Επιχειρηματικά

Πως η τηλεϊατρική αλλάζει την υγειονομική περίθαλψη

Πως η τηλεϊατρική αλλάζει την υγειονομική περίθαλψη
Η Telehealth θα μπορούσε να εξοικονομήσει εκατομμύρια δολάρια στο χώρο της υγειονομικής περίθαλψης. Ένα παράδειγμα είναι η Call9, μια υπηρεσία υγειονομικής περίθαλψης με τεχνολογία αιχμής, η οποία παρέχει άμεση φροντίδα σε ασθενείς με εξειδικευμένες νοσηλευτικές εγκαταστάσεις. Το μοντέλο Call9 είναι να προσφέρει τηλεθεραπεία στους ασθενείς με την άνεση των κρεβατιών τους. Η εταιρεία εκκίνησης θα […]

Η Telehealth θα μπορούσε να εξοικονομήσει εκατομμύρια δολάρια στο χώρο της υγειονομικής περίθαλψης. Ένα παράδειγμα είναι η Call9, μια υπηρεσία υγειονομικής περίθαλψης με τεχνολογία αιχμής, η οποία παρέχει άμεση φροντίδα σε ασθενείς με εξειδικευμένες νοσηλευτικές εγκαταστάσεις.

Το μοντέλο Call9 είναι να προσφέρει τηλεθεραπεία στους ασθενείς με την άνεση των κρεβατιών τους. Η εταιρεία εκκίνησης θα ξεκινήσει το SNF Assist. Πρόκειται για μια πλατφόρμα δεδομένων περίθαλψης ασθενών, η οποία ενσωματώνεται με ηλεκτρονικά ιατρικά αρχεία για να παρέχει στα νοσηλευτικά σπίτια αναλυτικά στοιχεία, επιτρέποντάς τους να έχουν ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με τις λειτουργικές και ιατρικές αποφάσεις.

Το SNF Assist αρχικά προσφέρεται δωρεάν από την 1η Μαρτίου 2019 στα πρώτα 500 νοσοκομεία που θα υπογράψουν. Παρέχει τις απαραίτητες διευκολύνσεις ώστε να μπορούν να βελτιώσουν τη φροντίδα για αυτόν τον ευάλωτο, συχνά υποεξυπηρετημένο πληθυσμό ασθενών. Να λαμβάνουν αποφάσεις που οδηγούν σε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και χαμηλότερο κόστος για αυτούς και για όσους πληρώνουν· και – αν δεν το χρησιμοποιούν ήδη – κάνουν το πρώτο βήμα προς την τηλεϊατρική.

Πώς άλλαξε η υγειονομική περίθαλψη τα τελευταία πέντε χρόνια;

Ο Δρ Tim Peck: Η μεγαλύτερη αλλαγή που συνέβη και η οποία συνεχίζει να παραμένει, είναι η στροφή προς τη φροντίδα που βασίζεται στην αξία. Το παραδοσιακό μοντέλο αμοιβής για υπηρεσίες φροντίδας – δηλαδή πληρωμή σε παρόχους με βάση το ποσό των “υπηρεσιών” που παρέχουν στον ασθενή – ενθαρρύνει μόνο τις υπηρεσίες. Με πολλούς ανθρώπους, ιδιαίτερα με τον πληθυσμό των ασθενών που φροντίζουμε σε νοσοκομεία, τη διεξαγωγή κάθε δοκιμής και τη διεξαγωγή κάθε διαδικασίας, μπορεί στην πραγματικότητα να είναι επιζήμια για την υγεία και την ποιότητα ζωής των ασθενών. Η στροφή προς την αξία αφορά στη γνώση του ασθενούς και στην παροχή φροντίδας που ικανοποιεί τις επιθυμίες και τις ανάγκες τους.

Ποιες τεχνολογίες διαταράσσουν περισσότερο την υγειονομική περίθαλψη;

Από το 2000 έως το 2017 δεν θεσπίστηκε καμία ομοσπονδιακή νομοθεσία σχετικά με την τηλεϊατρική στις ΗΠΑ. Τους τελευταίους 6 μήνες εισήχθησαν 5 νομοσχέδια που υποστηρίζουν τους μηχανισμούς αποζημίωσης για τηλεϊατρική μέσω της Medicare – της μεγαλύτερης ασφαλιστικής επιχείρησης παγκοσμίως. Αυτοί οι λογαριασμοί έχουν εισαχθεί επειδή η αξία της φροντίδας των ασθενών όπου έχουν αποδειχθεί και η περαιτέρω χρηματοδότηση μέσω του Medicare θα υπερκεράσει τη διαταραχή της τηλεϊατρικής με τρόπο που θα είναι πολύ θετικός για τον ασθενή και το σύστημα υγειονομικής περίθαλψης.

Τι είναι “telehealth” ή “τηλεϊατρική”;

Η τηλεϊατρική είναι μια λύση στο πρόβλημα της πρόσβασης σε ιατρούς. Ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιείται η τηλεϊατρική μπορεί να περιλαμβάνει οτιδήποτε από έναν γιατρό πρωτοβάθμιας περίθαλψης που συνδέει μαζί σας στο κινητό σας επειδή έχετε ένα κρύο, σε μια πολύ ολοκληρωμένη πλατφόρμα τεχνολογίας – όπως έχουμε στο Call9 – που επιτρέπει στον ιατρό να βλέπει τον ασθενή, να δουν το ιατρικό ιστορικό και τα ζωτικά τους στοιχεία, να εντοπίσουν τον ασθενή εξ αποστάσεως μέσω επιτόπιου EKG, τηλεμετρίας, υπερήχων σε πραγματικό χρόνο, εργαστηρίων κλίνης που έχουν ως αποτέλεσμα δύο λεπτά κλπ. και άμεση περίθαλψη στον ασθενή μέσω ενός πρώτου ανταποκριτή στο χώρο χαμηλότερη ρύθμιση κόστους.

Πώς βοηθά αυτό να προσεγγίσει περισσότερους ανθρώπους;

Με τον τρόπο που λειτουργεί η πλατφόρμα του Call9, ο γιατρός είναι σε θέση να κινείται άψογα από το δωμάτιο 1 στο νοσοκομείο x στο δωμάτιο 2 στο νοσοκομείο και τα νοσοκομεία μπορούν να βρίσκονται σε διαφορετικές καταστάσεις. Εξακολουθούμε να ασκούμε επείγουσα και κριτική φροντίδα σε ένα γηροκομείο – κάτι που δεν έχει γίνει ποτέ πριν – και αυτό γιατί η τηλεϊατρική μας επιτρέπει να φέρουμε την Επείγουσα Ιατρική στο νοσοκομείο της νοσηλείας.

Μήπως η telehealth φέρνει εξοικονόμηση κόστους;

Σε περίπου 80% των συναντήσεων ασθενών μας, είμαστε σε θέση να θεραπεύσουμε τους ασθενείς στο νοσοκομειακό κρεβάτι τους. Κάθε φορά που αποφεύγουμε μια περιττή νοσοκομειακή μεταφορά, εξοικονομούμε ασφαλισμένους (ή φορολογούμενους) μεταξύ $ 10k και $ 30k. Η αντιμετώπιση των ατόμων σε ρυθμίσεις χαμηλότερου κόστους μπορεί να προσφέρει τεράστιες οικονομίες στο σύστημα και αξία για τον ασθενή.