Αυτοφροντίδα

Ανθεκτικότητα: Χτίστε την αυτοπεποίθησή σας με αυτοφροντίδα

Ανθεκτικότητα: Χτίστε την αυτοπεποίθησή σας με αυτοφροντίδα

Ανθεκτικότητα: Η ανθεκτικότητα είναι η ικανότητα να προσαρμόζεστε καλά ενόψει αντιξοοτήτων, όπως όταν αντιμετωπίζετε προσωπικά ή οικογενειακά ζητήματα, σοβαρές ανησυχίες για την υγεία, εργασιακό άγχος, ανησυχίες για τα χρήματα ή άλλες δυσκολίες.

Η ανθεκτικότητα είναι η ικανότητα να προσαρμόζεστε καλά ενόψει αντιξοοτήτων, όπως όταν αντιμετωπίζετε προσωπικά ή οικογενειακά ζητήματα, σοβαρές ανησυχίες για την υγεία, εργασιακό άγχος, ανησυχίες για τα χρήματα ή άλλες δυσκολίες. Είναι η ικανότητα να ξεπερνάτε τις προκλήσεις. Καλό θα ήταν να ακολουθήσετε κάποιους τρόπους για να φροντίσετε τον εαυτό σας για να ενισχύσετε την ανθεκτικότητά σας.

  • Κάντε ουσιαστικές συνδέσεις. Οι ισχυροί δεσμοί με την οικογένεια, τους φίλους, τους συναδέλφους και τις ομάδες της κοινότητας σας βοηθούν να βρείτε την κοινωνική και συναισθηματική υποστήριξη που χρειάζεστε για να ανακάμψετε από αναποδιές ή απογοητεύσεις. Αφιερώστε χρόνο για τις πιο στενές σας σχέσεις.  Προσπαθήστε να δειπνήσετε μαζί ως οικογένεια όσο το δυνατόν περισσότερο.
  • Περάστε χρόνο με άτομα που σας αρέσουν και κάνοντας πράγματα που σας αρέσει να κάνετε. Αφιερώστε χρόνο για να είστε με φίλους. Συνδεθείτε με τους συναδέλφους σας για καφέ, μεσημεριανό γεύμα ή μια αναζωογονητική βόλτα. Περάστε επιπλέον χρόνο με το κατοικίδιο ζώο σας εάν έχετε.
  • Μιλήστε για αυτό που περνάτε με τους άλλους. Η οικογένεια, οι φίλοι και οι συνάδελφοι μπορούν να αποτελέσουν μια μόνιμη πηγή συναισθηματικής υποστήριξης. Περάστε χρόνο με ομοϊδεάτες. Ακόμη και όταν οι περιστάσεις φαίνονται πέρα ​​από τον έλεγχό σας, η σύνδεση με άλλους που αισθάνονται παρόμοια μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία ενός σημαντικού δεσμού. Ιδέες για τρόπους διαχείρισης, ανάληψης δράσης ή αντιμετώπισης μπορεί να προκύψουν από τέτοιους δεσμούς, κάνοντας αυτό θα σας κάνει να αισθάνεστε λιγότερο μόνοι.
  • Δώστε προσοχή στη σωματική σας αυτοφροντίδα κάνοντας την άσκηση προτεραιότητα.  Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε περιόδους προκλήσεων. Προσπαθήστε να κάνετε τουλάχιστον 30 λεπτά άσκησης που θα σας κάνει να αναπνεύσετε με διαφορετικό ρυθμό είτε πρόκειται για περπάτημα, κολύμπι, ποδηλασία, γυμναστική ή μαζί με ένα βίντεο άσκησης ή ακόμα και έντονες δουλειές στο σπίτι. Ακολουθήστε μια υγιεινή διατροφή. Αποφύγετε το πρόχειρο φαγητό και γρήγορο φαγητό και περιορίστε την ποσότητα αλκοόλ που πίνετε γιατί με την πάροδο του χρόνου, εξαντλεί την ενέργεια και την αντοχή σας.

