Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Σημαντική διάκριση για την Novo Nordisk Hellas

Σημαντική διάκριση για την Novo Nordisk  Hellas

Μια «χάλκινη» επιβράβευση για το «Πάμε Αιγαίο!… για να αλλάξουμε το διαβήτη» στα Health Care Awards!

Η Novo Nordisk Hellas απέσπασε μια ακόμα σημαντική διάκριση για φέτος, καθώς κατέκτησε το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Εκστρατεία ενημέρωσης/ευαισθητοποίησης/πρόληψης» με την πρωτότυπη καμπάνια της «Πάμε Αιγαίο!… για να αλλάξουμε το διαβήτη» στα «Healthcare Business Awards», που διοργάνωσε για πρώτη φορά η Boussias Communications.

Στόχος της διοργάνωσης είναι να αναδείξει και να επιβραβεύσει την επιχειρηματική αριστεία, την καινοτομία, τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες και τις βέλτιστες πρακτικές των επιχειρήσεων, φορέων και οργανισμών του κλάδου της Υγείας.

Η βράβευση έρχεται σαν μια επιπλέον αναγνώριση του συστηματικού έργου της Novo Nordisk Hellas στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας, επιβεβαιώνοντας για μια ακόμα φορά τη δέσμευση της εταιρείας εδώ και περισσότερα από ενενήντα χρόνια, να προωθεί την αλλαγή και να συμβάλλει στην καταπολέμηση του διαβήτη καθώς και άλλων χρόνιων νοσημάτων. Έμπνευση της παραμένει πάντα το κουράγιο των ανθρώπων που ζουν με το διαβήτη και γνώμονάς της η υποστήριξη της ελληνικής κοινωνίας σε εποχές σαν και αυτή.

Η καμπάνια που ξεκίνησε την Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη του 2014 με ένα ταξίδι από τον Πειραιά στην Καβάλα δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς την συνέργεια της Hellenic Sea Ways που αφουγκράστηκε και αγκάλιασε θερμά μια καινοτόμα ιδέα για ενημέρωση των επιβατών της, για την μάστιγα του διαβήτη. Ατού της καμπάνιας είναι οι μετρήσεις σακχάρου «εν πλω». Πέρυσι ήταν η χρονιά της Μυτιλήνης και φέτος η καμπάνια θα ξεκινήσει από την Σάμο.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Συνεχίζεται η πανελλαδική ενημέρωση για την ψωρίαση ''Ώρα να το ξεκαθαρίσουμε''

Το Χρυσό Μετάλλιο Αξίας του Δήμου της Αθήνας απενεμήθει στον κ. Αναστασιάδη

250.000 ασθενείς πάσχουν από ψωρίαση στην Ελλάδα

Την  διεθνή εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης «More than my skin» για την ψωριασική  νόσο παρουσιάζει στην Ελλάδα η Novartis Hellas. Με επίκεντρο τα εμφανή και αφανή συμπτώματα της νόσου, το κεντρικό μήνυμα της εκστρατείας είναι «Αναγνωρίζουμε αυτό που φαίνεται. Φροντίζουμε και για αυτό που δεν φαίνεται».

Μην αμελείς την θεραπεία σου για τον καρκίνο του προστάτη

'' Τηρούμε αποστάσεις…αλλά όχι από τον γιατρό μας '', είναι το κεντρικό μήνυμα της εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που υλοποιεί η Astellas Ελλάδος. Στόχος της εκστρατείας είναι η παρότρυνση των ασθενών με καρκίνο του προστάτη να επισκεφθούν τον εξειδικευμένο γιατρό τους και να συνεχίσουν με συνέπεια τη θεραπεία τους.

Φέτος φέρσου έξυπνα - Εμβολιάσου έγκαιρα

Για την ευαισθητοποίηση του κοινού και την κατανόηση  της αναγκαιότητας εμβολιασμού των ευπαθών ομάδων αλλά και την χρήση μάσκας, ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος ξεκινάει εκστρατεία ενημέρωσης .

«Γράμματα από ένα καλύτερο μέλλον» : Νέα εκστρατεία για την πανδημία από την Novartis

«Γράμματα από ένα καλύτερο μέλλον» είναι το moto της νέας κοινωνικής εκστρατείας της Novartis Hellas για το δεύτερο κύμα της πανδημίας Covid-19 που βρίσκεται σε εξέλιξη στην Ελλάδα .

AstraZeneca διάκριση: Έλαβε Bronze βραβείο για το πρόγραμμα «Προστατεύουμε το περιβάλλον… με πράξεις!»

Bronze βραβείο απέσπασε η AstraZeneca στα φετινά Environmental Awards για το πρόγραμμα περιβαλλοντικής προστασίας «Προστατεύουμε το περιβάλλον… με πράξεις!» λαμβάνοντας Bronze βραβείο στην ενότητα “Organization and Process Innovation” και την κατηγορία “Environmental CSR”.

Η ΠΕΦ χορηγός κοινωνικού μηνύματος του ΠΙΣ

Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος: Ευχαριστεί όλο το ιατρικό προσωπικό με ένα spot. Η ελληνική φαρμακοβιομηχανία δίπλα στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό στη μάχη κατά της πανδημίας και στέλνει το δικό της μήνυμα. “Από την έναρξη της πανδημίας, οι γιατροί και νοσηλευτές σε όλα τα νοσοκομεία και τις πρωτοβάθμιες δομές υγείας της χώρας, δίνουν καθημερινά μια σκληρή […]

Demo φαρμακευτική : Πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας «Είναι Ευθύνη Μας»

”Είναι Ευθύνη μας” τιτλοφορείται το πρόγραμμα  κοινωνικής Υπευθυνότητας της DEMO ΑΒΕΕ. Για όγδοη χρονιά υποστήριξε την Ομάδα Αιγαίου στον   26ο Διάπλου Αιγαίου Πελάγους  . Στο πλαίσιο του προγράμματος Κοινωνικής Υπευθυνότητας της DEMO ΑΒΕΕ το οποίο τιτλοφορείται «Είναι Ευθύνη μας» και σύμφωνα με τη στρατηγική της να στηρίζει τα μικρά νησιά του Αιγαίου, η DEMO για […]