Διατροφή

Ανατρεπτικός καρδιοχειρουργός συστήνει αυτό το είδος ψωμιού

Ανατρεπτικός καρδιοχειρουργός συστήνει αυτό το είδος ψωμιού

Οι περισσότεροι έχουν την αντίληψη ότι τρώγοντας μόνο ψωμί ολικής άλεσης ή χωρίς γλουτένη κάνουν καλό στην υγεία τους. Ωστόσο αμερικανός καρδιοχειρούργος φαίνεται ότι έχει αντίθετη άποψη και σύμφωνα με όσα υποστηρίζει το ψωμί που πρέπει να καταναλώνουμε είναι ένα και μοναδικό και είναι αυτό πυο δεν περιέχει «λεκτίνες».

Συγκεκριμένα, ο Dr. Steven Gundry συμβουλεύει να μένουμε μακριά από τις «λεκτίνες» ή αλλιώς τοξικές, φυτικές πρωτεΐνες που βρίσκονται στο σιτάρι, αλλά και σε προϊόντα χωρίς γλουτένη. Όπως λέει ο ίδιος, όταν καταναλώνουμε λεκτίνες, «προκαλούν ένα είδος χημικού πολέμου στο σώμα μας», που μπορεί να προκαλέσουν φλεγμονώδεις αντιδράσεις οι οποίες οδηγούν σε αύξηση του βάρους και σε προβλήματα υγείας.

Σύμφωνα με τον Dr. Steven Gundry το μόνο ψωμί που μπορούμε να τρώμε είναι αυτό που φτιάχνεται με αλεύρι αμυγδάλου, σπόρων και καρύδας και δεν περιέχει καθόλου σιτηρά, ταιριάζοντας απόλυτα σε μία διατροφή χωρίς λεκτίνη. Μάλιστα, όπως αναφέρουν στο site τους, το ψωμί τους είναι πιο υγιεινό από τις gluten-free φρατζόλες που ισχυρίζονται ότι είναι υγιεινές αλλά φορτώνουν τους καταναλωτές με επιπλέον υδατάνθρακες και ζάχαρη.

8 διασημότερα είδη ψωμιού από όλον τον κόσμο

Μπαγκέτα (Baguette): Είναι ένα από τα πιο γνωστά είδη ψωμιού σε μορφή sandwich σε παγκόσμιο επίπεδο και προέρχεται από τη Γαλλία.

Bagel: Οι ρίζες του βρίσκονται στην Ανατολική Ευρώπη και χαρακτηρίζεται από την στρογγυλή μορφή και τη σχεδόν λαστιχένια υφή. Πολύ συχνά προστίθεται στην επιφάνεια σουσάμι ή σπόροι παπαρούνας.

Brioche: Περιέχει μεγάλη ποσότητα βουτύρου και αυγού ενώ στη Γαλλία –που αποτελεί και χώρα προέλευσή του- είναι σύνηθες να σερβίρεται και ως συνοδευτικό για κάποιο επιδόρπιο.

Ciabbatta: Φημισμένο Ιταλικό ψωμί που ειδικά τα τελευταία χρόνια κάνει δυναμικά την εμφάνισή του σε πολλές χώρες του εξωτερικού –συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Το συγκεκριμένο είδος δημιουργήθηκε το 1982 σαν απάντηση της Ιταλίας στη γαλλική μπαγκέτα.

Focaccia: Ένα ακόμη Ιταλικό ψωμί, αυτή τη φορά παρόμοιο με βάση πίτσας. Η focaccia συνηθίζεται να τρώγεται με ελαιόλαδο, αλάτι και βότανα ενώ άλλες φορές μπορεί να παραπέμπει ακόμα περισσότερο σε πίτσα προσθέτοντας, τυρί, κρέας και κρεμμύδι.

Chapatti: Πρόκειται για ένα ψωμί της Νότιας Ασίας που πολύ συχνά τρώγεται με σούπα με φακές ή οποιοδήποτε πιάτο με κάρυ. Τα κομμάτια του ψωμιού χρησιμοποιούνται για να τυλίξουν την κάθε μπουκιά του κυρίως φαγητού.

Naan: Το naan είναι ένα είδος ψωμιού παραδοσιακό στην Ινδία και το Πακιστάν που φτιάχνεται από προζύμι με λεπτή ζύμη και ψήνεται στο φούρνο. Σε αυτές τις χώρες φτιάχνονται μέχρι και burger με naan, κάτι που σίγουρα αποτελεί μια διαφορετική γευστική εμπειρία.

Tortilla: Μπορεί η tortilla να μην έχει την κλασική μορφή του ψωμιού με την τόσο λεπτή μορφή της, δεν παύει, όμως, να ανήκει στην κατηγορία. Αποτελεί εθνικό φαγητό του Μεξικού και μπορεί να γίνει το όνειρο του καθενός, αφού μπορεί να προστεθεί από κρέας μέχρι cheddar, πουρές πατάτες ή οτιδήποτε άλλο επιθυμείτε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

4+1 εκπληκτικά οφέλη των σπόρων καρπουζιού

Ξέχνα την κινόα και το λάχανο κέιλ! Αυτά είναι τα πιο hot superfoods

Να φας μακαρόνια ή να μη φας; Ιδού η απορία!

Μακαρόνια Υγεία: Τα ζυμαρικά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, κάτι που μπορεί να είναι κακό αν καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες, ενώ επίσης περιέχουν γλουτένη, έναν τύπο πρωτεΐνης που προκαλεί προβλήματα σε όσους έχουν ευαισθησία.

Κλασική Γαλλική συνταγή για σούπα βελουτέ

Μια πολύ εύκολη συνταγή, χωρίς μαγειρικές προκλήσεις, και με αποτέλεσμα εγγυημένο σε περίπου 35΄- 40΄. Μπορείτε να παίξετε με τις αναλογίες της πατάτας κυρίως αν θέλετε ένα πιο ελαφρύ αποτέλεσμα ή να δοκιμάσετε την παραλλαγή με πρόσθεση 250 – 400 γρ. κολοκυθιού.

Τα οφέλη της μπανάνας για την υγεία

Μπανάνα: Οι μπανάνες είναι ένα από τα πιο δημοφιλή φρούτα παγκοσμίως. Περιέχουν βασικά θρεπτικά συστατικά που μπορούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην υγεία.

Τα οφέλη και οι παρενέργειες της στέβια

Στέβια Θερμίδες: Τα προϊόντα Stevia που παρασκευάζονται με Reb-A θεωρούνται ασφαλή, ακόμη και για άτομα που είναι έγκυες ή έχουν διαβήτη. Ωστόσο, πρέπει να γίνει περισσότερη έρευνα για την παροχή οριστικών αποδεικτικών στοιχείων σχετικά με τη διαχείριση βάρους, τον διαβήτη και άλλα θέματα υγείας.