Τεχνολογία

eHealth: Απαραίτητο το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ υγείας στους ασθενείς

eHealth: Απαραίτητο το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ υγείας στους ασθενείς
eHealth: Στην εποχή μετά την πανδημία, πολλές πρακτικές, όπψς η αυξημένη εισαγωγή τεχνολογίας σε πολλούς τομείς, έχουν γίνει τυπικές στον κλάδο, με τους φροντιστές και τους ασθενείς να αγκαλιάζουν αυτές τις αλλαγές. 

Η πανδημία άλλαξε το πρόσωπο της υγειονομικής περίθαλψης παγκοσμίως με τρόπους που θα παραμείνουν για τα επόμενα χρόνια. Τώρα, στην εποχή μετά την πανδημία, πολλές πρακτικές, συμπεριλαμβανομένης της αυξημένης εισαγωγής τεχνολογίας σε πολλούς τομείς, έχουν γίνει τυπικές στον κλάδο, με τους φροντιστές και τους ασθενείς να αγκαλιάζουν αυτές τις αλλαγές. Η τηλεϋγεία ήταν ένας από τους τομείς που επλήγησαν περισσότερο κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Με τον ίδιο τρόπο που πολλές εταιρείες χρειάστηκε να καταφύγουν σε ένα διαδικτυακό περιβάλλον εργασίας λόγω των lockdown, πολλές ιατρικές εγκαταστάσεις έπρεπε επίσης να περιστρέφονται για τους ίδιους λόγους, επιπλέον της μειωμένης δυνατότητας να βλέπουν μεγάλο αριθμό ασθενών που έχουν πρόσβαση στη φροντίδα αυτοπροσώπως. Πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να επιστρέψουν στην προσωπική εργασία και στην παροχή υγειονομικής περίθαλψης, παρά το γεγονός ότι η τηλεϋγεία έχει αποδειχθεί μια βιώσιμη επιλογή για πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας.

Βρισκόμαστε σε ένα σημείο καμπής όπου μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο το πρόσφατο ενδιαφέρον για την τηλευγεία. Οι συνεχείς εξελίξεις όσον αφορά τον εκσυγχρονισμό του τομέα της υγείας ήταν ελπιδοφόρες, αλλά τα τελευταία χρόνια, ήταν μια μεγαλύτερη στροφή παγκοσμίως προς την αυξημένη χρήση της τεχνολογίας σχεδόν σε κάθε πτυχή της υγειονομικής περίθαλψης. Η κυβέρνηση και ο ιδιωτικός τομέας κάνουν τον ρόλο τους, όσον αφορά την εφαρμογή διαφόρων τεχνολογιών στην υγεία, αν και δεν είναι ακόμη ευρέως διαδεδομένη, αλλά πρέπει επίσης να επικεντρωθούμε στους χρήστες, καθώς χωρίς αυτούς, όλες οι προσπάθειες θα είναι μάταιες.

Οποιαδήποτε επιτυχία στο πλαίσιο του προγράμματος ηλεκτρονικής φροντίδας θα χρησιμεύσει για να ενθαρρύνει τα άτομα να χρησιμοποιούν την τεχνολογία και να εμπιστεύονται ότι η τηλευγεία μπορεί να λειτουργήσει για αυτούς. Αυτό θα μπορούσε να ωφελήσει τα συνολικά σχέδια για ευρεία ψηφιοποίηση της υγειονομικής περίθαλψης, καθώς τα άτομα θα είχαν μια αίσθηση του τι θα απαιτούνταν από αυτά και η κυβέρνηση θα μπορούσε να καλύψει τα κενά που θα μπορούσαν ενδεχομένως να αποτελέσουν πρόβλημα στην ευρύτερη επιτυχία της πρωτοβουλίας.

Ένα από τα πράγματα που θα πρέπει να αντιμετωπιστούν εάν η τηλεϋγεία πρόκειται να είναι σε ευρεία χρήση είναι η πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Η ψηφιοποίηση των νοσοκομείων, αλλά οι ασθενείς που δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες μέσω Διαδικτύου από το σπίτι – ή οπουδήποτε αλλού – δεν θα είναι καλό για την επιτυχία του προγράμματος. Το ίδιο ισχύει και εάν οι εγκαταστάσεις δεν είναι κατάλληλα εξοπλισμένες με τα εργαλεία που χρειάζονται για να λειτουργήσουν. Δεν είναι δύσκολο να δείξουμε στους ανθρώπους πώς θα μπορούσαν ενδεχομένως να επωφεληθούν από τις επερχόμενες αλλαγές στο τοπίο της υγειονομικής περίθαλψης.

Η ανάπτυξη στον τομέα της τεχνολογίας δεν θα επιβραδυνθεί σύντομα. Η παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικής υγείας από πλευράς εσόδων εκτιμήθηκε ότι ανήλθε σε 69,5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2020 και αναμένεται να φτάσει τα 193,8 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025, αυξανόμενη με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 22,8% από το 2020 έως το 2025, ενώ αναμένεται ότι έως το 2030, το μέγεθος της αγοράς θα αυξηθεί στα 454,81 δισεκατομμύρια δολάρια.