Επιχειρηματικά

Αριστεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ 2011-2013

Αριστεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ 2011-2013
Τα Αριστεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ για τη διετία 2011-2013 θα απονεμηθούν στο πλαίσιο του 9ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ με τίτλο: «Μεταμόρφωση, Αναμόρφωση, Επιμόρφωση». Το συνέδριο πραγματοποιεί η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ (Ε.Ε.Φα.Μ.) στις 11-13 Φεβρουαρίου, 2014 στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος». Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, φέτος οι υποψηφιότητες ξεπέρασαν κάθε προηγούμενη συμμετοχή καθώς η […]

Τα Αριστεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ για τη διετία 2011-2013 θα απονεμηθούν στο πλαίσιο του 9ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ με τίτλο: «Μεταμόρφωση, Αναμόρφωση, Επιμόρφωση».

Το συνέδριο πραγματοποιεί η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ (Ε.Ε.Φα.Μ.) στις 11-13 Φεβρουαρίου, 2014 στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος». Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, φέτος οι υποψηφιότητες ξεπέρασαν κάθε προηγούμενη συμμετοχή καθώς η επταμελής κριτική επιτροπή με πρόεδρο τον δρ. Γεώργιο Αυλωνίτη, καθηγητή Marketing στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, εξέτασε στην προκριματική φάση 29 υποψηφιότητες από 18 εταιρείες για εκστρατείες που πραγματοποιήθηκαν την περίοδο 2011-2013.

Η παρουσίαση των 10 φιναλίστ όπως αξιολογήθηκαν από την κριτική επιτροπή και η βράβευση των καλύτερων επικοινωνιακών πρακτικών ενώπιον του συνεδριακού κοινού, θα πραγματοποιηθεί την τελευταία μέρα του συνεδρίου. Παράλληλα και οι 29 αρχικές συμμετοχές θα παρουσιαστούν με αφίσσες στον συνεδριακό χώρο.