Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πολιτική Υγείας

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Αλλαγές στα δικαιώματα των επιβατών – Βαριά πρόστιμα

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Αλλαγές στα δικαιώματα των επιβατών – Βαριά πρόστιμα

Η θέσπιση, για τα λεωφορεία, μέγιστου αριθμού βρεφικών, παιδικών καροτσιών, ποδηλάτων, ηλεκτροκίνητων πατινιών (e-scooters) και καροτσιών λαϊκής σε δύο (2) ανά όχημα.

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Τροποποιήθηκε ο κανονισμός που αφορά τα δικαιώματα των επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, όπως λεωφορεία, τρόλεϊ και Μετρό, ενώ φέρνει βαριά πρόστιμα σε ορισμένες περιπτώσεις που μπορεί να διαπιστωθεί παράβαση.


Συγκεκριμένα, η υφυπουργός Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, υπέγραψε σχετική υπουργική απόφαση. Έτσι, αυξήθηκαν τα πρόστιμα και οι αποζημιώσεις για την ανεμπόδιστη μεταφορά ΑμεΑ με σκοπό την πρόληψη και την αποφυγή περιστατικών διακρίσεων προς άτομα με κινητικά προβλήματα, ώστε να προστατευθεί αποτελεσματικότερα το δικαίωμα των πολιτών αυτών στη μετακίνηση, διαμορφώνοντας ένα πιο αυστηρό πλαίσιο απέναντι σε ανάρμοστες συμπεριφορές.

Οι σημαντικότερες αναπροσαρμογές που θεσπίζονται είναι:

  • Άρνηση επιβίβασης, κράτησης, έκδοσης, παροχής εισιτηρίου σε ΑμεΑ: Αποζημίωση από 30 ευρώ σε 200 ευρώ
  • Μη έγκαιρη και εκτός προθεσμιών απάντηση σε αναφορά – καταγγελία πολίτη για παραβίαση δικαιωμάτων: Αποζημίωση από 30 ευρώ σε 100 ευρώ.
  • Διοικητικό πρόστιμο από 2.000 ευρώ σε 2.500 ευρώ σε περίπτωση μη καταβολής αποζημίωσης για απώλεια – φθορές σε αναπηρικό αμαξίδιο ή άλλα βοηθήματα.

Επίσης, προβλέπονται:

* Η διευκόλυνση της διαδικασίας αντικατάστασης της ATH.ENA Card σε περίπτωση απώλειας, κλοπής ή δυσλειτουργίας της κάρτας.

* Η βελτίωση της παρεχόμενης πληροφόρησης του κοινού μέσω ψηφιακών εργαλείων και εφαρμογών.

* Η θέσπιση υποχρέωσης των επιβατών για μη άσκοπη, μη κακή χρήση και μη πρόκληση φθορών στον εξοπλισμό του αυτόματου συστήματος συλλογής κομίστρου και σεβασμού των κανόνων ορθής διέλευσης από τις πύλες εισόδου – εξόδου των σταθμών των μέσων σταθερής τροχιάς.

* Εναλλακτικά προς το δικαίωμα αποζημίωσης, ο θιγόμενος πολίτης μπορεί να επιλέξει την παροχή αντίστοιχου ποσού προϊόντων κομίστρου.

* Η δυνατότητα μεταφοράς ηλεκτρικού πατινιού (e-scooter).

* Η θέσπιση, για τα λεωφορεία, μέγιστου αριθμού βρεφικών, παιδικών καροτσιών, ποδηλάτων, ηλεκτροκίνητων πατινιών (e-scooters) και καροτσιών λαϊκής σε δύο (2) ανά όχημα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η κυβέρνηση ανακοινώνει 300 εκατ. ευρώ έκτακτων ενισχύσεων

Λιγότεροι Αυστραλοί κάνουν ποδήλατο - Πώς θα αντιστραφεί η πτώση

Kορυφαίες Πόλεις - Κατάλογος με τις πιο βιώσιμες πόλεις του κόσμου - Για πρώτη φορά η Αθήνα στη λίστα

Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ μέχρι τη Δευτέρα του Πάσχα;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μέχρι τον Οκτώβριο νέο φίλτρο στο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης- Για τρίτη χρονιά το επενδυτικό clawback

Το αργότερο μέχρι τον Οκτώβριο πρόκειται να εφαρμοστεί νέο φίλτρο στο σύστημα της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, είπε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.

Ειρήνη Αγαπηδάκη: Νέα προγράμματα πρόληψης και έρευνα αξιολόγησης ΑΙ στη διάγνωση του καρκίνου

«Η χάραξη πολιτικής δεν μπορεί να βασίζεται στη διαίσθηση, χρειάζεται επιστημονική τεκμηρίωση, συστηματική πληροφόρηση, διεθνής σύγκριση. Αν μια παρέμβαση δεν είναι τεκμηριωμένη, δεν είναι απλώς αναποτελεσματική – είναι σπατάλη πόρων», υπογράμμισε η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη, στην κεντρική της ομιλία στο 2nd Synergies Forum on Cancer της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου, παρουσιάζοντας τις μεγάλες αλλαγές που δρομολογούνται στη δημόσια πολιτική για την πρόληψη.

Ξεκίνησε η πρωτοβουλία του ΠΟΥ για την ισότητα στην υγεία με αναπηρίες

ΠΟΥ: Εάν συμφωνήσουμε για την Υγεία για Όλους, τότε πρέπει να συμφωνήσουμε ότι οι υπηρεσίες πρέπει να είναι συμπεριληπτικές και προσβάσιμες. Αυτή τη στιγμή, δεν μπορούμε να το πούμε αυτό με σιγουριά.

Όλες οι θεωρίες για την προέλευση της COVID-19 παραμένουν ανοιχτές

ΠΟΥ: Μέχρι να ικανοποιηθούν περαιτέρω αιτήματα για πληροφορίες ή να καταστούν διαθέσιμα περισσότερα επιστημονικά δεδομένα, η προέλευση του SARS-CoV-2 και ο τρόπος με τον οποίο εισήλθε στον ανθρώπινο πληθυσμό θα παραμείνουν ασαφή.

Close Icon