Διατροφή

Πώς η κανέλα βελτιώνει τον έλεγχο του σακχάρου

Πώς η κανέλα βελτιώνει τον έλεγχο του σακχάρου

Η κανέλα βελτιώνει τον έλεγχο του σακχάρου του αίματος σε ανθρώπους με προδιαβήτη και μπορεί να καθυστερήσει την εξέλιξή του σε διαβήτη τύπου 2, σύμφωνα με νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of the Endocrine Society.

Εκτιμάται ότι σχεδόν 90 εκατομμύρια άνθρωποι στις ΗΠΑ πάσχουν από προδιαβήτη, κατάσταση η οποία εκδηλώνεται όταν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα είναι υψηλότερα από το φυσιολογικό και συνήθως οδηγεί σε διαβήτη τύπου 2. Ο εντοπισμός στρατηγικών για την πρόληψη της εξέλιξης από τον προδιαβήτη στον διαβήτη τύπου 2 παραμένει ακόμα μια πρόκληση για τους επιστήμονες, αλλά είναι ιδιαίτερα σημαντικός για ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού.

«Η διάρκειας 12 εβδομάδων μελέτη μας έδειξε τις επωφελείς επιδράσεις της προσθήκης κανέλας στη διατροφή όσον αφορά στη διατήρηση σταθερών επιπέδων σακχάρου στο αίμα των συμμετεχόντων με προδιαβήτη. Τα ευρήματα αυτά παρέχουν την αφορμή για πιο μακροχρόνιες και εκτενείς μελέτες, προκειμένου να απαντηθεί αν η κανέλα μπορεί πράγματι να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη τύπου 2 με την πάροδο του χρόνου», εξηγεί ο συγγραφέας της μελέτης, Giulio R. Romeo.

Η τυχαιοποιημένη κλινική δοκιμή διερεύνησε τις επιδράσεις της κανέλας σε 51 συμμετέχοντες με προδιαβήτη. Οι ασθενείς έλαβαν μια κάψουλα 500 mg κανέλας την ημέρα ή ένα εικονικό φάρμακο τρεις φορές την ημέρα για 12 εβδομάδες. Οι ερευνητές, λοιπόν, βρήκαν ότι η κανέλα μείωσε τα μη φυσιολογικά επίπεδα γλυκόζης νηστείας και βελτίωσε την απόκριση του οργανισμού στην κατανάλωση γεύματος με υδατάνθρακες, οι οποίοι αποτελούν ορόσημο του προδιαβήτη. Ο οργανισμός διαχειριζόταν καλά την κανέλα, η οποία, μάλιστα, δεν σχετίστηκε με συγκεκριμένες παρενέργειες ή ανεπιθύμητα αποτελέσματα.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Έρευνα «αθωώνει» το κόκκινο κρέας για την υγεία μας

Πώς να εντάξεις το λιναρόσπορο στη διατροφή σου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τρία καταπληκτικά tips για μία low carb διατροφή

Διατροφή υδατάνθρακες: Οι δίαιτες με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες περιορίζουν τον αριθμό των υδατανθράκων που τρώει ένα άτομο. Έτσι, αντί για υδατάνθρακες, οι άνθρωποι επικεντρώνονται στην κατανάλωση πρωτεϊνών, υγιεινών λιπών και λαχανικών.

Η θρεπτική αξία της κατανάλωσης ξηρών καρπών

Διατροφή: Είναι αλήθεια ότι οι ξηροί καρποί έχουν πολύ λίπος, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τους αποφεύγετε. Η υψηλή τους περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες σας κάνει να αισθάνεστε χορτάτοι και ενεργοποιημένοι. Αυτό θα μπορούσε ακόμη να σας βοηθήσει να τρώτε λιγότερες θερμίδες και να χάσετε βάρος σταδιακά. Εάν, μάλιστα, κάνετε δίαιτα, είναι πιο πιθανό να την τηρήσετε, όταν η διατροφή σας περιλαμβάνει ξηρούς καρπούς. Απλά μην το παρακάνετε.

Πρόσθετε στη μέρα σου απόλαυση με αυτά τα πεντανόστιμα Smoothies

Αυτοφροντίδα Διατροφή: Τα Smoothies είναι καταπληκτικές και πανεύκολες συνταγές που θα σας βοηθήσουν να ανταποκριθείτε στις καθημερινές ανάγκες του προγράμματός σας, ενώ παραμένετε εντός των συνιστώμενων μερίδων διατροφής. Ειδικά, εάν δεν είστε λάτρης των σαλατών, τα smoothies είναι ιδανικά για να προσθέσετε στη διατροφή σας σαλατικά γεμάτα θρεπτικά συστατικά, όπως το κατσαρό λάχανο, το μπρόκολο, το σπανάκι και ελβετικό chard.

Καταπολεμήστε τους μαύρους κύκλους με τρεις τροφές

Η ικανότητα της ντομάτας να προστατεύει τα αγγεία κάτω από τα μάτια σας και να βελτιώνει την κυκλοφορία εκεί ενισχύεται περαιτέρω από την κουερσετίνη (συναντάται, επίσης, και ως κερσετίνη ή κερκετίνη) που περιέχουν, η οποία διατηρεί το δέρμα νέο και σφριγηλό.

Τηλεργασία: Πώς να διατηρήσω τη γραμμή μου

Είναι πολύ εύκολο να παρασυρθούμε από τον όγκο της δουλειάς και να πέσουμε στην παγίδα να αρχίσουμε το φαγητό μας μπροστά στον υπολογιστή συνεχίζοντας τη δουλειά μας.