Επιχειρηματικά

Οι ψηφιακές διαφημίσεις ‘συνταγή’ επιτυχίας των φαρμακοβιομηχανιών

Οι ψηφιακές διαφημίσεις ‘συνταγή’ επιτυχίας των φαρμακοβιομηχανιών
Οι δαπάνες διαφήμισης του φαρμακευτικού κλάδου συνεχίζουν να αυξάνονται σε όλο τον κόσμο, με το WARC (World Advertising Research Center) να προβλέπει αύξηση 4,9% παγκοσμίως το 2021. Η μεγαλύτερη αλλαγή στον κλάδο; Η κίνηση προς τα ψηφιακά μέσα. Όσον αφορά τη διαφήμιση, η φαρμακοβιομηχανία ήταν πάντα προσεκτική λόγω κανονισμών και συμμόρφωσης. Μόλις τη δεκαετία του […]

Οι δαπάνες διαφήμισης του φαρμακευτικού κλάδου συνεχίζουν να αυξάνονται σε όλο τον κόσμο, με το WARC (World Advertising Research Center) να προβλέπει αύξηση 4,9% παγκοσμίως το 2021. Η μεγαλύτερη αλλαγή στον κλάδο; Η κίνηση προς τα ψηφιακά μέσα.

Όσον αφορά τη διαφήμιση, η φαρμακοβιομηχανία ήταν πάντα προσεκτική λόγω κανονισμών και συμμόρφωσης. Μόλις τη δεκαετία του 1990 οι εταιρείες φαρμάκων έστρεψαν την προσοχή τους σε μεμονωμένους καταναλωτές σε έντυπες, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις. Σήμερα, οι ΗΠΑ και η Νέα Ζηλανδία είναι οι μόνες χώρες που επιτρέπουν ακόμη και την απευθείας διαφήμιση των καταναλωτών για φαρμακευτικές μάρκες.

Τα τελευταία χρόνια, οι φαρμακοβιομηχανίες κλίνουν στις ψηφιακές στρατηγικές τους. Οι αμερικανοί διαφημιζόμενοι για την υγειονομική περίθαλψη και τα φαρμακευτικά προϊόντα αύξησαν τις δαπάνες τους για ψηφιακές διαφημίσεις κατά 12,7% το 2018, σύμφωνα με την Emarketer. Την επόμενη χρονιά, οι μάρκες των φαρμακευτικών προϊόντων ανέκαμψαν τις ψηφιακές δαπάνες τους κατά 20,1% στα 3,62 δισεκατομμύρια δολάρια.

Αν και η τηλεόραση υπήρξε ανέκαθεν ηγετική θέση στη φαρμακοβιομηχανία για την προσέγγιση του μαζικού κοινού , οι μάρκες των φαρμάκων αναζητούν όλο και περισσότερο έδαφος διαδικτυακά για να προσθέσουν ένα επίπεδο εξατομίκευσης στις καμπάνιες τους. Οι τοποθετήσεις για κινητά και εντός εφαρμογής έχουν αλλάξει το παιχνίδι για τα φαρμακευτικά προϊόντα και οι μονάδες συμμετοχής όπως η ανταλλαγή αξιών απέδωσαν ιδιαίτερα ισχυρά αποτελέσματα.

Η ανταλλαγή αξιών είναι ένας ισχυρός τρόπος διανομής βίντεο και επώνυμου περιεχομένου, επειδή είναι ουσιαστικά απαλλαγμένο από απάτες και χωρίς διακοπές. Αυτές οι τοποθετήσεις επιτρέπουν στους χρήστες να επιλέγουν ενεργά να αλληλεπιδράσουν με μια επωνυμία με αντάλλαγμα ψυχαγωγία, σημεία, Wi-Fi ή άλλο ψηφιακό περιεχόμενο. Στην ψηφιακή διαφημιστική ομάδα Jun Group, οι πελάτες των φαρμακευτικών προϊόντων βλέπουν κατά μέσο όρο ποσοστό ολοκλήρωσης βίντεο 95% για βίντεο 30 δευτερολέπτων με ποσοστά αφοσίωσης 1,5%.

Το 2020, τόσο οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης (HCP) όσο και οι ασθενείς τους περνούν το χρόνο τους παίζοντας παιχνίδια για κινητά.

Τον Φεβρουάριο, η Jun Group ερεύνησε τα είδη κοινού εντός της εφαρμογής για να κατανοήσει τις συνήθειες και τις προτιμήσεις τους σχετικά με τα παιχνίδια για κινητά . Βρήκαν ότι το 82% των HCP παίζουν παιχνίδια για κινητά καθημερινά, με το 64,5% να λέει ότι παίζουν πολλές φορές την ημέρα. Οι ασθενείς αποκάλυψαν επίσης ότι τα παιχνίδια για κινητά είναι η επίσκεψή τους στο γραφείο του γιατρού. Το 57,3% των καταναλωτών δηλώνουν ότι παίζουν παιχνίδια για κινητά ενώ περιμένουν το ραντεβού του γιατρού, έναντι 15% που παρακολουθούν τηλεόραση / βίντεο και 15% που διαβάζουν εφημερίδες / περιοδικά. Σκεφτείτε την τελευταία φορά που είχατε 15 λεπτά να σκοτώσετε στην αίθουσα αναμονής.

Τα εμπορικά σήματα της φαρμακοβιομηχανίας στρέφονται σωστά στην ψηφιακή διαφήμιση. Καταλαβαίνουν τη σημασία της συνάντησης του κοινού τους με τους όρους του κοινού – είτε πρόκειται για διαφήμιση banner σε ιστότοπο είτε για διαφήμιση βίντεο 30 δευτερολέπτων σε παιχνίδι για κινητά. Η βιομηχανία έχει γίνει ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους της ψηφιακής διαφήμισης και θα συνεχίσει να αποκομίζει τα οφέλη καθώς πλησιάζουμε το 2021.