Επιχειρηματικά

Ξεκινάει το 9ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ

Ξεκινάει το 9ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ
Το 9ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ πραγματοποιείται σήμερα, αύριο και μεθαύριο στο ΘΕΑΤΡΟΝ Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», με τη συμμετοχή διακεκριμένων Ελλήνων και ξένων ομιλητών από τον φαρμακευτικό, τον επιχειρηματικό χώρο αλλά και από  άλλους κλάδους. Στόχος του συνεδρίου η διεξαγωγή γόνιμων και ουσιαστικών συζητήσεων για τα πιο επίκαιρα θέματα που απασχολούν την φαρμακευτική βιομηχανία. Μεταξύ […]

Το 9ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ πραγματοποιείται σήμερα, αύριο και μεθαύριο στο ΘΕΑΤΡΟΝ Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», με τη συμμετοχή διακεκριμένων Ελλήνων και ξένων ομιλητών από τον φαρμακευτικό, τον επιχειρηματικό χώρο αλλά και από  άλλους κλάδους.

Στόχος του συνεδρίου η διεξαγωγή γόνιμων και ουσιαστικών συζητήσεων για τα πιο επίκαιρα θέματα που απασχολούν την φαρμακευτική βιομηχανία. Μεταξύ των ξένων ομιλητών θα είναι η Sarah Rickwood, Director IMS Europe Thought Leadership Team που θα αναφερθεί στο πως διαμορφώνεται η φαρμακευτική αγορά στο μέλλον και ο Emiliano Gummati, Vice President Digital Engagement Solutions Cegedim Group ο οποίος θα μιλήσει για το Multichannel Marketing και τις αλλαγές στο φαρμακευτικό επιχειρείν από την χρήση των νέων τεχνολογιών.  Παράλληλα, με στόχο την εξωστρέφεια και τη δημιουργία ερεθισμάτων για έναν διαφορετικό τρόπο σκέψης, θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου καινοτόμες πρακτικές Μάρκετινγκ από διάφορους επιχειρηματικούς κλάδους.

Σε σχετική Συνέντευξη Τύπου οι εισηγητές κ.κ. Γεώργιος Καλαφατάκης, Πρόεδρος Δ.Σ. Ε.Ε.Φα.Μ, Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής 9ου Συνεδρίου, Πρόεδρος ΣΦΕΕ, Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής Novartis, Δημήτριος Δέμος, Πρόεδρος ΠΕΦ & Αντιπρόεδρος DEMO, παρουσίασαν τους στόχους, τις κυριότερες ομιλίες που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου και τις επιδιώξεις του.