Διατροφή

Βιταμίνη D Ασβέστιο: Η απόλυτη σχέση για την ανάπτυξη του παιδιού

Βιταμίνη D Ασβέστιο: Η απόλυτη σχέση για την ανάπτυξη του παιδιού

Η βιταμίνη D είναι επίσης απαραίτητη για να επιτρέψει στον οργανισμό να απορροφήσει το ασβέστιο. Στις ΗΠΑ, το γάλα εμπλουτίζεται με βιταμίνη D και μερικές άλλες τροφές μερικές φορές επίσης εμπλουτίζονται με βιταμίνη D (όπως ορισμένοι τύποι δημητριακών και ψωμιού).

Βιταμίνη D Ασβέστιο: Οποιαδήποτε διαιτητική πηγή ασβεστίου θα υπολογίζεται στην ημερήσια πρόσληψη του παιδιού, αλλά το γάλα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά είναι σαφώς το πιο αποτελεσματικό και άμεσα διαθέσιμο. Τα ροφήματα γάλακτος, σόγιας και ρυζιού χωρίς λακτόζη έγιναν πιο εύκολα προσβάσιμα και λιγότερο ακριβά.

Εκτός από το γάλα, υπάρχει μια ποικιλία τροφίμων που περιέχουν ασβέστιο και μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά να πάρουν επαρκή επίπεδα ασβεστίου στην καθημερινή τους διατροφή.

Μερικά παραδείγματα περιλαμβάνουν: Γαλακτοκομικές τροφές, γάλα, γιαούρτι, τυρί, φυλλώδη πράσινα λαχανικά μπρόκολο, λάχανο, σπανάκι, φρούτα, πορτοκάλια, φασόλια και μπιζέλια, Tofu, φιστίκια, μπιζέλια, μαύρα φασόλια, ψάρια σολομός, σαρδέλες, διάφοροι σπόροι σουσαμιού, μελάσα, τορτίγια καλαμποκιού, αμύγδαλα, καστανή ζάχαρη

Η βιταμίνη D είναι επίσης απαραίτητη για να επιτρέψει στον οργανισμό να απορροφήσει το ασβέστιο. Στις ΗΠΑ, το γάλα εμπλουτίζεται με βιταμίνη D και μερικές άλλες τροφές μερικές φορές επίσης εμπλουτίζονται με βιταμίνη D (όπως ορισμένοι τύποι δημητριακών και ψωμιού).

Αυτή η βιταμίνη εμφανίζεται φυσικά σε λίγα μόνο τρόφιμα, όπως λιπαρά ψάρια (σολομός, σαρδέλες) και κρόκους αυγών. Εκτός από τις διατροφικές πηγές, το ηλιακό φως μπορεί να παρέχει στο σώμα βιταμίνη D καθώς συντίθεται μέσω του δέρματος.

Είναι σημαντικό ότι πρόσφατη έρευνα έχει δείξει πως ο φωσφόρος και τα ανθρακούχα ποτά (που περιέχουν φωσφορικό οξύ) έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην οστική πυκνότητα.

Θεωρητικά, η ισορροπία μεταξύ φωσφόρου και ασβεστίου προκαλεί την αντικατάσταση του τελευταίου στα οστά από το πρώτο. Αν και αυτό δεν έχει ακόμη αποδειχθεί ως σημαντική αιτία απώλειας ασβεστίου, το γάλα εξακολουθεί να θεωρείται το προτιμώμενο ποτό σε σύγκριση με τα ανθρακούχα ποτά οποιουδήποτε είδους.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Τροφές για δυνατά οστά

Πώς θα πετύχετε την αναπλήρωση της βιταμίνης D

Οι 13 τροφές που προλαμβάνουν την οστεοπόρωση

Τι δημιουργεί υγιή οστά στα παιδιά ;

Ασβέστιο και τρόπος βελτίωσης της απορρόφησής του

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Φυτικές ίνες : Τα οφέλη τους στον οργανισμό

Φυτικές ίνες : Όπως έχει γίνει γνωστό μέσω μελετών οι φυτικές ίνες έχουν πολλά και σημαντικά οφέλη για τον ανθρώπινο οργανσμό. Γι αυτό και εμείς σου παρουσιάζουμε τις τροφές που περιέχουν φυτικές ίνες για να τις εντάξεις στην διατροφή σου.

Ποιες τροφές μειώνουν τον κίνδυνο φλεγμονών

Μια νέα εξήγηση πίσω από τη θετική επίδραση μια διατροφής μεσογειακού τύπου στη ρύθμιση της φλεγμονής ανέδειξε πρόσφατη έρευνα, σύμφωνα με την οποία πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραματίζουν ωφέλιμα βακτήρια του εντέρου

Γαλακτοκομικά διατροφή: Συμβουλές εξαιρετικά υγιεινών τροφών

Γαλακτοκομικά διατροφή: Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι πολύ χρήσιμα στον ανθρώπινο οργανισμό και πρέπει να τα τρώμε σε καθημερινή βάση . Γι αυτό σου βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε υγιεινές γαλακτοκομικές τροφές.

Διατροφικές στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν στην ισορροπία του πλανήτη μας

Άλλες διατροφικές στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν είναι οι εξής: αποφεύγουμε τροφές που μεταφέρονται με αεροπλάνα, μειώνουμε τη σπατάλη φαγητού, χρησιμοποιούμε λιγότερο πλαστικό, τρώμε προϊόντα εποχής, μειώνουμε την κατανάλωση κρέατος και γαλακτοκομικών, καλλιεργούμε τις δικές μας τροφές.

Διατροφή χάστε βάρος: Δίαιτα για ζευγάρια

Διατροφή χάστε βάρος: Σας βρήκαμε και σας παρουσιάζουμε τρόπους για να χάσετε τα περιττά κιλά που έχετε και να την κάνετε μαζί με το ζευγάρι σας, ώστε να μην ζηλεύει ο ένας τι θα τρώει ο άλλος.

Κουρκουμίνη: Ο φυσικός σας σύμμαχος στην προστασία του θυρεοειδούς

Κουρκουμάς Οφέλη Θυρεοειδής: Μάθετε πώς ο κουρκουμάς σας ωφελεί και συμβάλει στη διατήρηση της καλής συνολικής υγείας, προλαμβάνοντας και μειώνοντας τα συμπτώματα των επιπλοκών του θυρεοειδούς.