Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού.Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία

Συνολικά πάνω από 150 εκατ. ευρώ σχεδιάζει να δαπανήσει η Unilever για την ανανέωση της αλυσίδας εφοδιασμού του τομέα προϊόντων οικιακής φροντίδας στην Ευρώπη, δήλωσε στο Reuters ανώτερο στέλεχος, με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.


Η επένδυση αυτή ξεκίνησε στις αρχές του 2023 και θα συνεχιστεί μέχρι το 2026. H ευρωπαϊκή επιχείρηση προϊόντων οικιακής φροντίδας της Unilever αυξάνει τις δαπάνες προώθησης, έρευνας και ανάπτυξης κατά 40%. Ανώτατο στέλεχος είπε επίσης στο Reuters ότι η ευρωπαϊκή επιχείρηση προϊόντων οικιακής φροντίδας αυξάνει τις δαπάνες προώθησης, έρευνας και ανάπτυξης κατά 40%. Η Unilever δεν αποκάλυψε αυτό σε ποιο ποσό ανέρχεται σε ευρώ. «Επανασχεδιάζουμε πλήρως την αλυσίδα εφοδιασμού μας στην Ευρώπη», δήλωσε στο Reuters ο Eduardo Campanella, επικεφαλής της παγκόσμιας επιχείρησης προϊόντων οικιακής φροντίδας της Unilever. Είπε ότι οι αλλαγές βοηθούν τη Unilever να επανεπενδύσει σε καλύτερα προϊόντα, σε προωθητικές ενέργειες καταστημάτων και σε μια νέα στρατηγική μάρκετινγκ.

Η εταιρεία επίσης θέτει σε κατά προτεραιότητα ορισμένες μάρκες και αναβαθμίζει υπάρχοντα προϊόντα. «Η Ευρώπη ήταν αρκετά στάσιμη και μετά η ανάκαμψη (σε όλη την εταιρεία) ήταν ένα σοκ της κουλτούρας σε αυτόν τον οργανισμό», είπε ο Campanella, προσθέτοντας ότι η νέα στρατηγική βοήθησε την επιχείρησή του να «ξαναδιορθωθεί λίγο».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η Diaverum ανακοινώνει το όραμα της για την ενίσχυση της νεφρικής φροντίδας στην Ελλάδα

Η GSK σχεδιάζει πώληση μεριδίου 3,7 δις στην Unilever India

Η GSK πωλεί μερίδιό της στην Unilever India για 3,35 δισ. δολάρια

23 εταιρίες τιμήθηκαν στα βραβεία Επιχειρηματικής Αριστείας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η MSD Ελλάδος κατέκτησε 3 διακρίσεις

Χρυσό, Αργυρό και Χάλκινο Βραβείο για την εσωτερική επικοινωνία, τη στρατηγική DEI και το πρόγραμμα επικοινωνίας εθελοντισμού της MSD.

O Δημήτρης Παπαγεωργίου ανέλαβε την Γενική Διεύθυνση της Takeda για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα

 O Δημήτρης Παπαγεωργίου αναλαμβάνει από τη Δευτέρα 2 Ιουνίου 2025 τη Γενική Διεύθυνση της βιοφαρμακευτικής εταιρείας Takeda για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, διαδεχόμενος την Cornelia Zanetti.

Boehringer Ingelheim Ελλάς.Δράσεις ουσίας για ένα πιο πράσινο μέλλον

 Με πυξίδα τη βιώσιμη ανάπτυξη και βασικό πυλώνα δράσης το MORE GREEN, η Boehringer Ingelheim Ελλάς επιβεβαιώνει έμπρακτα τη δέσμευσή της στην προστασία του περιβάλλοντος και στη μετάβαση σε ένα μοντέλο χαμηλών εκπομπών άνθρακα.

ΣΦΕΕ: Συνεργασία και Καινοτομία για Ανάπτυξη Κλινικών Μελετών

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Κλινικών Μελετών (20 Μαΐου), ο Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ) τονίζει τον σπουδαίο ρόλο της Κλινικής Έρευνας για την προαγωγή της Δημόσιας Υγείας.

Close Icon