Αυτοφροντίδα

Αυτοπεποίθηση: 7 Συμβουλές για να ενισχύσετε την αυτοπεποίθησή σας

Αυτοπεποίθηση: 7 Συμβουλές για να ενισχύσετε την αυτοπεποίθησή σας

Αυτοπεποίθηση: Εδώ είναι οι επτά συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την αυτοπεποίθησή σας.

Εάν αισθάνεστε χαμηλή αυτοεκτίμηση, εάν δεν θέλετε να σηκωθείτε και να εργαστείτε ξανά για τον σκοπό σας και εάν πιστεύετε ότι δεν είστε σε θέση να επιτύχετε έναν στόχο. σου λείπει η αυτοπεποίθηση. Η αυτοπεποίθηση είναι το θάρρος να εργάζεσαι για έναν σκοπό με όλο το πάθος και με πίστη στον εαυτό σου. Οι άνθρωποι που το στερούνται χάνουν το κίνητρο να ζήσουν για έναν στόχο. Αρχίζουν να πιστεύουν ότι δεν θα μπορέσουν να κάνουν τίποτα σπουδαίο στη ζωή τους. Εάν έχετε νιώσει έτσι, αυτό το άρθρο είναι για εσάς. Εδώ είναι οι επτά συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την αυτοπεποίθησή σας.

7 Συμβουλές για να ενισχύσετε την αυτοπεποίθησή σας

  • Πηγαίνετε για ένα γρήγορο κίνητρο. Για να αρχίσετε να εργάζεστε για την αυτοπεποίθησή σας, θα πρέπει να βρείτε έναν ισχυρό σκοπό. Μερικές φορές, έχουμε ξεχάσει τον στόχο που θέλουμε να επιδιώξουμε. Η σκέψη για τα τελικά αποτελέσματα των προσπαθειών σας θα σας δώσει το κίνητρο να εργαστείτε για αυτό. Έτσι, το πρώτο βήμα είναι να σκεφτείς το αποτέλεσμα. Η γοητεία σε αυτόν τον στόχο θα σας δώσει τον λόγο να συγκεντρώσετε την αυτοεκτίμησή σας.
  • Πιστέψτε στην ικανότητά σας να βελτιώνεστε. Κάθε άτομο σε αυτόν τον κόσμο γεννιέται με την ικανότητα να εργάζεται για τον εαυτό του και να προσπαθεί για αυτό που θέλει. Εάν πιστεύετε ότι δεν έχετε αυτή την ικανότητα. πες στον εαυτό σου ότι είναι ψέμα. Επιπλέον, έχετε φτάσει σε αυτό το στάδιο της ζωής σας αφού περάσατε από μια διαδικασία. Σε αυτή τη διαδικασία της ζωής, έχετε μάθει και βελτιωθεί. Αυτό απαιτείται για την επίτευξη ενός στόχου. Οπότε, πιστέψτε στον εαυτό σας γιατί μόνο εσείς μπορείτε να πετύχετε αυτό που ονειρεύεστε.
  • Θέστε μικρές προκλήσεις. Για να νιώσετε καλά και ολοκληρωμένοι, ξεκινήστε βάζοντας μικρές προκλήσεις για τον εαυτό σας. Αυτοί ονομάζονται επίσης μικρο-στόχοι. Βάζεις μικρούς στόχους για την καθημερινότητά σου και σημειώνεις έναν έλεγχο στο ημερολόγιο όταν τους πετυχαίνεις. Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε. Για παράδειγμα, η ολοκλήρωση ενός κεφαλαίου σε μια μέρα, η λήψη ογδόντα τοις εκατό βαθμών σε ένα κουίζ ή η συνεχής μελέτη για δύο ώρες. Η επίτευξή τους θα σας δώσει μια αίσθηση ολοκλήρωσης και θα αρχίσετε να πιστεύετε περισσότερο στις δυνατότητές σας.
  • Πάρτε την αποτυχία χαλαρά. Η αποτυχία είναι μέρος της ζωής. Οι άνθρωποι που αποθαρρύνονται από τις αποτυχίες είναι δειλοί. Και δεν είσαι αυτός. Επομένως, πάρτε την αποτυχία εύκολα και μην τη φοβάστε. Αντίθετα, προσπαθήστε σκληρά και αποτυγχάνετε γρήγορα. Αυτό θα σας δώσει περισσότερες ευκαιρίες μάθησης από τους ανθρώπους που δεν προσπαθούν καθόλου. Οπότε, πιστέψτε στην προσπάθεια και τη σκληρή δουλειά, όχι να κερδίσετε. Αυτό είναι που θα σας οδηγήσει στους μεγαλύτερους στόχους σας. Φανταστείτε μια ζωή όπου δεν κάνετε μεγάλα βήματα επειδή φοβάστε την αποτυχία. Δεν μαθαίνεις τίποτα και χάνεις κάθε ευκαιρία που μπορεί να σε πάει πιο κοντά στη ζωή των ονείρων σου.
  • Επιμείνετε στη ρουτίνα. Όταν έχετε ορίσει μια ρουτίνα για τον εαυτό σας, μην κάνετε πίσω. Οι στόχοι που πετυχαίνεις καθημερινά χτίζουν την αυτοπεποίθησή σου και το να μην τους πετυχαίνεις κάνει το αντίθετο. Έτσι, δεν θέλετε να καταστρέψετε όλη τη δουλειά που έχετε κάνει για να βελτιώσετε την απόδοσή σας στη ζωή. Σιγά σιγά θα φτάσεις στο στάδιο που είναι ο ιδανικός σου εαυτός, όπου πιστεύεις στον εαυτό σου και στην ικανότητά σου να πετύχεις ό,τι θέλεις.
  • Συνεχίστε να μετράτε τα επιτεύγματά σας. Δώστε στον εαυτό σας αρκετή αξία ώστε κάθε επίτευγμά σας να μετράει. Εμείς, επιδιώκοντας την επίτευξη ενός μεγάλου στόχου, αγνοούμε τους καθημερινούς μας αγώνες της ζωής και δεν επαινούμε ποτέ τον εαυτό μας γι’ αυτό. Βλέπετε, η κοινωνία μας είναι ήδη αρκετά σκληρή ώστε να μην λαμβάνει υπόψη τις προσπάθειές μας. Δεν χρειάζεται να παίξετε αυτόν τον ρόλο για τον εαυτό σας. Σκεφτείτε κάθε επίτευγμά σας, επιβραβεύστε και επαινέστε τον εαυτό σας για αυτό.
  • Να είστε δίπλα στους ανθρώπους που εκτιμούν τον αγώνα σας .Αυτό είναι το πιο σημαντικό. Δεν θέλετε να βρίσκεστε γύρω από τους ανθρώπους που συνεχίζουν να βρίσκουν ελαττώματα στη δουλειά σας. Είναι απλώς έξτρα άνθρωποι, με τους οποίους δεν χρειάζεται να συνεννοούμαστε στη ζωή μας. Εμείς, οι άνθρωποι, χρειαζόμαστε επαίνους από τους άλλους. Ανεξάρτητα από το πόσο δυνατοί και πόσο ανεξάρτητοι γινόμαστε, η αυτοπεποίθησή μας πηγάζει από το τι πιστεύουν οι άνθρωποι για εμάς. Η αρνητική ενέργεια αφαιρεί τις δυνατότητές μας. Για να μην το αφήσετε να συμβεί, να είστε δίπλα σε ανθρώπους που εκτιμούν τους αγώνες σας. Θα αυξήσουν την αυτοπεποίθησή σας.

