Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Σημαντική διάκριση για την Novo Nordisk Hellas

Σημαντική διάκριση για την Novo Nordisk  Hellas
Μια «χάλκινη» επιβράβευση για το «Πάμε Αιγαίο!… για να αλλάξουμε το διαβήτη» στα Health Care Awards! Η Novo Nordisk Hellas απέσπασε μια ακόμα σημαντική διάκριση για φέτος, καθώς κατέκτησε το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Εκστρατεία ενημέρωσης/ευαισθητοποίησης/πρόληψης» με την πρωτότυπη καμπάνια της «Πάμε Αιγαίο!… για να αλλάξουμε το διαβήτη» στα «Healthcare Business Awards», που διοργάνωσε για […]

Μια «χάλκινη» επιβράβευση για το «Πάμε Αιγαίο!… για να αλλάξουμε το διαβήτη» στα Health Care Awards!

Η Novo Nordisk Hellas απέσπασε μια ακόμα σημαντική διάκριση για φέτος, καθώς κατέκτησε το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Εκστρατεία ενημέρωσης/ευαισθητοποίησης/πρόληψης» με την πρωτότυπη καμπάνια της «Πάμε Αιγαίο!… για να αλλάξουμε το διαβήτη» στα «Healthcare Business Awards», που διοργάνωσε για πρώτη φορά η Boussias Communications.

Στόχος της διοργάνωσης είναι να αναδείξει και να επιβραβεύσει την επιχειρηματική αριστεία, την καινοτομία, τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες και τις βέλτιστες πρακτικές των επιχειρήσεων, φορέων και οργανισμών του κλάδου της Υγείας.

Η βράβευση έρχεται σαν μια επιπλέον αναγνώριση του συστηματικού έργου της Novo Nordisk Hellas στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας, επιβεβαιώνοντας για μια ακόμα φορά τη δέσμευση της εταιρείας εδώ και περισσότερα από ενενήντα χρόνια, να προωθεί την αλλαγή και να συμβάλλει στην καταπολέμηση του διαβήτη καθώς και άλλων χρόνιων νοσημάτων. Έμπνευση της παραμένει πάντα το κουράγιο των ανθρώπων που ζουν με το διαβήτη και γνώμονάς της η υποστήριξη της ελληνικής κοινωνίας σε εποχές σαν και αυτή.

Η καμπάνια που ξεκίνησε την Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη του 2014 με ένα ταξίδι από τον Πειραιά στην Καβάλα δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς την συνέργεια της Hellenic Sea Ways που αφουγκράστηκε και αγκάλιασε θερμά μια καινοτόμα ιδέα για ενημέρωση των επιβατών της, για την μάστιγα του διαβήτη. Ατού της καμπάνιας είναι οι μετρήσεις σακχάρου «εν πλω». Πέρυσι ήταν η χρονιά της Μυτιλήνης και φέτος η καμπάνια θα ξεκινήσει από την Σάμο.