Pin It

Η πρόεδρος της Lilly Bio-Medicines, Christi Shaw, δήλωσε στους αναλυτές κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου ότι είναι αισιόδοξη πως η διαφημιστική καμπάνια DTC για το Emgality θα βοηθήσει στην προώθηση των πωλήσεων του νέου φαρμάκου κατά της ημικρανίας.

Δεν έχει περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα, από τότε που η γνωστή φαρμακοβιομηχανία Eli Lilly απευθυνόμενη στους επενδυτές έκανε μακρόπνοες προβλέψεις για τα έσοδα και τα κέρδη του 2019 με στόχους που θα ξεπερνούσαν κατά πολύ τα αναμενόμενα αναλυτικά στοιχεία.

Τι άλλαξε λίγες ημέρες μετά; 

Η Lilly προχώρησε σε μια δραστική περικοπή σε σχέση με αυτές τις προβλέψεις. Η κύρια αιτία δεν αποτέλεσε καμία έκπληξη. Τα 8 δισεκατομμύρια $ για την απομάκρυνση των Loxo Ογκολογίας, σήμαιναν πρόσθετες δαπάνες που θα μείωναν τα κέρδη, σύμφωνα με την εταιρεία.

Παράλληλα, τον Ιανουάριο, η Lilly παρουσίασε δεδομένα φάσης 3 που έδειξαν ότι οι ασθενείς με σάρκωμα μαλακών μορίων που έλαβαν συνδυασμό του προϊόντος Lartruvo με doxorubicin δεν είχαν καλύτερα αποτελέσματα από εκείνους που έλαβαν μόνο δοξορουβικίνη.

Η Lilly σταμάτησε να εμπορεύεται το φάρμακο. Η FDA ενημέρωσε τους γιατρούς να αποφεύγουν να συνταγογραφούν το Lartruvo, εγείροντας ερωτήσεις σχετικά με την έγκρισή του στις ΗΠΑ. Η Lilly είχε επιβαρύνει το πράσινο φως της FDA με βάση δεδομένα φάσης 2 και έγκριση υπό όρους στην Ευρώπη και χρειάστηκε δεδομένα φάσης 3 για να επιβεβαιώσει τα αποτελέσματα.

Πόσο θα κοστίσουν στη φαρμακοβιομηχανία φέτος αυτές οι δύο αρνητικές παράμετροι;

Η εταιρεία αναμένει σήμερα έσοδα μεταξύ 25,1 και 25,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων, από το προηγούμενο εύρος 25,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως 25,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Και αναμένει προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή από 5.55 έως 5.65 δολάρια, μακριά από τα $ 5.90 σε $ 6 που είχε υποσχεθεί τον Δεκέμβριο.

Επιπλέον, η πρόβλεψη του Lilly για το 2019 ήρθε κατά τη διάρκεια μιας έκθεσης για τα κέρδη του τέταρτου τριμήνου. Τα έσοδα ύψους 6,44 δισ. Δολαρίων, αυξημένα κατά 5% σε ετήσια βάση, υπερέβησαν τις μέσες προσδοκίες των αναλυτών κατά 6,28 δισ. Δολάρια. Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή αυξήθηκαν κατά 17% από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους στα 1,33 δολάρια, αλλά μειώθηκαν από τις προβολές.

Ωστόσο, το κτύπημα των εσόδων προήλθε σε μεγάλο βαθμό από το Cialis, ένα προϊόν που άρχισε να χάνει έδαφος στον ανταγωνισμό γενικής χρήσης πέρυσι. Οι πωλήσεις της ανήλθαν στα 351 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο, ξεπερνώντας τον μέσο όρο των αναλυτικών εκτιμήσεων των 249 εκατομμυρίων δολαρίων. Το πρόβλημα είναι, αναφέρουν οι αναλυτές της Credit Suisse σε ενημερωτικό τους σημείωμα στους επενδυτές ότι "η πρόσφατη απώλεια διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας αυτού του προϊόντος καθιστά λιγότερο σημαντική την εξέλιξή του".

Παρ 'όλα αυτά, υπήρξαν κάποιες αξιοσημείωτες απογοητεύσεις και σε αυτόν τον τομέα. Οι πωλήσεις φαρμάκων για διαβήτη στο τέταρτο τρίμηνο, τα Jardiance και Basalgar έχασαν εκτιμήσεις που προβλέπονταν στα 193 εκατομμύρια δολάρια και 232 εκατομμύρια δολάρια αντίστοιχα. Και οι πωλήσεις της θεραπείας για τον καρκίνο CDK 4/6 Verzenio ήταν "εκπληκτικά πιο χαμηλές" στα 83 εκατομμύρια δολάρια, χάνοντας εκτιμήσεις κατά 22 εκατομμύρια δολάρια, ανέφεραν οι αναλυτές της Credit Suisse.

Όταν ρωτήθηκε για να εξηγήσει το έλλειμμα Verzenio κατά τη διάρκεια της πρόσκλησης, ο Πρόεδρος της Lilly Oncology Anne White ανέφερε τα μεταβαλλόμενα μοντέλα αγορών στις ΗΠΑ εν μέσω ανταγωνισμού στην κατηγορία. "Βλέπουμε την ισοπέδωση στην αγορά CDK4 / 6 καθώς έχει σημειωθεί διείσδυση", δήλωσε ο White. "Με το Verzenio, η εστίασή μας είναι καθαρά στην εκτέλεση για να οδηγήσουμε νέες [συνταγές] και να αυξήσουμε το μερίδιο αγοράς μας." Ο White πρόσθεσε ότι οι μισοί από τους γιατρούς που προσπαθούν Verzenio συνεχίζουν να γράφουν επιπλέον συνταγές για το προϊόν. Οι εκτοξεύσεις στις ΗΠΑ θα μπορούσαν επίσης να βοηθήσουν στην ανάπτυξη, είπε.

Οι υποβιβαστές όπως το Verzenio, σε συνδυασμό με την αβεβαιότητα σχετικά με το μέλλον του Lartruvo, ασκούν μεγαλύτερη πίεση σε άλλα προϊόντα Lilly που ξεκίνησαν πρόσφατα, το λιγότερο από τα οποία είναι η θεραπεία της ημικρανίας Emgality. Η Lilly ήταν η τρίτη εταιρεία που έφτασε στη νέα αγορά των αναστολέων CGRP, εισάγοντας το προϊόν της τον Οκτώβριο, και ορισμένοι επενδυτές ζήτησαν λεπτομέρειες για το πώς λειτουργεί το προϊόν.

Η πρόεδρος της Lilly Bio-Medicines, Christi Shaw, δήλωσε ότι η Lilly εντείνει τις προσπάθειες μάρκετινγκ για το Emgality, ξεκινώντας μια τηλεοπτική καμπάνια αυτή την εβδομάδα. Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι μόνο το ένα τρίτο των συνταγών Emgality προέρχονται από τους γιατρούς πρωτοβάθμιας φροντίδας, οι οποίοι βρίσκονται σε κομβική θέση για την προώθηση της ανάπτυξης του προϊόντος. "Αυτό θα είναι μια επέκταση στην πρωτοβάθμια φροντίδα πέρα ​​από τους νευρολόγους," είπε η Shaw. "Είμαστε πολύ αισιόδοξοι τόσο για την αγορά όσο και για την ικανότητα του Emgality να μπει στον ανταγωνισμό".

Pin It