Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού.Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία

Συνολικά πάνω από 150 εκατ. ευρώ σχεδιάζει να δαπανήσει η Unilever για την ανανέωση της αλυσίδας εφοδιασμού του τομέα προϊόντων οικιακής φροντίδας στην Ευρώπη, δήλωσε στο Reuters ανώτερο στέλεχος, με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.

Η επένδυση αυτή ξεκίνησε στις αρχές του 2023 και θα συνεχιστεί μέχρι το 2026. H ευρωπαϊκή επιχείρηση προϊόντων οικιακής φροντίδας της Unilever αυξάνει τις δαπάνες προώθησης, έρευνας και ανάπτυξης κατά 40%. Ανώτατο στέλεχος είπε επίσης στο Reuters ότι η ευρωπαϊκή επιχείρηση προϊόντων οικιακής φροντίδας αυξάνει τις δαπάνες προώθησης, έρευνας και ανάπτυξης κατά 40%. Η Unilever δεν αποκάλυψε αυτό σε ποιο ποσό ανέρχεται σε ευρώ. «Επανασχεδιάζουμε πλήρως την αλυσίδα εφοδιασμού μας στην Ευρώπη», δήλωσε στο Reuters ο Eduardo Campanella, επικεφαλής της παγκόσμιας επιχείρησης προϊόντων οικιακής φροντίδας της Unilever. Είπε ότι οι αλλαγές βοηθούν τη Unilever να επανεπενδύσει σε καλύτερα προϊόντα, σε προωθητικές ενέργειες καταστημάτων και σε μια νέα στρατηγική μάρκετινγκ.

Η εταιρεία επίσης θέτει σε κατά προτεραιότητα ορισμένες μάρκες και αναβαθμίζει υπάρχοντα προϊόντα. «Η Ευρώπη ήταν αρκετά στάσιμη και μετά η ανάκαμψη (σε όλη την εταιρεία) ήταν ένα σοκ της κουλτούρας σε αυτόν τον οργανισμό», είπε ο Campanella, προσθέτοντας ότι η νέα στρατηγική βοήθησε την επιχείρησή του να «ξαναδιορθωθεί λίγο».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η Diaverum ανακοινώνει το όραμα της για την ενίσχυση της νεφρικής φροντίδας στην Ελλάδα

Η GSK σχεδιάζει πώληση μεριδίου 3,7 δις στην Unilever India

Η GSK πωλεί μερίδιό της στην Unilever India για 3,35 δισ. δολάρια

23 εταιρίες τιμήθηκαν στα βραβεία Επιχειρηματικής Αριστείας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

H Nestle μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών-Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό

Η Nestlé μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών της για το έτος καθώς αγωνίζεται να ανακτήσει το μερίδιο αγοράς της, αφού οι υψηλότερες τιμές εξέτρεψαν τους καταναλωτές από την αγορά επώνυμων προϊόντων.Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό;

ALS: Ενημέρωση για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση από το ΑΧΕΠΑ και Αιγινήτειο Νοσοκομείο

Σημαντική πρωτοβουλία για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση (ALS) από την οικογένεια Τζίκα της ELVIAL με κορυφαίους επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Ελλάδα υποδέχθηκε πρόσφατα έναν από τους κορυφαίους ερευνητές παγκοσμίως στον τομέα της Πλάγιας Αμυοτροφικής Σκλήρυνσης  (ALS), τον καθηγητή James Berry, MD, MPH, από το Harvard, υπεύθυνο του τμήματος ALS στο Νοσοκομείο […]

Τιμητική βράβευση της Sanofi Ελλάδας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για τη συμβολή της στην Έρευνα και Ανάπτυξη

Τιμητική διάκριση στην καινοτόμο βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας απένειμε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), σε αναγνώριση της ισχυρής επένδυσης της εταιρείας στην Έρευνα και Ανάπτυξη, στο πλαίσιο των κλινικών μελετών που διεξάγει σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου.

Η CSL Behring παρουσιάζει την εκστρατεία «Οδύσσεια» και ρίχνει φως στο Κληρονομικό Αγγειοοίδημα

Aναγνωρίζοντας την ανάγκη για αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το Κληρονομικό Αγγειοοίδημα (ΚΑΟ), η CSL Behring Hellas εγκαινιάζει τη νέα της εκστρατεία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Οδύσσεια» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ασθενών «Κληρονομικό Αγγειοοίδημα Ελλάδας».

Ν. Μπακατσέλος στο 23ο Ετήσιο Συνεδρίου Healthworld οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας

Οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας της χώρας: Η συνεργασία της πολιτικής ηγεσίας με τον ιδιωτικό τομέα, Η στήριξη της καινοτομίας .Ψηφιακός μετασχηματισμός

Close Icon