Επιχειρηματικά

Η AbbVie ένα βήμα πριν την συγχώνευση με την Allergan για 63 δις δολάρια

Η AbbVie ένα βήμα πριν την συγχώνευση με την Allergan για 63 δις δολάρια

Της Νικολέτας Ντάμπου

Η AbbVie μπορεί να εργάζεται  μέσω του COVID-19, αλλά προχωρά και με την συγχώνευση της Allergan κάνοντας απολογισμό των προϊόντων που έχουν πληγεί από την καραντίνα. Στο επίκεντρο βρίσκονται και τα προϊόντα αισθητικής  της Allergan που έχουν πληγεί, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος της AbbVie, Rick Gonzalez, εκτιμά ότι οι πελάτες είναι έτοιμοι και μπορούν να επιστρέψουν γρήγορα για αισθητικές θεραπείες.

Με τον εγκλεισμό στα σπίτια, πολλά γραφεία που διαχειρίζονται τα αισθητικά προϊόντα της Allergan παρέμειναν για μεγάλο διάστημα κλειστά και δεν εκτελούσαν εργασίες, δήλωσε ο Gonzalez. Ωστόσο,η AbbVie – η οποία αναμένεται να κλείσει την συγχώνευση των 63 δισεκατομμυρίων δολαρίων αυτό το μήνα – είναι πεπεισμένη ότι η διαταραχή «ενώ είναι σημαντική, θα είναι παροδική».

Για να καταλήξουν σε αυτό το συμπέρασμα, οι AbbVie και Allergan εξέτασαν την ύφεση του 2008 και του 2009, καθώς και πρώιμα στοιχεία μέχρι στιγμής από την ανάκαμψη του COVID-19 στην Κίνα, καθώς και μια σειρά άλλων παραγόντων. Οι εταιρείες χρειάστηκαν «σημαντικό χρονικό διάστημα» και εξέτασαν επίσης τη δυναμική της προσφοράς και της ζήτησης, καθώς και τον πιθανό ανταγωνισμό, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος.

Τα δεδομένα της Allergan δείχνουν ότι οι περισσότεροι πελάτες αισθητικής δεν περιμένουν να επηρεαστούν οικονομικά από την πανδημία. 50 % από αυτούς έχουν εισοδήματα άνω των 150.000 $ ετησίως, δήλωσε ο Γκονζάλες, και το 60% εργάζονται για εταιρείες.

Συνολικά, το 80% της πελατειακής βάσης αισθητικής είπε ότι η πανδημία δεν θα επηρεάσει – ή θα είχε ελάχιστη επίδραση – στο εισόδημα των νοικοκυριών, σύμφωνα με στοιχεία που ανέφερε ο Gonzalez. Οι περισσότεροι είπαν ότι θα επαναπρογραμματίσουν ραντεβού λίγο μετά το άνοιγμα των καταστημάτων. «Οι καταναλωτές έχουν έντονη επιθυμία να επανεκκινήσουν τις θεραπείες και έχουν την οικονομική ικανότητα να το κάνουν», δήλωσε ο Gonzalez.

Μετά την οικονομική κατάρρευση 2008-2009, ο τομέας της αισθητικής είδε μια «πολύ έντονη ανάκαμψη σε σχήμα V», είπε και το πεδίο αυξήθηκε ταχύτερα μετά την κρίση από ό, τι πριν. Και φέτος στην Κίνα, το 86% των γραφείων που διαχειρίζονται τα προϊόντα έχουν ανοίξει ξανά μετά την πανδημία COVID-19, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος.

Η κυκλοφορία των ασθενών στην Κίνα είναι περίπου 55% αυτής πριν από την πανδημία και ο όγκος των θεραπειών είναι ελαφρώς κάτω από τα μισά επίπεδα πριν από το COVID-19. Αυτές οι συγκρίσεις «φαίνονται αρκετά ενθαρρυντικές», πρόσθεσε. Φυσικά, υπάρχουν πολλά περισσότερα για την AbbVie από την εξαγορά της Allergan. Η εταιρεία λανσάρει νέα φάρμακα ανοσολογίας τα Skyrizi και Rinvoq, τα οποία σημείωσαν ισχυρά κέρδη πριν από την καραντίνα. Το Skyrizi δημιούργησε 300 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο, ενώ το Rinvoq συγκέντρωσε 86 εκατομμύρια δολάρια.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

