Pin It

Η φαρμακευτική εταιρεία Mylan επέλεξε την Phocus για την ανάπτυξη ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας, μετά από διενέργεια spec όπου συμμετείχαν συνολικά τέσσερις εταιρείες.


Η συνεργασία περιλαμβάνει την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα επικοινωνιακής στρατηγικής, υπηρεσίες γραφείου Τύπου και ανάπτυξης σχέσεων με τα ΜΜΕ, ανάπτυξη και διαχείριση εταιρικής φήμης, digital και content strategy, διοργάνωση εκδηλώσεων καθώς και το σχεδιασμό ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης


Στη Phocus ανέθεσε η φαρμακευτική εταιρεία Mylan το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας, μετά από διενέργεια spec όπου συμμετείχαν συνολικά τέσσερις εταιρείες. Η συνεργασία περιλαμβάνει την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα επικοινωνιακής στρατηγικής, υπηρεσίες γραφείου Τύπου και ανάπτυξης σχέσεων με τα ΜΜΕ, ανάπτυξη και διαχείριση εταιρικής φήμης, digital και content strategy, διοργάνωση εκδηλώσεων καθώς και το σχεδιασμό ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.


Αναφερόμενος στη νέα συνεργασία, ο ιδρυτής της Phocus, Ανδρέας Μπόνης, δήλωσε: «Το 2016 αποτελεί ένα πολύ δυναμικό έτος για τη Phocus. Η συνεργασία με τη Mylan, μία από τις κορυφαίες φαρμακευτικές εταιρείες παγκοσμίως, διευρύνει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο των πελατών μας και μας δίνει την ευκαιρία να υλοποιήσουμε μία στοχευμένη στρατηγική επικοινωνίας που θα ενισχύσει το brand name της Mylan και θα συμβάλλει ουσιαστικά στη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης και αλληλεπίδρασης με τους stakeholders του κλάδου».


Η Mylan είναι μια παγκόσμια φαρμακοβιομηχανία με περισσότερα από 50 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην παροχή ποιοτικής φροντίδας υγείας. Στην Ελλάδα ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2007, προσφέροντας στους Έλληνες ασθενείς ένα ευρύ φάσμα επώνυμων πρωτότυπων και διεθνώς αναγνωρισμένων γενόσημων προϊόντων που καλύπτουν όλες τις κύριες θεραπευτικές κατηγορίες.

Pin It