Επιχειρηματικά

Οι ιστότοποι υγείας μοιράζονται ευαίσθητα ιατρικά δεδομένα με το Google, το Facebook και το Amazon

Οι ιστότοποι υγείας μοιράζονται ευαίσθητα ιατρικά δεδομένα με το Google, το Facebook και το Amazon
 Τα νέα: Οι δημοφιλείς ιστότοποι υγείας μοιράζονται ιδιωτικά, προσωπικά ιατρικά δεδομένα με μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, σύμφωνα με έρευνα της Financial Times. Τα δεδομένα, όπως οι ιατρικές διαγνώσεις, τα συμπτώματα, οι συνταγές και οι πληροφορίες για την εμμηνόρροια και τη γονιμότητα, πωλούνται σε εταιρείες όπως το Google, το Amazon, το Facebook και η Oracle, καθώς και […]

 Τα νέα: Οι δημοφιλείς ιστότοποι υγείας μοιράζονται ιδιωτικά, προσωπικά ιατρικά δεδομένα με μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, σύμφωνα με έρευνα της Financial Times. Τα δεδομένα, όπως οι ιατρικές διαγνώσεις, τα συμπτώματα, οι συνταγές και οι πληροφορίες για την εμμηνόρροια και τη γονιμότητα, πωλούνται σε εταιρείες όπως το Google, το Amazon, το Facebook και η Oracle, καθώς και μικρότεροι μεσίτες δεδομένων και εταιρείες διαφήμισης, όπως το Scorecard και το OpenX.

Η έρευνα: Η FT ανέλυσε 100 ιστότοπους υγείας, συμπεριλαμβανομένου του WebMD, της Healthline, του ασφαλιστικού ομίλου Bupa και της ιστοσελίδας γονέων Babycentre, και διαπίστωσε ότι το 79% από αυτούς έριξε cookies στους επισκέπτες, επιτρέποντάς τους να παρακολουθούνται από εταιρείες τρίτων στο διαδίκτυο . Αυτό έγινε χωρίς συγκατάθεση, καθιστώντας την πρακτική παράνομη σύμφωνα με τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο πιο συνηθισμένος προορισμός των δεδομένων ήταν ο διαφημιστικός βραχίονας DoubleClick της Google, ο οποίος εμφανίστηκε στο 78% των ιστότοπων που εξετάστηκε το FT.

Απαντήσεις: Το κομμάτι FT περιέχει μια λίστα με όλες τις παρατηρήσεις από τις πολλές εμπλεκόμενες εταιρείες. Για παράδειγμα, η Google δήλωσε ότι έχει “αυστηρές πολιτικές που εμποδίζουν τους διαφημιζόμενους να χρησιμοποιούν τέτοια δεδομένα για να στοχεύουν διαφημίσεις”. Το Facebook δήλωσε ότι διεξάγει έρευνα και θα “αναλάβει δράση” κατά διαδικτυακών τόπων “κατά παράβαση των όρων μας.” Και η Amazon δήλωσε: “Δεν χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες από ιστότοπους εκδοτών για να ενημερώσουμε τα τμήματα του κοινού των διαφημίσεων”.

Ένα παράθυρο σε μια κατεστραμμένη βιομηχανία: Αυτό το είδος παραβίασης των κανόνων ήταν ένα βρώμικο μυστικό στον κλάδο της διαφήμισης, το οποίο αξίζει παγκοσμίως 200 δισεκατομμύρια δολάρια, από τότε που οι χώρες της ΕΕ ενέκριναν τον κανονισμό για την προστασία των γενικών δεδομένων τον Μάιο του 2018. Μια πρόσφατη έρευνα η ρυθμιστική αρχή του Ηνωμένου Βασιλείου διαπίστωσε ότι ο τομέας είναι γεμάτος παράνομες πρακτικές, όπως στην περίπτωση όπου οι πολιτικές απορρήτου δεν περιγράφουν επαρκώς ποια δεδομένα θα μοιραστούν με τρίτους ή ποια θα χρησιμοποιηθούν. Σήμερα, οι αρχές της ΕΕ και του Ηνωμένου Βασιλείου πρέπει να ενεργήσουν για να τερματίσουν.