Χωρίς αμφιβολία, πολλοί εξωτερικοί παράγοντες συμβάλλουν στην αυτοπεποίθησή μας, η πραγματική επιρροή προέρχεται από μέσα. Αν πιστεύουμε στον εαυτό μας, μπορούμε να παραμείνουμε δυνατοί ακόμα και όταν επηρεαζόμαστε από την αποδοκιμασία των άλλων για εμάς. Συνεχίστε, λοιπόν, να εργάζεστε προς την κατεύθυνση που έχετε επιλέξει για τον εαυτό σας και θα έρθει μια μέρα που όχι τα λόγια σας αλλά το επίτευγμά σας θα κάνουν τους άλλους να πιστέψουν σε εσάς.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Γιατί η αυτοφροντίδα είναι σημαντική για την υγεία σας

Μάθετε πώς να φροντίζετε τον εαυτό σας

Πόσες κατηγορίες αυτοφροντίδας υπάρχουν;

Ποια είναι τα τέσσερα είδη διαλογισμού;

Έχετε πλήρη συνείδηση ή το μυαλό σας βρίσκεται στα σύννεφα;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς αποκτάται η ευημερία στη ζωή μας;

Αυτοφροντίδα: Ακολουθούν μερικοί αποτελεσματικοί και δοκιμασμένοι τρόποι που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την ευημερία σας.

Συμβουλές για μια καλύτερη ζωή

Self care: Υπάρχουν μερικές συμβουλές που λειτουργούν για την πλειοψηφία των ανθρώπων και θα σας βοηθήσουν να αρχίσετε να καταλαβαίνετε πώς να φροντίζετε τον εαυτό σας.

Οι πολλές ώρες εργασίας είναι συναισθηματικά ανθυγιεινές

Υγεία ευεξία: Έρευνες δείχνουν ότι η εργασία αργά συμβάλλει στην εξάντληση, τη χαμηλή καρδιαγγειακή υγεία, την υψηλή αρτηριακή πίεση και τις κακές διατροφικές συνήθειες, την αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ, κατάθλιψη και συχνότητα εμφάνισης διαβήτη.