Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ψυχική Υγεία

Διάβασμα: 10 tips για φοιτητές που σπουδάζουν εξ αποστάσεως

Διάβασμα: 10 tips για φοιτητές που σπουδάζουν εξ αποστάσεως

Διάβασμα: Το να είσαι φοιτητής είναι δύσκολο, ακόμη και για όσους απολαμβάνουν την ευελιξία μιας πλήρως διαδικτυακής εκπαίδευσης.

Το να είσαι φοιτητής είναι δύσκολο, ακόμη και για όσους απολαμβάνουν την ευελιξία μιας πλήρως διαδικτυακής εκπαίδευσης. Στην πραγματικότητα, πολλοί διαδικτυακοί μαθητές αντιμετωπίζουν προκλήσεις που δεν αντιμετωπίζουν οι παραδοσιακοί μαθητές, όπως η εξισορρόπηση της καριέρας και της οικογένειας με μαθήματα και μαθήματα. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να βρείτε ισορροπία στη ζωή σας.

 Tips διαβάσματος για φοιτητές

1. Μάθετε να διαλογίζεστε. Στον πυρήνα πολλών ρουτινών χαλάρωσης είναι ο διαλογισμός, αλλά από πού πρέπει να ξεκινήσετε; Τα περισσότερα περιλαμβάνουν την εστίαση σε ένα μόνο σημείο, όπως η αίσθηση της αναπνοής. Ακολουθήστε αυτόν τον οδηγό διαλογισμού για χρήσιμες συμβουλές.

2. Ενσυνειδητότητα. Η ενσυνειδητότητα, ή μια κατάσταση ενεργούς προσοχής στο παρόν, έχει έρθει στο προσκήνιο τα τελευταία χρόνια ως βασικό συστατικό της ψυχικής υγείας. Μπορεί να σας βοηθήσει να εστιάσετε στο εδώ και τώρα, να δημιουργήσετε αναμνήσεις και να επιβραδύνετε τις διαδικασίες σκέψης σας. Η ενσυνειδητότητα μπορεί να σας βοηθήσει ακόμα και τις πιο πολυάσχολες στιγμές σας.

3. Τρώτε σωστά και ασκηθείτε . Γνωρίζουμε ότι αυτό είναι πιο εύκολο να το λες παρά να το κάνεις, αλλά τα βασικά συστατικά της υγιεινής ζωής έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη σωματική και ψυχική υγεία. Ο προγραμματισμός γευμάτων και ο καθορισμός προγραμματισμένης ώρας για την άσκηση μπορεί να είναι υπέροχοι τρόποι για να μπείτε σε μια ρουτίνα.

4. Ξεκούραση. Ο επαρκής ύπνος έχει σοβαρά οφέλη, από μειωμένα επίπεδα στρες έως ένα πιο υγιές σώμα. Αλλά όταν κάνετε ζογκλέρ στη δουλειά, το σχολείο και την οικογένεια, πώς μπορείτε να πάρετε αξιόπιστα τις προτεινόμενες 7-9 ώρες τη νύχτα; Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές για έναν καλό ύπνο.

5. Κοινωνικοποιηθείτε. Μπορεί να είναι δύσκολο να θυμάστε με τόσα πολλά να κάνετε, αλλά είναι σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο για να περάσετε υπεύθυνα με φίλους.

6. Θέστε ρεαλιστικούς στόχους. Μην αγχώνεστε αν δεν μπορείτε να πετύχετε τα πάντα ταυτόχρονα. Ο καλύτερος τρόπος για να διασφαλίσετε ότι επιτυγχάνετε τους στόχους σας είναι να τους κάνετε δύσκολους αλλά λογικούς – πράγματα που μπορείτε να επιτύχετε χωρίς να θυσιάσετε τα άλλα στοιχεία αυτής της λίστας!

7. Αφιερώστε χρόνο για διασκέδαση. Έχετε μια αγαπημένη δραστηριότητα που σας βοηθά να χαλαρώσετε; Βρείτε χρόνο για το χόμπι σας. Οι ειδικοί ψυχικής υγείας συμφωνούν ότι το να προσέχετε τον εαυτό σας για λίγο «εμένα» είναι σημαντικό μέρος της ζωής οποιουδήποτε.

8. Βγες από το σπίτι. Εάν μπορείτε, βγείτε έξω για μερικά από τα στοιχεία αυτής της λίστας. Το να κάνεις μια βόλτα στην έρημο ή να κάνεις μια ρουτίνα γιόγκα στον ήλιο μπορεί να προσφέρει εκπληκτικά οφέλη για την υγεία.

