Pin It

Απαλλαγείτε από τη ρινική συμφόρηση με μία τεχνική πιεσοθεραπείας.


Η ρινική συμφόρηση είναι ένα πρόβλημα υγείας το οποίο προκύπτει όταν οι βλεννογόνοι της ρινικής κοιλότητας παρουσιάζουν φλεγμονή με αποτέλεσμα την εμφάνιση μικροβίων και αλλεργιών. Μπορεί να προέλθει από πολλούς και διάφορους παράγοντες και μπορεί να γίνει τόσο ενοχλητική ώστε να μας εμποδίζει να ολοκληρώσουμε τις καθημερινές μας δραστηριότητες.


Ανάλογα με την αιτία της ρινικής συμφόρησης, θα πρέπει να βρείτε ένα σωστό τρόπο για να καταπολεμήσετε και να ανακουφιστείτε πλήρως από τα συμπτώματά της. Ωστόσο, χάρη σε μια τεχνική πιεσοθεραπείας μπορείτε να ανακουφιστείτε σε μόλις ένα λεπτό.


Αν και μπορεί να σας φαίνεται απίστευτο, η αλήθεια είναι ότι δεν είναι αδύνατο χάρη σε μια τεχνική πιεσοθεραπείας που προέρχεται από την παραδοσιακή κινεζική ιατρική. Στην πραγματικότητα, αυτή η απλή τεχνική βοηθά στην ανακούφιση από πολλά είδη πόνου ενώ παράλληλα βοηθά στο άνοιγμα των ρινικών κοιλοτήτων.


Η πιεσοθεραπεία είναι μια πολύ αποτελεσματική μέθοδος η οποία περιλαμβάνει την πίεση σε συγκεκριμένα σημεία του σώματος με τις άκρες των δαχτύλων σας και στη συνέχεια την απελευθέρωσή τους. Αυτή την τεχνική θα πρέπει να την εφαρμόζετε τρεις φορές την ημέρα ώστε να έχει αποτέλεσμα.


Σημείο πίεσης 1. Ο λοβός του αυτιού: Κάνετε απαλό μασάζ στους λοβούς των αυτιών σας 10 φορές.


Σημείο πίεσης 2. Πίσω από το λοβό του αυτιού, στο κάτω μέρος του λοβού και ακριβώς κάτω από το χόνδρο: Πιέστε και απελευθερώστε 10 φορές, χωρίς να ασκείτε άμεση πίεση στο χόνδρο.


Σημείο πίεσης 3. Πάνω από τη γέφυρα της μύτης, ανάμεσα στα φρύδια: Ασκείστε ελάχιστη πίεση στο συγκεκριμένο σημείο του προσώπου σας για ένα λεπτό. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για να εξασφαλίσετε ότι τα ιγμόρειά σας δεν θα παρουσιάσουν φλεγμονή και δεν θα ξεραθούν.


Σημείο πίεσης 4. Κάτω από τα μάγουλα, επίπεδα με την κόρη του ματιού: Πιέστε και απελευθερώστε αυτό το σημείο του προσώπου σας. Αυτό το σημείο του προσώπου συμβάλλει στη διάνοιξη των ιγμορείων για την καταπολέμηση της ρινικής συμφόρησης.


Σημείο πίεσης 5. Το κάτω μέρος των ρουθουνιών: Τοποθετήστε τις άκρες των δαχτύλων σας κάτω από τα ρουθούνια σας, πιέστε ελαφρώς κάνοντας κυκλικές κινήσεις και επαναλάβετε 10 φορές

Pin It