#ZeroStigma : Νίκησε τον φόβο του στίγματος και κάνε την εξέταση για τον HIV

Νέα εποχή για το Κέντρο Μαστού της Κλινικής ΛΗΤΩ

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Διεθνής συνεργασία της φαρμακευτικής Boehringer Ingelheim με την Google

Boehringer Ingelheim Google: Η γερμανική φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με την Google, για την έρευνα και την εφαρμογή κβαντικής υπολογιστικής και τεχνητής νοημοσύνης στη φαρμακευτική έρευνα και ανάπτυξη.

GENESIS Pharma: 26 Νοεμβρίου - Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τη Σιδηροπενία

GENESIS Pharma: Μια ημέρα αφιερωμένη στη μεγάλη σημασία του σιδήρου για την υγεία και ευεξία μας και τα συμπτώματα της σιδηροπενίας που δεν πρέπει να αγνοούμε. Η ενημερωτική ιστοσελίδα www.takeironseriously.com/el συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζουμε για τη σημασία του σιδήρου και διαθέτει ένα εύχρηστο Ευρετήριο Συμπτωμάτων.

Ας μιλήσουμε για την Κατάθλιψη

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Janssen Ελλάδος διοργάνωσε επιστημονική ενημέρωση και συζήτηση για τη νόσο της κατάθλιψης, φέρνοντας στο επίκεντρο το κοινωνικό και οικονομικό κόστος της νόσου.

Janssen: Για 2η χρονιά στοχεύει στην ενημέρωση & ευαισθητοποίηση για την Πνευμονική Αρτηριακή Υπέρταση

Δώσε ανάσα στη ζωή σου: Η Janssen Ελλάδος, φαρμακευτική εταιρεία του ομίλου της Johnson & Johnson, αφοσιωμένη στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των ασθενών για τη νόσο της Πνευμονικής Αρτηριακής Υπέρτασης (ΠΑΥ) δημιούργησε την καμπάνια «ΔΩΣΕ ΑΝΑΣΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ» υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Πνευμονικής Υπέρτασης (ΕΕΜΠΥ) και του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών & Φροντιστών με Πνευμονική Υπέρταση.

Δράση Δενδροφύτευσης της Novo Nordisk Hellas σε συνεργασία με την ΑΜΚΕ We4all

Η Novo Nordisk Hellas στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος «Circular for Zero» καθώς και της ευαισθητοποίησης του γενικού πληθυσμού της χώρας σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του μέλλοντος, την Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2021, πραγματοποίησε την 1η δράση δενδροφύτευσης της εταιρείας.

Οι εργαζόμενοι της Lavipharm έγιναν MDA Runners για 12η χρονιά στον Αυθεντικό Μαραθώνιο

Lavipharm: Φορώντας την μπλούζα του MDA Ελλάς, Σωματείου Φροντίδας Ατόμων με Νευρομυϊκές Παθήσεις, συμμετείχαν με δύναμη ψυχής, θέληση και καλή διάθεση στο αθλητικό αυτό γεγονός με παγκόσμια εμβέλεια με στόχο να μεταδώσουν το μήνυμα της συμπερίληψης των ανθρώπων με νευρομυϊκές παθήσεις στον αθλητισμό και της ισότιμης ενσωμάτωσής τους στην κοινωνία.

Ισχυρή συμμετοχή της Lavipharm στην μεγαλύτερη διεθνή διοργάνωση Φαρμάκου

Η Lavipharm συμμετείχε στη CPhI Worldwide 2021, τη μεγαλύτερη έκθεση στον κλάδο της φαρμακευτικής βιομηχανίας παγκοσμίως, η οποία φέρνει σε επαφή χιλιάδες επαγγελματίες και προμηθευτές φαρμάκων από όλο τον κόσμο. Η έκθεση υλοποιήθηκε στο Μιλάνο από τις 9 έως τις 11 Νοεμβρίου και διαδικτυακά από τις 25 Οκτωβρίου έως τις 19 Νοεμβρίου 2021.