Το επόμενο έτος θα δούμε ακόμα περισσότερες συζητήσεις για το κόστος των φαρμακευτικών και για το μάρκετινγκ φαρμακευτικών προϊόντων, αυτό σημαίνει ότι υπάρχει έντονη πίεση για να συμπεριληφθούν ή όχι οι τιμές των φαρμάκων στις διαφημίσεις καθώς και για μεγαλύτερη διαφάνεια στις πληρωμές φαρμάκων στις ομάδες υπεράσπισης και σε άλλους.

Εκτός από την πολιτική, η τεχνολογία θα συνεχίσει την πορεία της στο φαρμακείο με ψηφιακά θεραπευτικά μέσα όπως τα έξυπνα χάπια και τα συνδεδεμένα ιατρικά βοηθήματα που εισέρχονται στην πραγματική φάση των τεκμηρίων. Οι φαρμακευτικές εταιρίες θα συνεχίσουν να ψάχνουν ψηφιακά για να βοηθήσουν τους εταίρους να προωθήσουν τις στρατηγικές τους, ενώ τεχνολογικοί γίγαντες όπως το Google και το Amazon ακολουθούν τις δικές τους προωθητικές πρωτοβουλίες στον τομέα της υγείας.

Pin It

Cook name