Τεχνολογία

Τηλεϊατρική: Πολλοί δεν γνωρίζουν τις επιλογές υγειονομικής περίθαλψης από απόσταση

Τηλεϊατρική: Πολλοί δεν γνωρίζουν τις επιλογές υγειονομικής περίθαλψης από απόσταση
Τηλεϊατρική: Η μετάβαση στην παροχή περίθαλψης εκτός των παραδοσιακών ιατρείων και νοσοκομείων απαιτεί σχεδιασμό και ασφαλή, αποτελεσματική και απρόσκοπτη αρχιτεκτονική ψηφιακών συστημάτων.

Παρά την έκρηξη της τηλεϋγείας και άλλων απομακρυσμένων επιλογών κατά τη διάρκεια της πανδημίας και μετά, ένας εκπληκτικός αριθμός ανθρώπων δεν γνωρίζει καν ότι αυτές οι επιλογές υπάρχουν, σύμφωνα με έρευνα της NTT Data Services. Από τους ερωτηθέντες, το 52% των ερωτηθέντων δεν γνώριζε ότι οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης κάνουν τεστ ή εργάζονται για την παροχή ιατρικής φροντίδας στο σπίτι, σε αντίθεση με το ότι απαιτούν επίσκεψη στο ιατρείο ή στο νοσοκομείο. Η επιλογή της φροντίδας στο σπίτι είναι κάπως δημοφιλής, με το 35% να λέει ότι θα προτιμούσε τη φροντίδα στο σπίτι του έναντι ενός γραφείου.

Όταν ρωτήθηκε για το μεγαλύτερο εμπόδιο στη λήψη ιατρικής φροντίδας στο σπίτι, το 36% είπε ότι ήταν επειδή αγνοούσε εντελώς την επιλογή, ενώ το 35% είπε ότι οφειλόταν σε έλλειψη πρόσβασης είτε από τον ιατρό του είτε από την τοποθεσία. Η τηλεϊατρική είναι μια δημοφιλής επιλογή για φροντίδα, με το 47% να δηλώνει ότι θα προτιμούσε ένα ραντεβού τηλευγείας εάν του δοθεί η επιλογή, ενώ το 25% είπε ότι θα προτιμούσε να επισκεφτεί γιατρό στο σπίτι του και το 28% δήλωσε ότι δεν προτιμούσε τηλευγεία ή επίσκεψη γιατρού στο σπίτι.

Οι ερωτηθέντες συμφώνησαν ή συμφώνησαν απόλυτα (67%) με τη δήλωση ότι αισθάνονται πιο άνετα στο σπίτι τους όταν αρρώστησαν, σε σύγκριση με το 43% που συμφώνησαν ή συμφώνησαν απόλυτα ότι ένιωθαν πιο άνετα στο νοσοκομείο. Σύμφωνα με την έκθεση, είναι πιο πιθανό ότι περισσότεροι ασθενείς θα στραφούν προς τις επισκέψεις τηλευγείας για πράγματα όπως η συμπλήρωση συνταγών, η αντιμετώπιση των συμπτωμάτων του κρυολογήματος και της γρίπης, οι ετήσιοι έλεγχοι που δεν απαιτούν εξετάσεις στο ιατρείο και άλλα μη απειλητικά για τη ζωή ανάγκες των.

«Η πανδημία ήταν καταλύτης για την επίδειξη των σημερινών προκλήσεων των συστημάτων υγειονομικής περίθαλψης: τον αγώνα για την κάλυψη της ζήτησης των ασθενών και τις απαραίτητες προσπάθειες για τη διατήρηση του βασικού προσωπικού», δήλωσε η Lisa Esch, Επικεφαλής Στρατηγικής, Καινοτομίας και Βιομηχανικών Λύσεων Παρόχου, NTT DATA Services. σε δήλωση. «Αυτό οδήγησε επίσης σε αύξηση των ασθενών που επιθυμούσαν πιο εξατομικευμένους τρόπους να λαμβάνουν φροντίδα, όπως η τηλευγεία. Η μετάβαση στην παροχή περίθαλψης εκτός των παραδοσιακών ιατρείων και νοσοκομείων απαιτεί σχεδιασμό και ασφαλή, αποτελεσματική και απρόσκοπτη αρχιτεκτονική ψηφιακών συστημάτων».