Χωρίς κατηγορία

Θάλασσα: Τρία οφέλη της θαλάσσιας κολύμβησης

Θάλασσα: Τρία οφέλη της θαλάσσιας κολύμβησης

Θάλασσα: Τα ιχνοστοιχεία και οι μικροοργανισμοί που βρίσκονται στο θαλασσινό νερό έχουν αντιβακτηριδιακές ιδιότητες που μπορούν να δράσουν ως φυσικά αντιβιοτικά. Η υδροθεραπεία - συνήθως συνίσταται προκειμένου να βοηθήσει άτομα με χρόνιο πόνο στις αρθρώσεις και αρθρίτιδα - είναι επίσης γνωστό ότι μειώνει τα επίπεδα άγχους και κατάθλιψης.

Τα οφέλη της κολύμβησης στη θάλασσα – ψυχικά και σωματικά – είναι ατελείωτα. Εδώ, θα δούμε τα τρία κυριότερα από αυτά.


Τα οφέλη του θαλασσινού νερού στο δέρμα

Το θαλασσινό νερό είναι πλούσιο σε βιταμίνες και μέταλλα, όπως μαγνήσιο, νάτριο, ασβέστιο, χλωριούχο και θειικό άλας, που λειτουργούν ως φυσικά καλλυντικά για το δέρμα μας. Όσοι αντιμετωπίζουν δερματικά προβλήματα, όπως η ψωρίαση και το έκζεμα, μπορεί να επωφεληθούν σημαντικά από την κολύμβηση. Το μαγνήσιο στο θαλασσινό νερό μειώνει επίσης τα επίπεδα κορτιζόλης στο σώμα, ηρεμεί το νευρικό σύστημα και μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης εντάσεων που προκαλούνται από το στρες.

Πώς το θαλασσινό νερό ενισχύει το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Οι τακτικές βυθίσεις σε κρύο νερό βοηθούν στη ρύθμιση των αντιοξειδωτικών διεργασιών σας στο σώμα, συμβάλλοντας στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιακών παθήσεων και καρκίνου. Τα ιχνοστοιχεία και οι μικροοργανισμοί που βρίσκονται στο θαλασσινό νερό έχουν επίσης αντιβακτηριδιακές ιδιότητες και μπορούν, επομένως, να δράσουν ως φυσικά αντιβιοτικά. Αυτά τα συστατικά απορροφώνται από το δέρμα, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της υγείας και της ευεξίας του σώματος.

Η συμβολή της θάλασσας στην ψυχική υγεία & ευεξία

Πιθανώς το κύριο όφελος της θαλάσσιας κολύμβησης είναι η συνδρομή της στην καλύτερη ψυχική υγεία. Η υδροθεραπεία – συνήθως συνίσταται προκειμένου να βοηθήσει άτομα με χρόνιο πόνο στις αρθρώσεις και αρθρίτιδα – είναι επίσης γνωστό ότι μειώνει τα επίπεδα άγχους και κατάθλιψης. Μελέτες έχουν δείξει ότι η θεραπεία με νερό βοηθά στην αύξηση της παραγωγής β-ενδορφινών. Επιπλέον, σύμφωνα με μελέτες αυτοί που κολυμπούν με συνέπεια επισκέπτονται λιγότερο συχνά επαγγελματίες ψυχικής υγείας. Η καταβύθιση σε κρύο νερό σοκάρει το σώμα και σας κάνει να σκεφτείτε μόνο την παρούσα στιγμή. Για αυτόν τον λόγο, είναι η απόλυτη μορφή προσοχής και λειτουργεί σχεδόν σαν ένας χαλαρωτικός διαλογισμός, καθώς εστιάζετε μόνο στην αναπνοή σας. Ο αναπνευστικός έλεγχος που εμπλέκεται στην κολύμβηση, στην πραγματικότητα, επιβραδύνει το μυαλό και το σώμα και μειώνει το άγχος.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς ξεκουράζονται τα ψάρια

Πειραματικό σκάφος αυτόνομης οδήγησης - Το αύριο των θαλάσσιων μετακινήσεων

Μαύρη Θάλασσα, η μεγαλύτερη δεξαμενή ανοξικού νερού του κόσμου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Δεν υπάρχουν στοιχεία που να συνδέουν το εμβόλιο covid-19 με τη γονιμότητα της γυναίκας

Τα ευρήματα δεν θα καθορίσουν εάν υπάρχει σχέση μεταξύ των εμβολίων COVID-19 και των εμμηνορροϊκών αλλαγών, αλλά θα μπορούσαν να βοηθήσουν στη δημιουργία της βάσης για περαιτέρω έρευνα, δήλωσε η Katharine Lee, μία από τους ερευνητές, που εδρεύει στο Πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον στο St. Louis.

Μεγάλη πτώση σε κρούσματα κορωνοϊού τον Ιούλιο βλέπουν τα Κέντρα Ελέγχου και πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ

Ο Δρ Anthony Fauci, ο κορυφαίος εμπειρογνώμονας για τις ασθένειες της κομητείας, δήλωσε στο CNN σε συνέντευξή του την Τρίτη ότι έχει την εντύπωση πως ο στόχος του προέδρου να χορηγεί 100 εκατομμύρια εμβόλια τις επόμενες 60 ημέρες είναι εφικτός.

Ποσοστό προστασίας της πρώτης δόσης του εμβολίου covid-19

Μια άλλη μελέτη Lancet εξέτασε περισσότερους από 1,3 εκατομμύρια ανθρώπους στη Σκωτία κατά την ίδια χρονική περίοδο και διαπίστωσε ότι η λήψη του εμβολίου της Pfizer ήταν περισσότερο από 90% αποτελεσματική στην πρόληψη νοσηλείας λόγω της COVID-19 τέσσερις έως πέντε εβδομάδες μετά την αρχική δόση.

Ασφαλής απώλεια βάρους σε ένα μήνα

Δίαιτες χαμηλών θερμίδων που συνιστούν καθημερινή πρόσληψη 500 θερμίδων ή λιγότερων μπορεί να είναι επικίνδυνες. Σύμφωνα με την Υπηρεσία Ελέγχου Τροφίμων και Φαρμάκων, ένα άτομο που προσλαμβάνει μόνο 500 θερμίδες την ημέρα μπορεί να διατρέχει μεγαλύτερο κίνδυνο για: • σχηματισμό χολόλιθου • ακατάλληλη λειτουργία των νεύρων και των μυών • ακανόνιστο καρδιακό παλμό

Αθήνα Ινδία : Αυτή είναι η βοήθεια που στέλνει η χώρα μας

Αθήνα Ινδία : Έτοιμη προς αποστολή είναι η βοήθεια που προσφέρει η χώρα μας στη φίλη Ινδία, η οποία δοκιμάζεται σκληρά από την πανδημία, με αποτέλεσμα το σύστημα υγείας της να βρίσκεται υπό εξαιρετική πίεση.

Τι γίνεται με τις αγκαλιές και τα φιλιά μεταξύ εμβολιασμένων ενηλίκων και παιδιών που δεν έχουν εμβολιαστεί;

Ευτυχώς, καθώς ο καιρός γίνεται πιο ζεστός, η αγκαλιά μπορεί να πραγματοποιηθεί σε εξωτερικούς χώρους. «Πιστεύω ότι το να βρίσκεσαι σε εξωτερικούς χώρους, να δίνεις σε κάποιον 2 αληθινά μέτρα προσωπικού χώρου και να κοινωνικοποιείσαι με μάσκα είναι μια σχετικά ασφαλής κατάσταση»