Διατροφή

Ανατρεπτικός καρδιοχειρουργός συστήνει αυτό το είδος ψωμιού

Ανατρεπτικός καρδιοχειρουργός συστήνει αυτό το είδος ψωμιού

Οι περισσότεροι έχουν την αντίληψη ότι τρώγοντας μόνο ψωμί ολικής άλεσης ή χωρίς γλουτένη κάνουν καλό στην υγεία τους. Ωστόσο αμερικανός καρδιοχειρούργος φαίνεται ότι έχει αντίθετη άποψη και σύμφωνα με όσα υποστηρίζει το ψωμί που πρέπει να καταναλώνουμε είναι ένα και μοναδικό και είναι αυτό πυο δεν περιέχει «λεκτίνες».

Συγκεκριμένα, ο Dr. Steven Gundry συμβουλεύει να μένουμε μακριά από τις «λεκτίνες» ή αλλιώς τοξικές, φυτικές πρωτεΐνες που βρίσκονται στο σιτάρι, αλλά και σε προϊόντα χωρίς γλουτένη. Όπως λέει ο ίδιος, όταν καταναλώνουμε λεκτίνες, «προκαλούν ένα είδος χημικού πολέμου στο σώμα μας», που μπορεί να προκαλέσουν φλεγμονώδεις αντιδράσεις οι οποίες οδηγούν σε αύξηση του βάρους και σε προβλήματα υγείας.

Σύμφωνα με τον Dr. Steven Gundry το μόνο ψωμί που μπορούμε να τρώμε είναι αυτό που φτιάχνεται με αλεύρι αμυγδάλου, σπόρων και καρύδας και δεν περιέχει καθόλου σιτηρά, ταιριάζοντας απόλυτα σε μία διατροφή χωρίς λεκτίνη. Μάλιστα, όπως αναφέρουν στο site τους, το ψωμί τους είναι πιο υγιεινό από τις gluten-free φρατζόλες που ισχυρίζονται ότι είναι υγιεινές αλλά φορτώνουν τους καταναλωτές με επιπλέον υδατάνθρακες και ζάχαρη.

8 διασημότερα είδη ψωμιού από όλον τον κόσμο

Μπαγκέτα (Baguette): Είναι ένα από τα πιο γνωστά είδη ψωμιού σε μορφή sandwich σε παγκόσμιο επίπεδο και προέρχεται από τη Γαλλία.

Bagel: Οι ρίζες του βρίσκονται στην Ανατολική Ευρώπη και χαρακτηρίζεται από την στρογγυλή μορφή και τη σχεδόν λαστιχένια υφή. Πολύ συχνά προστίθεται στην επιφάνεια σουσάμι ή σπόροι παπαρούνας.

Brioche: Περιέχει μεγάλη ποσότητα βουτύρου και αυγού ενώ στη Γαλλία –που αποτελεί και χώρα προέλευσή του- είναι σύνηθες να σερβίρεται και ως συνοδευτικό για κάποιο επιδόρπιο.

Ciabbatta: Φημισμένο Ιταλικό ψωμί που ειδικά τα τελευταία χρόνια κάνει δυναμικά την εμφάνισή του σε πολλές χώρες του εξωτερικού –συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Το συγκεκριμένο είδος δημιουργήθηκε το 1982 σαν απάντηση της Ιταλίας στη γαλλική μπαγκέτα.

Focaccia: Ένα ακόμη Ιταλικό ψωμί, αυτή τη φορά παρόμοιο με βάση πίτσας. Η focaccia συνηθίζεται να τρώγεται με ελαιόλαδο, αλάτι και βότανα ενώ άλλες φορές μπορεί να παραπέμπει ακόμα περισσότερο σε πίτσα προσθέτοντας, τυρί, κρέας και κρεμμύδι.

