Διαβήτης

Merck και Πετσιάβας συμβάλλουν στην Αύξηση Ενημέρωσης για Πρόληψη του Διαβήτη

Merck και Πετσιάβας συμβάλλουν στην Αύξηση Ενημέρωσης για Πρόληψη του Διαβήτη
Με αφορμή την σημερινή  Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη στις 14 Νοεμβρίου,  οι εταιρείες Merck και Πετσιάβας Α.Ε. συμμετέχουν στην παγκόσμια δράση για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σχετικά με το διαβήτη με τίτλο See it. Slow it. Stop it, μέσα από την ιστοσελίδα (microsite) www.diabetesday.gr. Με περισσότερα από 60 χρόνια κλινικής εμπειρίας στον διαβήτη, η Merck διατηρεί […]

Με αφορμή την σημερινή  Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη στις 14 Νοεμβρίου,  οι εταιρείες Merck και Πετσιάβας Α.Ε. συμμετέχουν στην παγκόσμια δράση για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σχετικά με το διαβήτη με τίτλο See it. Slow it. Stop it, μέσα από την ιστοσελίδα (microsite) www.diabetesday.gr.

Με περισσότερα από 60 χρόνια κλινικής εμπειρίας στον διαβήτη, η Merck διατηρεί τη συνεργασία της με την Διεθνή Ομοσπονδία Διαβήτη (IDF) για την υλοποίηση ενημερωτικών και επικοινωνιακών δραστηριοτήτων, δίνοντας έμφαση στη σημασία της πρόληψης του διαβήτη τύπου 2, στο πλαίσιο της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας Διαβήτη. Η Διεθνής Ομοσπονδία Διαβήτη αναγνωρίζει συνολικά τον διαβήτη ως μία από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες προκλησεις του 21ου αιώνα1 – με το διαβήτη τύπου 2 να εκτιμάται ότι αφορά το 90% των περιπτώσεων διαβήτη παγκοσμίως1. Ωστόσο, πολλές περιπτώσεις διαβήτη τύπου 2 μπορούν να επιβραδυνθούν ή να αποφευχθούν1.

Σε συνδυασμό με το νέο θέμα της Παγκόσμιας Ημέρας του Διαβήτη «Οικογένεια και Διαβήτης», στις 14 Νοεμβρίου 2018, οι εταιρείες Merck και Πετσιάβας ΑΕ ευαισθητοποιούν για την πρόληψη του προ-διαβήτη/διαβήτη με τη δράση See it. Slow it. Stop it. Η δράση έχει στόχο να ενημερώσει σχετικά με τα συμπτώματα του προ-διαβήτη και του διαβήτη τύπου 2 και να ενθαρρύνει όσους διατρέχουν κίνδυνο εμφάνισης να επισκεφτούν έναν επαγγελματία υγείας. Η κοινή δράση, η οποία προσφέρει συμβουλές για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής που μπορεί να αφορά ολόκληρη την οικογένεια και χρησιμοποιεί εικαστικά που περιλαμβάνουν σήματα οδικής κυκλοφορίας για να επικοινωνήσει τα βασικά της μηνύματα, κινείται σε τρεις άξονες:

• Ενημέρωση: να συμβάλλει στην αναγνώριση των κινδύνων και των συμπτωμάτων του διαβήτη τύπου 2
• Πρόληψη: να ενημερώσει όλη την οικογένεια σχετικά με την πρόληψη του διαβήτη τύπου 2
• Δράση: να συμβάλλει στην άμεση κινητοποίηση για να επιβραδυνθεί μία δυνητική πορεία προς την εμφάνιση διαβήτη τύπου 2

Ο διαβήτης αποτελεί σήμερα την έκτη κύρια αιτία θανάτου2, ενώ 425 εκατομμύρια άτομα παγκοσμίως ή το 8,8% του ενήλικου πληθυσμού 20-79 ετών, εκτιμάται ότι πάσχουν από διαβήτη3. Μεταξύ αυτών των 425 εκατομμυρίων ανθρώπων, το 90% περίπου πάσχουν από διαβήτη τύπου 23, μια πάθηση κατά την οποία το σώμα παράγει ινσουλίνη, αλλά δεν μπορεί να τη χρησιμοποιήσει σωστά3. Ο διαβήτης τύπου 2 συναντάται συχνότερα στους πιο ηλικιωμένους ενήλικες, αλλά πλέον ολοένα και πιο συχνά διαγιγνώσκεται σε παιδιά, εφήβους και νεαρούς ενήλικες, εξαιτίας των αυξανόμενων ποσοστών παχυσαρκίας, της έλλειψης φυσικής άσκησης και της κακής διατροφής3. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του IDF, 193 εκατομμύρια ενήλικες πάσχουν από μη διαγνωσμένο διαβήτη και άλλα 318 εκατομμύρια ενήλικες4 εκτιμάται ότι έχουν μειωμένη ανοχή στη γλυκόζη (κριτήριο για τον προ-διαβήτη), που ήδη συνδέεται με αυξημένο καρδιαγγειακό κίνδυνο και ενέχει υψηλό κίνδυνο εξέλιξης σε εμφανή διαβήτη.