Επιχειρηματικά

Η Sanofi ξαναενώνει τις δυνάμεις με την Google ποντάροντας στην καινοτομία

Η Sanofi  ξαναενώνει τις δυνάμεις με την Google ποντάροντας στην καινοτομία
Της Νικολέτας Ντάμπου H Sanofi επέλεξε τον επικεφαλής Ameet Nathwani, MD,  να ηγηθεί μιας ψηφιακής επανάστασης στην εταιρεία.  Η γαλλική φαρμακοβιομηχανία έχει ενώσει τις δυνάμεις της με τη Google για να δημιουργήσει ένα νέο εικονικό εργαστήριο καινοτομίας, όπου οι συνεργάτες θα κατανοήσουν βαθύτερα τις ασθένειες και την εμπειρία των ασθενών. Το εργαστήριο θα επεξεργαστεί τόσο την επιστημονική όσο και την εμπορική […]

Της Νικολέτας Ντάμπου

H Sanofi επέλεξε τον επικεφαλής Ameet Nathwani, MD,  να ηγηθεί μιας ψηφιακής επανάστασης στην εταιρεία.  Η γαλλική φαρμακοβιομηχανία έχει ενώσει τις δυνάμεις της με τη Google για να δημιουργήσει ένα νέο εικονικό εργαστήριο καινοτομίας, όπου οι συνεργάτες θα κατανοήσουν βαθύτερα τις ασθένειες και την εμπειρία των ασθενών.

Το εργαστήριο θα επεξεργαστεί τόσο την επιστημονική όσο και την εμπορική πλευρά αναζητώντας αφενός πιο εξατομικευμένες προσεγγίσεις στη θεραπεία και αφετέρου ψηφιακές τεχνολογίες που μπορούν να συμβάλουν στη βελτίωση των αποτελεσμάτων. «Επιδιώκουμε να δώσουμε στους ανθρώπους μεγαλύτερο έλεγχο στην υγεία τους και να επιταχύνουμε την ανακάλυψη νέων θεραπειών», δήλωσε ο Nathwani.

Παράλληλα,  η Sanofi θα χρησιμοποιήσει την ψηφιακή δυναμική της Google για να βελτιώσει τις λειτουργίες της και την υποδομή της. Θα αναπτύξει την τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθήσει τις προβλέψεις πωλήσεων και να βελτιστοποιήσει τις δραστηριότητες μάρκετινγκ και εφοδιαστικής αλυσίδας. “Η χρήση του AI θα λαμβάνει υπόψη πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο καθώς και γεωγραφικούς, logistic και κατασκευαστικούς περιορισμούς που θα βοηθήσουν στην ακρίβεια αυτών των σύνθετων δραστηριοτήτων”, ανέφεραν οι εταιρείες.

Η Sanofi θα μεταφέρει επίσης μέρος των υφιστάμενων δραστηριοτήτων της στην πλατφόρμα Google Cloud, μια μετάβαση που λέει ότι θα μειώσει το κόστος. Η συνεργασία με τους τεχνικούς παίκτες για τη βελτίωση, την ανάπτυξη προϊόντων και την υλοποίηση ψηφιακών λύσεων στην εταιρεία ήταν δύο από τις προτεραιότητες της Sanofi όταν έδωσε τον τίτλο του Chief Digital Officer στον Nathwani τον Φεβρουάριο.

“Οι κύριοι στόχοι μου σχετίζονται με την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής, προκειμένου να αξιοποιηθούν τεχνολογίες που μπορούν να συνοδεύουν τα φάρμακα της Sanofi, να δημιουργηθούν νέες ψηφιακές θεραπείες, όπως telehealth, wearablesκαι πολλά άλλα σε “εικονική υγειονομική περίθαλψη”, «ψηφιακής παιδεία», ψηφιοποίηση της αλυσίδας εφοδιασμού, και χρήση των  τελευταίων γνώσεων για την επικέντρωση στους πελάτες” δήλωσε ο Nathwani.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Sanofi συνεργάζεται με την  Google. Το 2016, ο γίγαντας της φαρμακοβιομηχανίας  προχώρησε στην κοινή επιχείρηση Onduo – μια εικονική κλινική διαβήτη – με την εταιρεία Verily, την εταιρεία βιοεπιστημών που ανήκει στο γονικό αλφάβητο της Google. “Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος με κάποια από τα στοιχεία που προέρχονται από Onduo”, δήλωσε ο Nathwani. “Απλά δείχνει ότι μπορούμε, με την τεχνολογία, να κερδίσουμε πραγματικά ασθενείς που είναι δύσκολο να διαχειριστούν και να βελτιώσουν τη ζωή τους “.