Greek English French German Italian
Pin It

Επικίνδυνες εμφανίζονται οι φυτικές θεραπείες σύμφωνα με καταγεγραμμένο περιστατικό. Η επικινδυνότητα των εναλλακτικών θεραπειών που βασίζονται στα βότανα επιβεβαιώνει περιστατικό μιας 50Χρόνης γυναίκας που ήπιε μικρή δόση Μπελαντόνας (βότανο πλούσιο σε ατροπίνη) προκειμένου να καταπολεμήσει την αϋπνία της και οδηγήθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο .


Μια περίπτωση ακούσια υπερδοσολογίας του φυτικού σκευάσματος Μπελαντόνα έγινε αφορμή για να υπογραμμιστεί η μη ακίνδυνη φύση των εναλλακτικών θεραπειών που βασίζονται στα βότανα. Το καταγεγραμμένο ιατρικό περιστατικό δημοσιεύθηκε στις 5 Νοεμβρίου στο BMJ Case Reports.


Συγκεκριμένα, ο Andrew Chadwick και οι συνάδελφοί του από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Oxford NHS Trust της Αγγλίας, παρουσίασαν την περίπτωση μιας 50 Χρόνης βοτανολόγου η οποία προχώρησε την κατάποση μικρής δόσης Μπελαντόνας (βότανο πλούσιο σε ατροπίνη) προκειμένου να καταπολεμήσει την αϋπνία της. Η δόση αντιστοιχούσε σε 15 mg ατροπίνης με αποτέλεσμα η γυναίκα να μεταφερθεί εσπευσμένα στο τμήμα των επειγόντων με οξύ αντιχολεργικό σύνδρομο.


Οι ερευνητές σημειώνουν ότι η ασθενής έλαβε υποστηρικτική αντιμετώπιση σε μονάδα εντατικής θεραπείας, συμπεριλαμβανομένης της αναπνευστικής μηχανικής υποστήριξης ενώ δεν προέκυψαν μακροπρόθεσμες συνέπειες από το επεισόδιο.


"Αυτή η δραματική κλινική εικόνα τονίζει τους πιθανούς κινδύνους από βότανα," γράφουν οι συγγραφείς. "Επιπλέον, η υπόθεση αυτή παρέχει στους κλινικούς ιατρούς σημαντική πληροφόρηση σχετικά με δυνητικά επικίνδυνα προϊόντα που διατίθενται νόμιμα στο Ηνωμένο Βασίλειο."

Pin It

Cook name