Επιχειρηματικά

Kimberly-Clark: Το υψηλότερο κόστος εμπορευμάτων οδηγεί σε αυξήσεις τιμών σε βρεφικές πάνες

Kimberly-Clark: Το υψηλότερο κόστος εμπορευμάτων οδηγεί σε αυξήσεις τιμών σε βρεφικές πάνες
Οι τιμές στους καταναλωτές στον Καναδά και τις Ηνωμένες Πολιτείες θα αυξηθούν προς τα υψηλά μονοψήφια κατά τα μέσα έως τα τέλη Ιουνίου του τρέχοντος έτους.

Kimberly-Clark: Η Kimberly-Clark δήλωσε την Τετάρτη ότι θα αυξήσει τις τιμές σε ορισμένα είδη όπως το χαρτί υγείας Scott και οι πάνες Huggies, συμμετέχοντας στον αυξανόμενο κατάλογο των εταιρειών καταναλωτικών προϊόντων που αυξάνουν τις τιμές. Η Kimberly-Clark είναι μία από τις πολλές εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων που πιέζονται από τις πρόσφατες αυξήσεις στο κόστος των πρώτων υλών όπως ο πολτός, οι ανακυκλωμένες ίνες και οι ρητίνες, ακόμη και όταν τα προϊόντα υγιεινής και καθαρισμού παραμένουν σε ζήτηση παρά τη χαλάρωση των περιορισμών του κορωνοϊού, αναφέρει το Reuters.

Οι τιμές στους καταναλωτές στον Καναδά και τις Ηνωμένες Πολιτείες θα αυξηθούν προς τα υψηλά μονοψήφια κατά τα μέσα έως τα τέλη Ιουνίου του τρέχοντος έτους. Και αν η αντίπαλος Proctor & Gamble ακολουθήσει το προβάδισμά της, οι καταναλωτές θα δουν υψηλότερες τιμές στις πάνες Pampers και το χαρτί τουαλέτας Charmin, σύμφωνα με το CTV News Canada. Όμως, δεν είναι απλώς μια αύξηση του κόστους των προϊόντων χαρτιού και των ειδών καθαρισμού. Οι παγκόσμιες τιμές των τροφίμων είναι στο υψηλότερο σε διάστημα άνω των έξι ετών, λόγω της αύξησης του κόστους όλων, από τη σόγια έως το φοινικέλαιο, τη ζάχαρη και το σιτάρι.

Και στις ΗΠΑ, οι καταναλωτές πλήρωσαν κατά μέσο όρο 3,7% περισσότερα για τα τρόφιμα τον Ιανουάριο από ό, τι πριν από ένα χρόνο. Για παράδειγμα – ο J.M. Smucker ήταν από τους πρώτους που αύξησε τις τιμές καθώς το κόστος των εμπορευμάτων έφτασε στα κέρδη. Η εταιρεία αύξησε την τιμή του φυστικοβούτυρου Jif τον Αύγουστο καθώς οι αποδόσεις των φυστικιών μειώθηκαν και οι ανταγωνιστές της ακολούθησαν το προβάδισμά της, σύμφωνα με το CNBC. «Σε αυτήν την περίπτωση, και ιδιαίτερα στο φυστικοβούτυρο, ήταν πολύ σαφές ότι βιώναμε πίεση κόστους και θα μπορούσαμε να το αποδείξουμε στους εμπορικούς μας εταίρους και ούτω καθεξής», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Mark Smucker στους αναλυτές τον Νοέμβριο.