Top News

Μπερσίμης: Οι υπηρεσίες του ΕΟΠΥΥ γίνονται καλύτερες

Μπερσίμης: Οι υπηρεσίες του ΕΟΠΥΥ γίνονται καλύτερες
«Οι υπηρεσίες του οργανισμού γίνονται καλύτερες και αντιμετωπίζουμε τις μελλοντικές προκλήσεις σε συνεργασία με τον ΕΦΚΑ» δήλωσε ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ κ. Σωτήρης Μπερσίμης , χθες σε συνέδριο . Ο κ. Μπερσίμης εξήγησε ότι «η ανασυγκρότηση του οργανισμού βασίστηκε σε ένα τριετές πλάνο. Στόχος ήταν η βελτίωση των υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης του πολίτη». Υπάρχουν […]

«Οι υπηρεσίες του οργανισμού γίνονται καλύτερες και αντιμετωπίζουμε τις μελλοντικές προκλήσεις σε συνεργασία με τον ΕΦΚΑ» δήλωσε ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ κ. Σωτήρης Μπερσίμης , χθες σε συνέδριο .

Ο κ. Μπερσίμης εξήγησε ότι «η ανασυγκρότηση του οργανισμού βασίστηκε σε ένα τριετές πλάνο. Στόχος ήταν η βελτίωση των υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης του πολίτη».
Υπάρχουν δύο πυλώνες οι οποίοι καλύπτουν την κοινωνική ασφάλιση: ο ΕΦΚΑ και ο ΕΟΠΥΥ.

Έχει γίνει στρατηγικό σχέδιο για την ανασυγκρότηση του ΕΟΠΥΥ και σκοπεύουμε μέσα από τη βελτίωση των οικονομικών του οργανισμού σε συνδυασμό με τον έλεγχο των δαπανών να βελτιώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών προς τον πολίτη. Θέλουμε να πετύχουμε εξασφάλιση ισότιμης πρόσβασης σε υπηρεσίες υγείας, φαρμακευτική περίθαλψη, πρόσβαση των πολιτών σε ιατροτεχνολογική καινοτομία και περιορισμό της προκλητής ζήτησης. Το 2016 τα οικονομικά του οργανισμού ήταν καλύτερα από το 2015 ενώ το 2017 μέχρι σήμερα δείχνει καλύτερο από το 2016. Έχουμε καταφέρει να μειώσουμε τα ληξιπρόθεσμα χρέη, ενώ έχει υπάρξει αύξηση της χρηματοδότησης των νοσοκομείων του ΕΣΥ κατά 35%.
Εκτιμάται ότι στο τέλος του 2017 θα υπάρξει 200 εκατ. όφελος για τον Οργανισμό, ο οποίος αποζημειώνει μέχρι σήμερα 25.000 παρόχους, οι οποίοι προβλέπεται τα επόμενα χρόνια να ανέλθουν σε 35.000.

Αναφερόμενος στις δράσεις εν εξελίξει του Οργανισμού, μίλησε για διευκόλυνση πρόσβασης του πολίτη σε καλύτερες υπηρεσίες υγείας, οικονομική διευκόλυνση του πολίτη μέσω της προμήθειας του αναγκαίου για την υγεία του, χωρίς προπληρωμή από τον ίδιο και αναμονή για την αποζημίωση, καθώς και τη δημιουργία νέων συμβάσεων για τους παρόχους.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα του ΕΟΠΥΥ αυτή τη στιγμή παραμένει η έλλειψη προσωπικού καθώς μόλις 1300 άνθρωποι εργάζονται μόνο στο Οργανισμό για να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες.

Σε ερώτηση που τέθηκε από τον Πρόεδρο του ΣΦΕΕ αναφορικά με τον ορίζοντα αποπληρωμής των ληξιπρόθεσμων του 2017, ο κ. Μπερσίμης τόνισε την πρόθεση για συνέπεια απέναντι στους προμηθευτές, ενώ υπογράμμισε τη βαρύτητα που δίνει ο ΕΟΠΥΥ στον έλεγχο των δαπανών. Όπως χαρακτηριστικά είπε έχει χρησιμοποιηθεί ακόμα και τεχνολογία ανάλυσης εικόνας, ενώ έχουν κληθεί σε απολογία 500 γιατροί μέχρι σήμερα.
Επίσης, έχουμε μεγάλους αριθμούς ασφαλισμένων και παρόχων και γι’ αυτό συνεχίζουμε τη διαδικασία της τελικής εκκαθάρισης.

Επαναπροσδιορίζουμε τη σχέση με τους παρόχους υγείας και μειώνουμε την προκλητή ζήτηση υγείας και προχωρούμε στη σταδιακή εφαρμογή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης σε όλες τις υπηρεσίες του οργανισμού. Οι νέες συμβάσεις με τους παρόχους γίνονται ηλεκτρονικά και διευκολύνεται τόσο ο πάροχος που δεν χρειάζεται να πληρώνει, όσο και ο ασφαλισμένος που δεν χρειάζεται πλέον η φυσική του παρουσία σε πολλές διαδικασίες.