Ψυχική Υγεία

Ψυχική υγεία: 4 στους 10 φοιτητές την περιγράφουν ως κακή

Ψυχική υγεία: 4 στους 10 φοιτητές την περιγράφουν ως κακή
Ψυχική υγεία: Ταυτόχρονα, 4 στους 10 μαθητές περιγράφουν την ψυχική τους υγεία ως καλή ή πολύ καλή, ενώ οι υπόλοιποι περιγράφουν την ψυχική τους υγεία ως ουδέτερη, σύμφωνα με έρευνα σε πάνω από 18.000 εγγεγραμμένους φοιτητές.

Τέσσερις στους δέκα φοιτητές περιγράφουν την ψυχική τους υγεία ως κακή, σύμφωνα με δημοσκόπηση που δημοσιεύτηκε από το College Student Mental Wellness Advocacy Coalition. Αυτά τα ευρήματα αντιπροσωπεύουν μια έρευνα 18.168 εγγεγραμμένων φοιτητών που διεξήχθη από το College Student Mental Wellness Advocacy Coalition, μια συνεργασία μεταξύ του προγράμματος Residence Life των American Campus Communities (ACC), της μη κερδοσκοπικής εταιρείας Hi, How Are You Project, με έδρα το Τέξας και της Ipsos.

Πολλοί μαθητές χρειάζονται υποστήριξη ψυχικής υγείας – Πάνω από δύο στους πέντε (43%) των μαθητών λένε ότι διαφωνούν ότι δεν χρειάζονται ψυχική υγεία αυτή τη στιγμή.

  • Αν και οι περισσότεροι μαθητές (71%) λένε ότι θα μπορούσαν να βρουν επαγγελματική βοήθεια εάν τη χρειάζονταν, μόνο οι μισοί περίπου (53%) λένε ότι θα μπορούσαν να βρουν επαγγελματίες που κατανοούν το προσωπικό τους υπόβαθρο.
  • Τα δύο τρίτα των μαθητών (64%) δήλωσαν ότι έχουν αναζητήσει πληροφορίες για το πώς να βελτιώσουν την ψυχική τους υγεία.
  • Αλλά οι ευημερούντες μαθητές (73%) είναι πιο πιθανό να γνωρίζουν πού να βρουν πληροφορίες για την ψυχική υγεία στο διαδίκτυο σε σύγκριση με τους μαθητές που αγωνίζονται (52%).

Πώς υποστηρίζουν οι μαθητές την ψυχική τους υγεία; Η ακρόαση μουσικής και η κοινωνικοποίηση είναι οι πιο δημοφιλείς επιλογές.

  • Η ακρόαση μουσικής είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος με τον οποίο οι μαθητές υποστηρίζουν την ψυχική τους υγεία, με το 81% να λέει ότι άκουγε μουσική για να υποστηρίξει την ψυχική τους υγεία όλη την ώρα ή συχνά τον τελευταίο μήνα. Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές κοινωνικοποιήθηκαν ή μίλησαν με φίλους ή συγγενείς (64%) ή είδαν τηλεόραση ή ταινίες (59%).
  • Ο χρόνος που περνάει έξω (41%), ο καλός ύπνος (39%), η άσκηση (36%) και η υγιεινή διατροφή (35%) είναι άλλοι δημοφιλείς τρόποι με τους οποίους οι μαθητές υποστηρίζουν την ψυχική τους υγεία.
  • Οι ευημερούντες μαθητές είναι πολύ πιο πιθανό να κοινωνικοποιηθούν για να υποστηρίξουν την ψυχική τους υγεία (78%) από ό,τι οι μαθητές που διατηρούν (53%) ή αγωνίζονται (29%).

Η δυσφορία όταν μιλάμε για ψυχική υγεία συνδέεται με την κακή ψυχική υγεία.

  • Οι ευημερούντες μαθητές είναι πιο πιθανό να αισθάνονται άνετα να συζητούν για την ψυχική υγεία με άτομα με τα οποία είναι πιο κοντά (78%) σε σύγκριση με τους μαθητές που διατηρούν (58%) και αγωνίζονται (37%).
  • Οι μαθητές που δήλωσαν ότι έχουν κακή ψυχική υγεία είναι πιο πιθανό να πουν ότι φοβούνται να κριθούν αν μιλούσαν για ψυχική υγεία (59%) σε σύγκριση με μαθητές με καλή ψυχική υγεία (35%).

Οι γυναίκες και οι μαθητές που προσδιορίζονται ως μη δυαδικά ή προτιμούν να αυτοπεριγραφούν είναι πιο πιθανό να αναφέρουν αρνητικά συναισθήματα από τους άνδρες.

  • Σε σύγκριση με τους άντρες, οι γυναίκες και εκείνοι που προσδιορίζονται ως μη δυαδικοί ή προτιμούν να αυτοπεριγραφούν είναι πιο πιθανό να είναι αγχωμένοι, ανήσυχοι/ανήσυχοι και συγκλονισμένοι.
  • Οι άνδρες (47%) είναι πιο πιθανό από τις γυναίκες (38%) και (25%) να λένε ότι η ψυχική τους υγεία ήταν πολύ ή κάπως καλή τον περασμένο μήνα.

Οι ισχυρές σχέσεις μεταξύ των μαθητών και της κοινότητάς τους μπορεί να βοηθήσουν στη συνολική ευημερία.

  • Οι ευημερούντες μαθητές είναι πιο πιθανό να αισθάνονται στενά συνδεδεμένοι με την οικιστική τους κοινότητα από τους μαθητές που διατηρούν ή αγωνίζονται.
  • Οι μαθητές που αισθάνονται συνδεδεμένοι με την κοινότητά τους είναι επίσης πιο πιθανό να πουν ότι γελούν και χαμογελούν πολύ (76%) και αισθάνονται άνετα μιλώντας για την ψυχική τους υγεία (77%).