Επιστημονικά Νέα

Ινδία: Επανασχεδιάζουν τα προφυλακτικά για να… πουλήσουν!

Ινδία: Επανασχεδιάζουν τα προφυλακτικά για να… πουλήσουν!
Το πρόβλημα του υπερπληθυσμού προσπαθούν να εξαλείψουν στην Ινδία, κάνοντας πιο… σέξι τα κουτιά των προφυλακτικών, έτσι ώστε να προσελκύσουν τους… πελάτες! Μπορεί ο ρυθμός ανάπτυξης του πληθυσμού να έχει πέσει στο 1,24% σε σχέση με την περασμένη δεκαετία, όμως το πρόβλημα του υπερπληθυσμού παραμένει. Μέχρι το 2025 υπολογίζεται πως η Ινδία θα ξεπεράσει την […]

Το πρόβλημα του υπερπληθυσμού προσπαθούν να εξαλείψουν στην Ινδία, κάνοντας πιο… σέξι τα κουτιά των προφυλακτικών, έτσι ώστε να προσελκύσουν τους… πελάτες!

Μπορεί ο ρυθμός ανάπτυξης του πληθυσμού να έχει πέσει στο 1,24% σε σχέση με την περασμένη δεκαετία, όμως το πρόβλημα του υπερπληθυσμού παραμένει. Μέχρι το 2025 υπολογίζεται πως η Ινδία θα ξεπεράσει την Κίνα σε πληθυσμό αγγίζοντας τον αστρονομικό αριθμό των 1,4 δισεκατομμυρίων κατοίκων.

Οι Αρχές προσπαθούν να βρουν τρόπους για να μειώσουν τον ρυθμό αύξησης του πληθυσμού. Γι’ αυτό και τώρα επικεντρώνονται στην διαφοροποίηση των συσκευασιών των προφυλακτικών!

Αυτό που σκέφτονται στην Ινδία, είναι ν’ αντικαταστάσουν την εντελώς βαρετή λευκή συσκευασία με τα πολλά γράμματα και να χρησιμοποιήσουν εικόνες ελκυστικών γυναικών ή ανδρών για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των πελατών.

Η κυβέρνηση μοιράζει 650 εκατομμύρια προφυλακτικά κάθε χρόνο στο πλαίσιο της εν λόγω καμπάνιας, προκειμένου να βάλει το ασφαλές σεξ στη ζωή των Ινδών.

«Τα κυβερνητικά προφυλακτικά είναι μια αηδία», λέει ο Βινόντ Ποντάρ, οδηγός ταξί στο Νέο Δελχί. «Χρειαζόμαστε και αισθητική αλλαγή αλλά και ποιοτική».

Το πρόβλημα στην προκειμένη περίπτωση γίνεται αντιληπτό πως είναι και ποιοτικό. Τα προφυλακτικά που προσφέρει η κυβέρνηση έναντι περίπου 3 αμερικανικών σεντς δεν είναι και ιδιαίτερα ασφαλή. Την ίδια ώρα, άλλη γνωστή εταιρία προσφέρει προφυλακτικά ανώτερης ποιότητας στην τιμή των 20 σεντς, κάτι που δεν συμφέρει σε καμία περίπτωση τους Ινδούς χρήστες.

Έτσι λοιπόν μέσα στους επόμενους μήνες η κρατική εταιρία που έχει αναλάβει το έργο θα εξετάσει συγκεκριμένες εικόνες μέσω έρευνας που θα προσελκύουν το κοινό, έτσι ώστε ν’ αυξηθούν οι πωλήσεις και κατά συνέπεια οι ασφαλείες συνευρέσεις.