Βραβεία

Βραβείο της Takeda για εκστρατεία ενημέρωσης

Βραβείο της Takeda για εκστρατεία ενημέρωσης
Διάκριση έλαβε η φαρμακευτική εταιρεία Takeda για εκστρατεία ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης αλλά και πρόληψης. Η εταιρεία απέσπασε τη διάκριση “Bronze”στα Βραβεία Health Care Business Awards 2017, στην κατηγορία εκστρατεία ενημέρωσης/ευαισθητοποίησης/πρόληψης. Η βράβευση αφορούσε το εσωτερικό εταιρικό πρόγραμμα “In their Shoes”. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα διήρκεσε συνολικά 2 μήνες, με αποκορύφωμα μια προσομοίωση που διήρκεσε δύο ημέρες. Στο […]

Διάκριση έλαβε η φαρμακευτική εταιρεία Takeda για εκστρατεία ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης αλλά και πρόληψης.

Η εταιρεία απέσπασε τη διάκριση “Bronze”στα Βραβεία Health Care Business Awards 2017, στην κατηγορία εκστρατεία ενημέρωσης/ευαισθητοποίησης/πρόληψης. Η βράβευση αφορούσε το εσωτερικό εταιρικό πρόγραμμα “In their Shoes”.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα διήρκεσε συνολικά 2 μήνες, με αποκορύφωμα μια προσομοίωση που διήρκεσε δύο ημέρες. Στο πρόγραμμα έλαβαν μέρος συνολικά 25 άτομα.

Οι εργαζόμενοι της εταιρείας είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε μία «προσομοίωση» που αντικατοπτρίζει τις επιπτώσεις των Ιδιοπαθών Φλεγμονωδών Νόσων (ΙΦΝΕ) σε διαφορετικούς τομείς και να βιώσουν πως είναι να ζεις όντας ασθενής με ΙΦΝΕ.

Αρχικά, σε όλους τους συμμετέχοντες μοιράστηκε ενημερωτικό υλικό σχετικά με την αντιμετώπιση των ΙΦΝΕ. Στη συνέχεια, ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να «κατεβάσουν» μία εφαρμογή στο κινητό τους, την οποία είχε επιμεληθεί το τμήμα ψηφιακής επικοινωνίας της Τakeda, μέσω της οποίας έλαβε ο καθένας από ένα διαφορετικό προφίλ ασθενούς, ώστε να γνωρίσουν εις βάθος τον χαρακτήρα που έπρεπε να υποδυθούν. Αργότερα, μέσω της εφαρμογής κλήθηκαν να ακολουθήσουν και να ανταποκριθούν σε διαφορετικές καθημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς με ΙΦΝΕ και που είχαν σχεδιασθεί σε συνεργασία με ασθενείς με ΙΦΝΕ και ενώσεις ασθενών, ώστε να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Έτσι κάθε συμμετέχοντας, λάμβανε μηνύματα με ζητούμενα στα οποία έπρεπε να ανταποκριθεί εντός συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου και ανεξαρτήτως ώρας. Η εφαρμογή δεν σταματούσε να στέλνει μηνύματα ούτε κατά τη διάρκεια της νύχτας, καθώς η πραγματική ζωή δεν σταματά ποτέ.

Εκτός από το κομμάτι της εφαρμογής, διεξήχθη και μία παράλληλη δράση με συντονιστές, οι οποίοι καλούσαν τους εικονικούς ασθενείς να λάβουν μέρος σε διάφορες διαδραστικές ενέργειες (role plays, μέσω τηλεφώνου, κατ’ ιδίαν) και να καταγράψουν την εμπειρία τους.
Στόχος του προγράμματος ήταν η ευαισθητοποίηση του κοινού για τις ΙΦΝΕ, και η Takeda τόλμησε όχι μόνο να σταθεί στην κατανόηση του σωματικού και συναισθηματικού φορτίου που η νόσος επιφέρει αλλά και να προκαλέσει τους συμμετέχοντες να αντιληφθούν – ουσιαστικά – τις πρακτικές και ψυχολογικές δυσκολίες (πχ. επιπτώσεις στις επαγγελματικές και προσωπικές σχέσεις) της διαχείρισης των ΙΦΝΕ.

Η προσομοίωση βοήθησε τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα να μετατρέψουν την θεωρητική γνώση που είχαν για την νόσο σε ενσυναίσθηση και να θελήσουν να μοιραστούν την εμπειρία τους με συγγενείς, φίλους, συνεργάτες ή ακόμα και μέσα από τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, ώστε να βοηθήσουν στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του ευρύτερου κοινού για τις ΙΦΝΕ.