Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η GSK σχεδιάζει πώληση μεριδίου 3,7 δις στην Unilever India

Η GSK σχεδιάζει πώληση μεριδίου 3,7 δις στην Unilever India

της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή

Η GSK σχεδιάζει να πουλήσει ένα μερίδιο στη θυγατρική της Unilever στην Ινδία όπως αναφέρει το Bloomberg. Σε μια περίοδο που οι φαρμακοβιομηχανίες επαναπροσδιορίζουν την στρατηγική τους στην σκιά της πανδημίας, με όλα τα ενδεχόμενα να βρίσκονται στο τραπέζι για πωλήσεις, εξαγορές αλλά και συνεργασίες, η Glaxo Smith Kline σχεδιάζει να ξεκινήσει την πώληση ολόκληρου ή μέρους του μεριδίου της Unilever στην Ινδία.

Ο βρετανικός φαρμακευτικός γίγαντας, ο οποίος κατέχει το 5,7% της Hindustan Unilever Limited, σχεδιάζει να ξεκινήσει μια σειρά από εμπορικές διαπραγματεύσεις και για το λόγο αυτό έχει μπει σε συζητήσεις με ανθρώπους που έχουν εξειδίκευση σε αυτά τα σχέδια. Σύμφωνα με πληροφορίες, το μερίδιό της εκτιμάται στα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η GSK πήρε το μερίδιο της Unilever ως μέρος της πώλησης της Horlicks – μια συμφωνία που έκλεισε μόλις αυτόν τον μήνα. Τον Δεκέμβριο του 2018, η GSK συμφώνησε να πουλήσει τη μάρκα ενεργειακών ποτών στην Unilever.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας η GSK πήρε ένα ποσοστό από την ινδική αυτή την εταιρία.  Από την πρώτη στιγμή, η φαρμακοβιομηχανία, όταν υπέγραψε τη συμφωνία, είχε στο πίσω μέρος τους μυαλού της – ως πρόθεσή της να πουλήσει το μερίδιο με την πάροδο του χρόνου.

Η GSK δεν έχει λάβει την τελική της απόφαση σχετικά με το χρονοδιάγραμμα της πώλησης μεριδίων και θα μπορούσε να διατηρήσει τις μετοχές της εν αναμονή των συνθηκών της αγοράς, αναφέρει το Bloomberg.
Τα νέα έρχονται καθώς οι εταιρείες παγκοσμίως αντιμετωπίζουν προκλήσεις από την πανδημία COVID-19. Την Τετάρτη, η GSK προειδοποίησε ότι παρά την απόδοσή της μέχρι στιγμής φέτος, η πανδημία COVID-19 είναι μια «πολύ δυναμική και αβέβαιη κατάσταση» και οι κίνδυνοι παραμένουν. Αυτοί οι κίνδυνοι περιλαμβάνουν διαταραχές στην κατασκευή και τις κλινικές δοκιμές, όρια πρόσβασης των ασθενών και άλλα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Ανάγκη για ισορροπημένη εφαρμογή της νέας οδηγίας της ΕΕ για τα αστικά λύματα

Τα στελέχη και οι εργαζόμενοι της AstraZeneca Ελλάδας κινούνται 100% με ηλεκτρικά οχήματα

svg%3E svg%3E
Αφιέρωμα στον Διαβήτη healthwebgr svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

H Nestle μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών-Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό

Η Nestlé μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών της για το έτος καθώς αγωνίζεται να ανακτήσει το μερίδιο αγοράς της, αφού οι υψηλότερες τιμές εξέτρεψαν τους καταναλωτές από την αγορά επώνυμων προϊόντων.Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό;

ALS: Ενημέρωση για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση από το ΑΧΕΠΑ και Αιγινήτειο Νοσοκομείο

Σημαντική πρωτοβουλία για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση (ALS) από την οικογένεια Τζίκα της ELVIAL με κορυφαίους επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Ελλάδα υποδέχθηκε πρόσφατα έναν από τους κορυφαίους ερευνητές παγκοσμίως στον τομέα της Πλάγιας Αμυοτροφικής Σκλήρυνσης  (ALS), τον καθηγητή James Berry, MD, MPH, από το Harvard, υπεύθυνο του τμήματος ALS στο Νοσοκομείο […]

Unilever:Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού.Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία

Τιμητική βράβευση της Sanofi Ελλάδας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για τη συμβολή της στην Έρευνα και Ανάπτυξη

Τιμητική διάκριση στην καινοτόμο βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας απένειμε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), σε αναγνώριση της ισχυρής επένδυσης της εταιρείας στην Έρευνα και Ανάπτυξη, στο πλαίσιο των κλινικών μελετών που διεξάγει σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου.

Η CSL Behring παρουσιάζει την εκστρατεία «Οδύσσεια» και ρίχνει φως στο Κληρονομικό Αγγειοοίδημα

Aναγνωρίζοντας την ανάγκη για αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το Κληρονομικό Αγγειοοίδημα (ΚΑΟ), η CSL Behring Hellas εγκαινιάζει τη νέα της εκστρατεία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Οδύσσεια» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ασθενών «Κληρονομικό Αγγειοοίδημα Ελλάδας».

Ν. Μπακατσέλος στο 23ο Ετήσιο Συνεδρίου Healthworld οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας

Οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας της χώρας: Η συνεργασία της πολιτικής ηγεσίας με τον ιδιωτικό τομέα, Η στήριξη της καινοτομίας .Ψηφιακός μετασχηματισμός

Close Icon