Ψυχική Υγεία

Ψυχική υγεία εκπαίδευση: 9 στους 10 εκπαιδευτικούς χτυπήθηκαν ψυχολογικά από την πανδημία

Ψυχική υγεία εκπαίδευση: 9 στους 10 εκπαιδευτικούς χτυπήθηκαν ψυχολογικά από την πανδημία
Ψυχική υγεία εκπαίδευση: Η δημιουργία συνθηκών εργασίας που υποστηρίζουν την υγεία και την ευημερία των εκπαιδευτικών θα βοηθήσει τις προσπάθειες των σχολείων να εξασφαλίσουν τα καλύτερα αποτελέσματα για τους μαθητές.

Οι δάσκαλοι βρίσκονται στο “μάτι του κυκλώνα” κατά τη διάρκεια της πανδημίας για πολλούς λόγους. Νέα στοιχεία έρευνας αποκάλυψαν ότι 9 στους 10 υποστηρίζουν πως η δουλειά τους είχε αρνητικό αντίκτυπο στην ψυχική τους υγεία. Σε μια έρευνα σε σχεδόν 12.000 εκπαιδευτικούς από το σωματείο NASUWT, που διεξήχθη από τα μέσα Δεκεμβρίου 2021 έως τις αρχές Ιανουαρίου 2022, το 90% ανέφερε ότι είχε βιώσει υψηλότερα επίπεδα εργασιακού άγχους τον περασμένο χρόνο, ενώ το 91% είπε ότι η δουλειά του επηρέασε αρνητικά την ψυχική τους υγεία. Ακόμη και πριν την πανδημία, οι δάσκαλοι είχαν ήδη παγιδευτεί σε μια σπείρα αυξανόμενου φόρτου εργασίας και άγχους και τα γεγονότα των τελευταίων δύο ετών έχουν επιβαρύνει την πίεση που δέχονται.

Λεπτομέρειες για την μελέτη

Πάνω από το μισό (52%) είπε ότι ο φόρτος εργασίας τους ήταν ο κύριος παράγοντας για υψηλότερα επίπεδα άγχους και το 72% είπε ότι η οργάνωση της διαδικτυακής μάθησης για τους μαθητές συνέβαλε σημαντικά στην επιδείνωση της ψυχικής υγείας κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ο γενικός γραμματέας του NASUWT, Δρ Πάτρικ Ρόουτς, δήλωσε ότι ο απολογισμός της πανδημίας στην ψυχική υγεία των δασκάλων δεν μπορεί να συνεχίσει να διαγράφεται ως παράπλευρη ζημιά. “Ενώ η πανδημία ήταν σκληρή για όλους, οι δάσκαλοι ήταν ακριβώς στο μάτι της καταιγίδας”. Ο Δρ. Roach είπε ότι αυτό δεν ήταν αναπόφευκτο και ότι ο υπερβολικός φόρτος εργασίας δεν πρέπει να γίνει αποδεκτός ως εγγενές μέρος της δουλειάς της διδασκαλίας.

Πρόσθεσε ότι τα σχολεία θα πρέπει να κόψουν την περιττή γραφειοκρατία και να δώσουν στους εκπαιδευτικούς μεγαλύτερη αυτονομία στην εργασία τους. “Η δημιουργία συνθηκών εργασίας που υποστηρίζουν την υγεία και την ευημερία των εκπαιδευτικών θα βοηθήσει τις προσπάθειες των σχολείων να εξασφαλίσουν τα καλύτερα αποτελέσματα για τους μαθητές”, είπε. “Αντίθετα, οι εργοδότες και οι κυβερνήσεις προσηλώνονται στο να ασκούν ολοένα μεγαλύτερη πίεση στους εκπαιδευτικούς με την επιζήμια υπόθεση ότι η αφοσίωση των δασκάλων στους μαθητές τους είναι άθραυστη. Ο καταστροφικός φόρος για την υγεία και την ευημερία των εκπαιδευτικών δεν μπορεί να συνεχίσει να διαγράφεται ως παράπλευρη ζημία”.

Μεγάλο εργασιακό άγχος για τους εκπαιδευτικούς

Η έρευνα αποκάλυψε ότι το εργασιακό άγχος είχε σοβαρό αντίκτυπο στην ευημερία και την υγεία των δασκάλων, με το 87% να αναφέρει ότι ήταν πιο ανήσυχο, το 82% να δηλώνει ότι είχε προβλήματα με τον ύπνο, το 28% να αυξάνει τη χρήση αλκοόλ και το 10% να λέει είχαν διαρρήξει τη σχέση τους. Πάνω από τέσσερις στους πέντε δασκάλους δήλωσαν ότι δεν πιστεύουν ότι οι κυβερνητικές πολιτικές βοηθούν τα σχολεία να ανταποκριθούν στις ανάγκες ψυχικής υγείας των δασκάλων. Η πλειοψηφία (δηλαδή το 98% των ερωτηθέντων) είπε ότι δεν πιστεύει ότι το σύστημα επιθεώρησης λαμβάνει υπόψη την ψυχική υγεία και την ευημερία των εκπαιδευτικών κατά την αξιολόγηση των σχολείων.