Παιδιά

Επιζήμια η πολύωρη καθημερινή μελέτη

Επιζήμια η πολύωρη καθημερινή μελέτη
  Επιζήμια είναι η  πολύωρη καθημερινή  μελέτη των μαθητών στο σπίτι, για την απόδοση τους στο σχολείο. “Οι εργασίες στο σπίτι όχι μόνο δεν βοηθούν τους μαθητές να μάθουν περισσότερα αλλά δρουν ανασταλτικά και στις σχολικές τους επιδόσεις” κατέληξαν οι επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Σίδνει . Οι ερευνητές κατέληξαν σε αυτό το συμπέρασμα συγκρίνοντας τον όγκο […]

 

Επιζήμια είναι η  πολύωρη καθημερινή  μελέτη των μαθητών στο σπίτι, για την απόδοση τους στο σχολείο.

Οι εργασίες στο σπίτι όχι μόνο δεν βοηθούν τους μαθητές να μάθουν περισσότερα αλλά δρουν ανασταλτικά και στις σχολικές τους επιδόσεις” κατέληξαν οι επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Σίδνει .

Οι ερευνητές κατέληξαν σε αυτό το συμπέρασμα συγκρίνοντας τον όγκο της εργασίας που κουβαλούν από το σχολείο στο σπίτι οι μαθητές, με τις σχολικές τους επιδόσεις.

Χαρακτηρίζοντας  επιζήμια την πολύωρη  καθημερινή  μελέτη και αντιπροτείνουν μία με δύο ώρες μελέτης την εβδομάδα στις πρώτες τάξεις του δημοτικού και σταδιακή αύξηση στις τελευταίες.

Σύμφωνα με τον εκπαιδευτικό ψυχολόγο Ρίτσαρντ Ουόλκερ στις χώρες του ΟΟΣΑ, όπου το εκπαιδευτικό σύστημα φορτώνει τα παιδιά με πολλή δουλειά, οι επιδόσεις τους ήταν χαμηλότερες στο τεστ διεθνούς αξιολόγησης PISA, σε σχέση με τους συμμαθητές τους που δεν έχουν τόσο φόρτο εργασίας. Η ομάδα ερευνητών από το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια, κατέληξε ,στο ίδιο συμπέρασμα.

Ενώ συνάδελφοί τους από το Πανεπιστήμιο του Ντιουκ συστήνουν ,η μελέτη στο σπίτι να μην ξεπερνάει τα 15 λεπτά στις πρώτες τάξεις του δημοτικού για να αυξάνεται 10 λεπτά το χρόνο τα επόμενα έτη.

Οι ειδικοί υπενθυμίζουν ότι οι δραστηριότητες στον ελεύθερο χρόνο θα πρέπει να αφορούν στην μουσική ή στον  αθλητισμό καθώς έχουν ευεργετικά αποτελέσματα στην διανοητική και σωματική ανάπτυξη των μαθητών.