9. Πηγαίνετε χαλαρά με τον εαυτό σας. Συχνά είναι εύκολο να συγχωρήσετε τα αγαπημένα σας πρόσωπα που ξέχασαν να ολοκληρώσουν μια εργασία ή θυμήθηκαν λάθος ένα ραντεβού. Αλλά γιατί είμαστε συχνά τόσο σκληροί με τον εαυτό μας; Είναι σημαντικό να θεωρούμε τους εαυτούς μας υπεύθυνους, αλλά μελέτες έχουν δείξει επίσης ότι η αυτοσυμπόνια είναι ένα σημαντικό μέρος της καλής ψυχικής υγείας.

10. Ζητήστε βοήθεια. Είτε καλείτε τον ακαδημαϊκό σας σύμβουλο, μιλάτε με ένα αγαπημένο σας πρόσωπο ή αναζητάτε βοήθεια από έναν θεραπευτή, δεν υπάρχει τίποτα κακό με το να ζητάτε βοήθεια. Οι φοιτητές του Arizona Online έχουν πρόσβαση σε ολοκληρωμένες υπηρεσίες παροχής συμβουλών και υποστήριξης μέσω του Launchpad. Είτε παρακολουθείτε ένα γρήγορο βίντεο για να καταπολεμήσετε το άγχος είτε αναζητάτε μακροπρόθεσμες λύσεις για ζητήματα όπως το άγχος, το άγχος ή η κατάθλιψη, οι πανεπιστημιακές πηγές μπορούν να βοηθήσουν.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

10 Συμβουλές για να βελτιώσετε την αυτοπεποίθησή σας

Οι  3 βασικές έννοιες της αυτοφροντίδας και πώς να τις κάνετε πράξη

8 Τρόποι για να σκεφτείτε λίγο περισσότερο τον εαυτό σας

Έξι τρόποι για να μειώσετε τη μοναξιά αυτά τα Χριστούγεννα - από έναν ψυχολόγο

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποια τα συμπτώματα, οι αιτίες και η θεραπεία της ιστριονικής προσωπικότητας;

Ιστριονικής προσωπικότητας: Η διαταραχή ιστριονικής προσωπικότητας (HPD) είναι μια κατάσταση ψυχικής υγείας που χαρακτηρίζεται από πρότυπα υπερβολικής αναζήτησης προσοχής, συναισθηματικότητας και συμπεριφοράς που είναι συχνά δραματική, σαγηνευτική ή προκλητική

Πώς να κατανοήσουμε την κρίση της μέσης ηλικίας;

Μέση ηλικία: Η κρίση μέσης ηλικίας είναι μια σημαντική φάση συναισθηματικής και ψυχολογικής αλλαγής που συμβαίνει συχνά μεταξύ 40 και 60 ετών. Αυτή η περίοδος χαρακτηρίζεται από μια βαθιά αίσθηση αυτοπεποίθησης και επανεκτίμησης των επιτευγμάτων της ζωής,

Κατανόηση και υπέρβαση των επιπτώσεών του συνδρόμου του καλού κοριτσιού

Σύνδρομο καλού κοριτσιού: Το σύνδρομο καλού κοριτσιού αναφέρεται σε ένα μοτίβο συμπεριφοράς που ενσταλάζεται συχνά σε νεαρά κορίτσια, όπου ενθαρρύνονται να είναι υπερβολικά συμμορφωτικά, αυτοθυσιαστικά και πρόθυμα να ευχαριστήσουν τους άλλους σε βάρος των δικών τους αναγκών

Κατανόηση του εθισμού στα social media 

Εθισμός social: Μελέτες έχουν δείξει μια συσχέτιση μεταξύ της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των συμπτωμάτων του άγχους και της κατάθλιψης.

Τι είναι η διαταραχή μετατροπής (υστερική νεύρωση) και ποια τα συμπτώματα;

Υστερική νεύρωση: Η διαταραχή μετατροπής, επίσης γνωστή ως διαταραχή λειτουργικών νευρολογικών συμπτωμάτων, είναι μια περίπλοκη κατάσταση που χαρακτηρίζεται από νευρολογικά συμπτώματα που δεν συνάδουν με γνωστές νευρολογικές ή ιατρικές καταστάσεις

Close Icon