Chapatti: Πρόκειται για ένα ψωμί της Νότιας Ασίας που πολύ συχνά τρώγεται με σούπα με φακές ή οποιοδήποτε πιάτο με κάρυ. Τα κομμάτια του ψωμιού χρησιμοποιούνται για να τυλίξουν την κάθε μπουκιά του κυρίως φαγητού.

Naan: Το naan είναι ένα είδος ψωμιού παραδοσιακό στην Ινδία και το Πακιστάν που φτιάχνεται από προζύμι με λεπτή ζύμη και ψήνεται στο φούρνο. Σε αυτές τις χώρες φτιάχνονται μέχρι και burger με naan, κάτι που σίγουρα αποτελεί μια διαφορετική γευστική εμπειρία.

Tortilla: Μπορεί η tortilla να μην έχει την κλασική μορφή του ψωμιού με την τόσο λεπτή μορφή της, δεν παύει, όμως, να ανήκει στην κατηγορία. Αποτελεί εθνικό φαγητό του Μεξικού και μπορεί να γίνει το όνειρο του καθενός, αφού μπορεί να προστεθεί από κρέας μέχρι cheddar, πουρές πατάτες ή οτιδήποτε άλλο επιθυμείτε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Κολοκυθόσουπα ... Μία από τις πιο εύκολες συνταγές με υλικά που συμβάλλουν στην γονιμότητα

Πρωτεϊνούχες τροφές που χορταίνουν και μειώνουν το βάρος

Αποκαλυπτική μελέτη για την επίδραση της ζάχαρης στον εγκέφαλό μας

Μια νέα έρευνα μας βοηθά να ρίξουμε λίγο φως σε αυτό το θέμα, καθώς ο Michael Winterdahl από το τμήμα Κλινικής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο Aarhus στη Δανία και οι συνάδελφοί του εξέτασαν την επίδραση της ζάχαρης στο σύστημα ανταμοιβής στον εγκέφαλο χοίρων.

Πρωτείνούχες τροφές που χορταίνουν και μειώνουν το βάρος

Τυπικά, οι τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να χωνευτούν. Επομένως, η αύξηση της κατανάλωσής τους αυξάνει τον κορεσμό και γι’ αυτό βοηθά στην απώλεια βάρους. Επίσης, καταναλώνοντας λιγότερους υδατάνθρακες, το σώμα μας μαθαίνει να καίει περισσότερο λίπος ως καύσιμο.

Αποξηραμένα Φρούτα: Λόγοι που πρέπει να τα επιλέγω

Τα αποξηραμένα φρούτα μπορούν να διατηρηθούν για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από τα φρέσκα φρούτα και είναι ιδανικά για μεγάλες εκδρομές και ταξίδια όπου δεν υπάρχει διαθέσιμο ψυγείο.

Έχω το αίσθημα μίας μόνιμης πείνας

Πεινάω συνέχεια: Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό; Όταν είμαστε πεινασμένοι είναι πολύ δύσκολο να ηρεμήσουμε αυτόν τον πόθο. Δεν έχει σημασία ότι έχετε τελειώσει το πρωινό, το μεσημεριανό ή ακόμα και το δείπνο. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, ένα κουμπί συναγερμού ανάβει και το στο στομάχι σας σάς μεταφέρει πίσω στο ψυγείο ή στη γωνία της […]

Ποια αποξηραμένα φρούτα αξίζει να προσθέσουμε στη διατροφή μας;

Αποξηραμένα φρούτα: Τα φρούτα έχουν πολλά θρεπτικά στοιχεία. Το ίδιο συμβαίνει και με όσα έχουν αποξηραθεί. Πολλά αποξηραμένα φρούτα υπάρχουν που μπορείτε να εισάγετε στη διατροφή σας. Δείτε ποια 6 αξίζει να τρώτε.

Χάστε 5 κιλά μέσα σε μια βδομάδα

Μήλα θερμίδες: Χάσε έως 5 κιλά τρώγοντας νόστιμα και υγιεινά μήλα. Δείτε το μενού με τα μήλα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα στα κιλά σας μέσα σε λίγες μέρες.