Επιστημονικά Νέα

Εκπαίδευση Νοσηλευτών: Καλύτερες οι επιδόσεις μέσω εικονικής πραγματικότητας έναντι των επιδόσεων σε εσωτερικούς ασθενείς

Εκπαίδευση Νοσηλευτών: Καλύτερες οι επιδόσεις μέσω εικονικής πραγματικότητας έναντι των επιδόσεων σε εσωτερικούς ασθενείς
Οι μέσες βαθμολογίες για τους μαθητές στην ομάδα εκπαίδευσης εικονικής πραγματικότητας ήταν υψηλότερες για όλους τους τομείς απόδοσης, με ιδιαίτερα αξιοσημείωτες βελτιώσεις στους υποτομείς ελέγχου λοιμώξεων, αρχικής αξιολόγησης και οξυγονοθεραπείας σε σύγκριση με την ομάδα που εκπαιδεύτηκε στην κλινική.

Εκπαίδευση Νοσηλευτών: Οι νοσηλευτές που εκπαιδεύτηκαν μέσω εικονικής πραγματικότητας είχαν καλύτερες επιδόσεις από εκείνες νοσηλευτών που εκπαιδεύτηκαν με κλινική εκπαίδευση σε εσωτερικούς ασθενείς Αναζητώντας νέες τακτικές για να φιλοξενήσουν ένα μεγαλύτερο φοιτητικό σώμα και να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις του εργατικού δυναμικού, οι σχολές νοσηλευτικής αναπτύσσουν νέες προσεγγίσεις για τη βελτιστοποίηση της μάθησης, τη συμμετοχή των εκπαιδευομένων και την παροχή μεθόδων για τη διασφάλιση της ικανότητας σε μελλοντικούς αποφοίτους νοσηλευτικής.  Μια πρόσφατη μελέτη από την Bethany Cieslowski, αναπληρώτρια καθηγήτρια Νοσηλευτικής, και τους συνεργάτες της διαπίστωσε ότι η καθηλωτική εκπαίδευση εικονικής πραγματικότητας (VR) έχει αποδειχθεί ότι είναι εξίσου αποτελεσματική με την ενδονοσοκομειακή εκπαίδευση για μαθητές που μαθαίνουν να παρέχουν φροντίδα σε παιδιατρικούς ασθενείς οξείας φροντίδας. Η απόδοση των φοιτητών νοσηλευτών που υποβλήθηκαν σε καθηλωτική εκπαίδευση εικονικής πραγματικότητας βρέθηκε να είναι συνολικά καλύτερη από εκείνη των ομολόγων τους που έλαβαν κλινική εκπαίδευση σε εσωτερικούς ασθενείς.

Η μελέτη δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Κλινική Προσομοίωση στη Νοσηλευτική (Clinical Simulation in Nursing) τον Φεβρουάριο του 2023. “Η χρήση της εικονικής πραγματικότητας συνεχίζει να αυξάνεται στην κλινική νοσηλευτική πρακτική. Ωστόσο, τα υπάρχοντα στοιχεία σχετικά με την εικονική πραγματικότητα, ειδικά την καθηλωτική εικονική πραγματικότητα, είναι περιορισμένα. Αυτά τα προκαταρκτικά αποτελέσματα προσφέρουν υπόσχεση και καταδεικνύουν τις δυνατότητες της καθηλωτικής εικονικής πραγματικότητας στο μέλλον της νοσηλευτικής εκπαίδευσης και προετοιμασία του εργατικού δυναμικού του μέλλοντος», είπε η Cieslowski. Οι μέσες βαθμολογίες για τους μαθητές στην ομάδα εκπαίδευσης εικονικής πραγματικότητας ήταν υψηλότερες για όλους τους τομείς απόδοσης, με ιδιαίτερα αξιοσημείωτες βελτιώσεις στους υποτομείς ελέγχου λοιμώξεων, αρχικής αξιολόγησης και οξυγονοθεραπείας σε σύγκριση με την ομάδα που εκπαιδεύτηκε στην κλινική. Δεν υπήρχαν σημαντικές διαφορές μεταξύ των ομάδων στην εστιασμένη αξιολόγηση, τη χορήγηση φαρμάκων και την αξιολόγηση. Οι συνολικές βαθμολογίες απόδοσης ήταν σημαντικά υψηλότερες για την ομάδα VR. Η πιλοτική μελέτη μικτών μεθόδων χωρίς τυχαιοποίηση εξέτασε την αποτελεσματικότητα ενός εκπαιδευτικού προγράμματος προσομοίωσης VR για την αντικατάσταση της παιδιατρικής κλινικής πρακτικής για ένα δείγμα ευκολίας φοιτητών νοσηλευτικής κατώτερου επιπέδου.

Tanya Haas, επίκουρη καθηγήτρια νοσηλευτικής. Kyeung Mi Oh, αναπληρωτής καθηγητής νοσηλευτικής. Kathleen Chang, επίκουρη καθηγήτρια Νοσηλευτικής, και η Cheryl Oetjen, προσωρινή διευθύντρια της Σχολής Νοσηλευτικής ήταν επίσης μέρος της ερευνητικής ομάδας.