 

Ακολουθήστε καλές πρακτικές ύπνου καθιερώνοντας μια ρουτίνα πριν τον ύπνο και προσπαθήστε να την τηρήσετε. Μπορεί να είναι τόσο απλό όσο να ακούτε απαλή μουσική, να πίνετε ένα φλιτζάνι τσάι από βότανα, να απενεργοποιείτε τις ηλεκτρονικές συσκευές σας περίπου μία ώρα πριν πάτε για ύπνο ή να κάνετε μπάνιο και μετά να σβήνετε τα φώτα την ίδια ώρα κάθε βράδυ. Προσπαθήστε να μην παρακολουθείτε προγράμματα ή εκπομπές που είναι ενοχλητικά ή πολύ διεγερτικά, καθώς μπορεί να είναι δύσκολο να απενεργοποιήσετε τον εγκέφαλό σας. Προσπαθήστε να ξεφορτώσετε αυτό που έχετε στο μυαλό σας πριν πάτε για ύπνο.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Σταματήστε να τιμωρείτε το σώμα σας πιέζοντάς το υπερβολικά

Πώς η γιόγκα ενισχύει την ψυχική υγεία των ανδρών

Αγκαλιάστε τον εαυτό σας ακόμα κι όταν γίνεστε μαμά

H εμπειρία του στρες κατά τον χρόνο που προηγείται της οξείας λοίμωξης covid διαδραματίζει βασικό ρόλο στην ανάπτυξη της νόσου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ρευματικές παθήσεις: Άσκηση και η ΓΣ θεραπεία μειώνουν την κόπωση

Φλεγμονώδεις ρευματικές παθήσεις: Η σωματική δραστηριότητα και οι θεραπείες γνωστικής συμπεριφορικής προσέγγισης μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την κόπωση σε άτομα με παθήσεις όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα, η αξονική σπονδυλίτιδα και ο λύκος, σύμφωνα με μια νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Aberdeen.

Το κρύο είναι σύμμαχός σας στην απώλεια βάρους-Μελέτη

Μεταβολικό σύνδρομο: Η έκθεση σε χαμηλές θερμοκρασίες μπορεί να λύσει το πρόβλημα της χρόνιας φλεγμονής που σχετίζεται με την παχυσαρκία, ενώ βελτιώνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη και την ανοχή στη γλυκόζη, μέσω της ενεργοποίησης του καφέ λίπους.

Οφέλη της άσκησης στην εγκυμοσύνη

Αθλητισμός: Η τακτική άσκηση και η διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας βοηθούν να παραμείνετε υγιείς και σε φόρμα. Η άσκηση επιτρέπει επίσης τη σωστή στάση του σώματος και μειώνει τις ενοχλήσεις όπως ο πόνος στην πλάτη και ο λήθαργος.

Άτομα με Πάρκινσον στρέφονται στην πυγμαχία για να επιβραδύνουν την ασθένεια

Μποξ αυτοφροντιδα: Η νόσος του Πάρκινσον μπορεί να προκαλέσει επιδείνωση των κινητικών δεξιοτήτων, της ισορροπίας, της ομιλίας και των αισθητηριακών λειτουργιών και δεν υπάρχει θεραπεία, γεγονός που καθιστά τον αγώνα για την επιβράδυνση της εξέλιξής του υψηλή προτεραιότητα για τους ασθενείς.

Πώς θα αντιμετωπίσετε τα εγκαύματα από τον ήλιο;

Ηλιακό Έγκαυμα: Τους καλοκαιρινούς μήνες, πολλοί άνθρωποι καίγονται από τον ήλιο. Αυτό συμβαίνει λόγω μειωμένης εφαρμογής αντηλιακού. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να φροντίσετε τα εγκαύματα αυτά.

Οφέλη της κολύμβησης για την υγεία, σύμφωνα με το CDC

Κολύμβηση: Μόλις δυόμισι ώρες αερόβιας σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, όπως κολύμπι, ποδηλασία ή τρέξιμο, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, αναφέρουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.