Αιματολογία

Νέα παγκόσμια εκστρατεία για την αιμορροφιλία

Νέα παγκόσμια εκστρατεία για την αιμορροφιλία
  «Γνωρίστε τον ήρωα» ( ‘Meet the HERO‘) τιτλοφορείται μία νέα παγκόσμια εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού η οποία θα αναδείξει τους πραγματικούς ΗΡΩΕΣ με αφορμή τον εορτασμό της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας Αιμορροφιλίας σήμερα 17 Απριλίου 2014. Στόχος της εκστρατείας είναι να αναδείξει όλους εκείνους που συμβάλλουν στη θετική αλλαγή της ζωής των ατόμων […]

 

«Γνωρίστε τον ήρωα» ( ‘Meet the HERO‘) τιτλοφορείται μία νέα παγκόσμια εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού η οποία θα αναδείξει τους πραγματικούς ΗΡΩΕΣ με αφορμή τον εορτασμό της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας Αιμορροφιλίας σήμερα 17 Απριλίου 2014.

Στόχος της εκστρατείας είναι να αναδείξει όλους εκείνους που συμβάλλουν στη θετική αλλαγή της ζωής των ατόμων που πλήττονται από την αιμορροφιλία. Η εκστρατεία υποστηρίζεται από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αιμορροφιλίας (World Federation of Haemophilia –WFH-) και συμπληρώνει την καμπάνια «Μίλα Ανοικτά: Δημιούργησε την Αλλαγή» .

Η αιμορροφιλία είναι μια σπάνια διαταραχή της πήξης του αίματος. Εκτιμάται ότι θα επηρεάσει 420.000 άτομα σε όλο τον κόσμο. Ο μικρός αριθμός ατόμων με την πάθηση σημαίνει ότι υπάρχει περιορισμένη ενημέρωση σχετικά με τις επιπτώσεις της. Η εκστρατεία με τίτλο «Γνωρίστε τον Ήρωα» χρησιμοποιεί πολλά από τα στοιχεία που προέκυψαν από την πρωτοποριακή μελέτη HERO, τη μεγαλύτερη μελέτη με συμμετοχή 1.386 ατόμων σε 11 χώρες, παρέχοντας στοιχεία για το τι σημαίνει να ζεις με την αιμορροφιλία.

Η μελέτη καταδεικνύει έντονα την ανάγκη καλύτερης ψυχοκοινωνικής υποστήριξης για τα άτομα με αιμορροφιλία αλλά και εκείνων που τους φροντίζουν. Η νέα καμπάνια χρησιμοποιεί όλα τα άμεσα πλεονεκτήματα της διαδραστικής επικοινωνίας των κοινωνικών δικτύων. Έχει ως στόχο να αυξήσει την ευαισθητοποίηση και την κατανόηση της αιμορροφιλίας εμπλέκοντας την παγκόσμια κοινότητα αιμορροφιλίας μέσω της χρήσης των: Twitter, Facebook, Pinterest ή Instagram ώστε να αναδείξει τον ΉΡΩΑ. Έχει επίσης δημιουργηθεί ένα hashtag* #MeetTheHERO που επιτρέπει στους συμμετέχοντες να μοιραστούν εμπνευσμένες ταινίες, ιστορίες και εικόνες των ηρώων τους.(* hashtag εμφανίζεται με το σύμβολο # και μέσω των κοινωνικών δικτύων ομαδοποιεί τα σχετικά μυνήματα). Η εκστρατεία είναι πρωτοβουλία της Novo Nordisk. 

«Ο φετινός εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Αιμορροφιλίας επικεντρώνεται στην ενθάρρυνση των ατόμων με αιμορροφιλία και εκείνους που αντιμετωπίζουν άλλες αιμορραγικές διαταραχές και τους προτρέπουμε να μιλήσουν ανοιχτά για αυτό που τους συμβαίνει έτσι ώστε να δημιουργήσουν μια θετική αλλαγή στη καθημερινότητά τους» αναφέρει ο Paul Huggins, Corporate Vice President της Biopharm. «Εμπνεόμαστε πάντα από τη δύναμη και την αποφασιστικότητα των ατόμων με αιμορροφιλία, των οικογενειών τους και των επαγγελματιών υγείας που επιθυμούν να εντείνουν τις προσπάθειές τους για μια θετική αλλαγή στη καθημερινότητα τους μέσω της καμπάνιας «Γνωρίστε τον ήρωα». Η Novo Nordisk θα παραμείνει αρωγός σε αυτήν την προσπάθεια της θετικής αλλαγής στη ζωή των ατόμων με αιμορροφιλία καθώς είναι η σημαντικότερη δέσμευση της απέναντι στην κοινωνία».