Αυτοφροντίδα

Αυτοπεποίθηση: Πιστέψτε στον εαυτό σας με τρόπο θετικό & ωφέλιμο

Αυτοπεποίθηση: Πιστέψτε στον εαυτό σας με τρόπο θετικό & ωφέλιμο

Αυτοπεποίθηση: Δημιουργήστε ένα δίχτυ προστασίας για εσάς, καλλιεργώντας την αυτοπεποίθησή σας με τρόπο θετικό και ωφέλιμο.

Αυτοπεποίθηση σημαίνει να πιστεύεις στον εαυτό σου και στις ικανότητές σου. Ακούγεται απλό, αλλά μπορεί να είναι πολύ δύσκολο να γίνει. Και φυσικά μπορεί να υπάρχουν κάποια θέματα ψυχικής υγείας που μπορούν να επηρεάσουν το πώς αισθανόμαστε για τον εαυτό μας. Υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να κερδίσετε πίσω την χαμένη σας αυτοπεποίθηση. Αν πάλι δυσκολεύεστε να τα κάνετε, τότε θα ήταν μία πολύ καλή ιδέα να ζητήσετε βοήθεια από τον κατάλληλο επαγγελματία.

  1. Ανασκόπηση επιτυχιών

Φτιάξτε μια λίστα με όλα τα πράγματα για τα οποία είστε περήφανοι στη ζωή σας. Όπως για παράδειγμα τις τελευταίες σας εξετάσεις που είχαν καλά αποτελέσματα ή μία επιτυχία στη δουλειά σας. Κρατήστε τη λίστα πάντα μαζί σας και προσθέστε σε αυτήν όποτε κάνετε κάτι για το οποίο είστε περήφανοι. Όταν έχετε χαμηλή εμπιστοσύνη, βγάλτε τη λίστα και χρησιμοποιήστε τη για να υπενθυμίσετε στον εαυτό σας όλα τα φοβερά πράγματα που έχετε κάνει. Τα επιτεύγματά σας είναι μοναδικά για εσάς γι’αυτό να μην τα συγκρίνετε με τα επιτεύγματά των άλλων.

  1. Σκεφτείτε πράγματα στα οποία είστε καλοί

Όλοι έχουν δυνάμεις και ταλέντα όπως και εσείς, γι’αυτό γράψτε μια λίστα. Αν αναγνωρίσετε σε τι είστε καλοί, προσπαθήσετε να τα αξιοποιήσετε και θα αρχίσετε να αποκτάτε εμπιστοσύνη στις ικανότητές σας. Ρωτήστε και άλλους ανθρώπους σε τι πιστεύουν ότι είστε καλοί και προσθέστε και αυτά τα ταλέντα.

  1. Βάλτε στόχους

Θέστε ορισμένους στόχους και σκεφτείτε τι πρέπει να κάνετε για να τους πετύχετε. Στοχεύστε αρχικά σε μικρά πράγματα που μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε εμπιστοσύνη στην ικανότητά σας να ολοκληρώσετε πράγματα. Μπορούν ακόμη να είναι και το στόλισμα μιας τούρτας ή και ο προγραμματισμός μιας βραδιάς με φίλους.

  1. Μιλήστε

Δεν πρόκειται ποτέ να νιώσετε αυτοπεποίθηση εάν έχετε αρνητισμό και πιστεύετε ότι δεν είστε καλοί. Σκεφτείτε και μιλήστε με τον εαυτό σας για το πώς μπορεί αυτό να επηρεάσει την αυτοπεποίθησή σας. Αντιμετωπίστε τον εαυτό σας όπως θα κάνατε με τον καλύτερο σας φίλο και ευχαρίστησε τον καθημερινά.

  1. Αποκτήστε ένα χόμπι

Προσπαθήστε να βρείτε κάτι για το οποίο είστε πραγματικά παθιασμένοι. Μπορεί να είναι φωτογραφία, σπορ, μαγείρεμα ή τρέξιμο! Όταν καταλάβετε ποιο είναι το πάθος σας, δεσμευτείτε ότι θα αφιερώσετε χρόνο για να το δοκιμάσετε. Ως αποτέλεσμα, είναι σίγουρο ότι θα δημιουργήσετε τις απαραίτητες δεξιότητες πιο γρήγορα.

Δεν γεννήθηκε κανείς με αυτοπεποίθηση. Η αυτοπεποίθηση γεννιέται με τον καιρό και καλλιεργείται σταδιακά. Γι’ αυτό με δουλειά και επιμονή όλοι μπορούν να την αποκτήσουν και να απολαύσουν τα οφέλη της.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τι είναι η οικοθεραπεία και πώς βοηθά τα παιδιά;

Τι μας προσφέρει η αυτοάμυνα μακροπρόθεσμα;

Tα παιδιά που ασκούνται από μικρά είναι πιο πιθανό να ωριμάσουν σε σωματικά δραστήριους ενήλικες

Τρόποι να διατηρούμε τον έλεγχο όταν κάποιος προσπαθεί να μας επιβληθεί

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Κάντε την οικονομική ευεξία μέρος του σχεδίου αυτοφροντίδας σας

Budgeting: Το οικονομικό άγχος μπορεί να μετατραπεί σε σωματικές παθήσεις, όπως καρδιακές παθήσεις και κακή έκβαση για άλλες ασθένειες. Τα χρήματα είναι επίσης μια από τις κύριες αιτίες διαζυγίων.

Πώς να αντιμετωπίσετε το πρήξιμο στην κοιλιά

Πρήξιμο κοιλιά: Οι ασκήσεις, τα συμπληρώματα και τα μασάζ μπορούν να βοηθήσουν στη γρήγορη μείωση του φουσκώματος και οι απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής μπορούν να αποτρέψουν την επανεμφάνισή του.

7 Tips για τη φροντίδα του εαυτού σας

Ηρεμία και χαλάρωση: Προσθέστε στο πρόγραμμά σας τη φροντίδα του εαυτού σας και γίνετε εσείς η προτεραιότητά σας. Μάθετε εδώ πώς θα το καταφέρετε αυτό.

Το πρώτο lockdown αύξησε τη δημιουργικότητά μας

Κορωνοϊός ψυχική υγεία: Τα lockdown για τον COVID-19 μπορεί να έχουν περιορίσει πολλούς ανθρώπους στα σπίτια τους, αλλά νέα έρευνα δείχνει ότι αυτά τα όρια δεν εμπόδισαν τους ανθρώπους να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους. Θα μπορούσε αυτή η δημιουργικότητα να έχει τροφοδοτηθεί από άγνωστα συναισθήματα ή, ίσως, περισσότερο ελεύθερο χρόνο; 

Πρόγραμμα άσκησης βοηθά τους ηλικιωμένους να αυτοεξυπηρετούνται

Αθλητισμός: Ποτέ δεν είναι αργά για να ξεκινήσετε την άσκηση -- και οι σωστές δραστηριότητες μπορεί να σας βοηθήσουν να παραμείνετε ανεξάρτητοι και να αυτοεξυπηρετείστε ακόμη και σε μεγάλη ηλικία.

Γνωρίστε τα μυστικά για ένα ανώδυνο και χαλαρωτικό ξύρισμα

Ξύρισμα ποδιών: Μπορεί το ξύρισμα να αποτελεί τον πιο ανώδυνο τρόπο για την απομάκρυνση των τριχών, αλλά συχνά προκαλούνται μολύνσεις και ξηροδερμία. Ας αποφύγουμε τους τραυματισμούς κι ας μάθουμε τους τρόπους που θα μας κάνουν να έχουμε ένα τέλειο και λείο αποτέλεσμα.