Επιχειρηματικά

Η Takeda πουλά μονάδα υγείας για 2,3 δισ. δολάρια

Η Takeda πουλά μονάδα υγείας για 2,3 δισ. δολάρια

Μετά από μήνες φημών, η Takeda αποκάλυψε μια συμφωνία για την πώληση της ιαπωνικής επιχείρησης για την υγεία των καταναλωτών στο Blackstone Group. Το αμερικανικό κατάστημα ιδιωτικών επενδύσεων θα μπορούσε να πληρώσει 242 δισεκατομμύρια JPY (2,3 δισεκατομμύρια δολάρια) για την επιχείρηση, βοηθώντας την ιαπωνική φαρμακοβιομηχανία να επιτύχει το στόχο εκποίησης 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων και να εξοφλήσει το χρέος από την εξαγορά της Shire. Η πραγματική τιμή θα προσαρμοστεί ανάλογα με το καθαρό χρέος και το κεφάλαιο κίνησης, δήλωσε η Takeda.

Η τρέχουσα διεύθυνση και το εργατικό δυναμικό της μονάδας θα παραμείνουν μετά την εξαγορά, η οποία αναμένεται να κλείσει έως τις 31 Μαρτίου, σύμφωνα με την Takeda. «Η εν λόγω επιχειρηματική κίνηση θα παρέχει στην [Takeda Consumer Healthcare Company] την κυριότητα, τους πόρους και τη στρατηγική εστίαση για να συνεχίσει να ευδοκιμεί και να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών, ενώ παράλληλα ενισχύει τη στρατηγική εστίαση και τη δέσμευση της Takeda για οικονομική πειθαρχία και μετατρέπει την επιστήμη σε φάρμακα που αλλάζουν τη ζωή, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Takeda Christophe Weber.

Όπως σκοπεύει να κάνει η GlaxoSmithKline με την κοινοπραξία Pfizer για την υγεία των καταναλωτών, η Blackstone στοχεύει να πάρει το πρώην επιχειρηματικό κοινό της Takeda σε περίπου πέντε χρόνια, δήλωσε στο Bloomberg, ο Atsuhiko Sakamoto, ανώτερος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ιδιωτικών μετοχών.

«Έχασε κάποιο μερίδιο αγοράς τα τελευταία χρόνια λόγω έλλειψης επενδύσεων και νέων προϊόντων. Θέλουμε να το θέσουμε σε καλό δρόμο για αυτοσυντηρούμενη ανάπτυξη», δήλωσε ο Bloomberg, δήλωσε ο Sakamoto. H εταιρεία ιδιωτικών μετοχών από την πλευρά της, στοχεύει να επενδύσει 50 δισεκατομμύρια JPY για να ενισχύσει την απόδοση της επιχείρησης μέσω των δικτύων πωλήσεών της και να λανσάρει νέα προϊόντα.

Τα έσοδα από την εξωχρηματιστηριακή επιχείρηση μειώθηκαν τα τελευταία χρόνια. Κατά τη χρήση που έληξε στις 31 Μαρτίου 2018, οι πωλήσεις της ανήλθαν σε 79,9 δισεκατομμύρια JPY. Μειώθηκε στα 64,1 δισεκατομμύρια JPY τους επόμενους 12 μήνες και έπειτα στα 60,9 δισεκατομμύρια JPY το οικονομικό έτος που έληξε τον Μάρτιο 2020.

Από τη στιγμή που η μονάδα OTC χωρίστηκε σε ξεχωριστή επιχείρηση τον Απρίλιο του 2017, ο ανταγωνισμός σε αυτήν την αγορά έχει αυξηθεί, σημείωσε η Takeda, προσθέτοντας ότι η μονάδα χρειάζεται ένα «πολύ πιο ευέλικτο επιχειρηματικό μοντέλο» για να ενισχύσει την ανταπόκρισή της στην αγορά. Η Takeda προφανώς δεν είναι ο καλύτερος ιδιοκτήτης της, δεδομένου ότι η εταιρεία επικεντρώνεται τώρα σε πέντε βασικούς επιχειρηματικούς τομείς σε επώνυμα συνταγογραφούμενα φάρμακα.

Η Takeda, για να μειώσει το χρέος της, υπέγραψε συμφωνίες για την πώληση μη βασικών περιουσιακών στοιχείων σε διάφορες περιοχές, συμπεριλαμβανομένων άλλων χωρών της Ασίας-Ειρηνικού, της Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής, των κρατών της Ρωσικής Κοινοπολιτείας και της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

250.000 ασθενείς πάσχουν από ψωρίαση στην Ελλάδα

Τριπλή βράβευση της AstraZeneca για την καμπάνια «Η Δύναμη του μΑΖί»

Μην αμελείς την θεραπεία σου για τον καρκίνο του προστάτη

'' Τηρούμε αποστάσεις…αλλά όχι από τον γιατρό μας '', είναι το κεντρικό μήνυμα της εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που υλοποιεί η Astellas Ελλάδος. Στόχος της εκστρατείας είναι η παρότρυνση των ασθενών με καρκίνο του προστάτη να επισκεφθούν τον εξειδικευμένο γιατρό τους και να συνεχίσουν με συνέπεια τη θεραπεία τους.

Φέτος φέρσου έξυπνα - Εμβολιάσου έγκαιρα

Για την ευαισθητοποίηση του κοινού και την κατανόηση  της αναγκαιότητας εμβολιασμού των ευπαθών ομάδων αλλά και την χρήση μάσκας, ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος ξεκινάει εκστρατεία ενημέρωσης .

«Γράμματα από ένα καλύτερο μέλλον» : Νέα εκστρατεία για την πανδημία από την Novartis

«Γράμματα από ένα καλύτερο μέλλον» είναι το moto της νέας κοινωνικής εκστρατείας της Novartis Hellas για το δεύτερο κύμα της πανδημίας Covid-19 που βρίσκεται σε εξέλιξη στην Ελλάδα .

AstraZeneca διάκριση: Έλαβε Bronze βραβείο για το πρόγραμμα «Προστατεύουμε το περιβάλλον… με πράξεις!»

Bronze βραβείο απέσπασε η AstraZeneca στα φετινά Environmental Awards για το πρόγραμμα περιβαλλοντικής προστασίας «Προστατεύουμε το περιβάλλον… με πράξεις!» λαμβάνοντας Bronze βραβείο στην ενότητα “Organization and Process Innovation” και την κατηγορία “Environmental CSR”.